Mainos

Uusi urheiluliike.

• 1 281
  • 9

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olettaen, että pk-seudulle oltaisiin perustumassa uutta memoribiliaan (?) ja keräilytuotteisiin perustuvaa urheiluliikettä, niin mitä toivoisitte kyseisen kaltaisessa liikkeessä myytävän?

Eli mitä vielä ei suoraan hyllyltä saa mutta toivoisitte näin olevan?

EDIT: Okei, memoribilia ei ole sana. Tai on se nyt. Levittäkää sitä. Copyright theLock.

Viimeksi muokattu:

bambamcam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Boston Bruins
MEMORIBILIA?

Noin 20 euroa maksavia NHL-aiheisia T-paitoja. Näitä
ei tunnu löytyvän mistään ja tarjolla on ainoastaan hinnakkaita
pelipaitoja.

TouchAndGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
MemorAbilia taitaa olla sana mitä haet. Ja sitten itse asiaan. Sellaiset Zambonin pienoismallit eri joukkueiden väreillä vois olla kova sana. Itse sijoittaisin sellaiseen oitis!

P.S. Joko on liiketoimintasuunnitelma väsätty?

Bast

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Trojans, TuTo, Miami Dolphins, FC Inter Turku
Pelipaitoja. Sekä laadukkaita ommelluin numeroin ja logoin varustettuja, että myös halvempia painettuja malleja. Ja jos urheilulajivalikoimaa laajennetaan niin sama homma jenkkifutispaidoista. Pk-seudulla on runsaasti jefu-joukkueita kannattajineen, jotka ainakin sajl:n keskustelufoorumin perusteella monet kaipaavat NFL-joukkueiden pelipaitoja. Ja muualtakin Suomesta kiinnostuneita löytyy. Tämä ihan vain vinkkinä. Itse olen tilaillut niin NHL- kuin NFL-paitani eBayn nettihuutokaupasta.

Aksu

Jäsen
Viestin lähetti TouchAndGo
MemorAbilia taitaa olla sana mitä haet. Ja sitten itse asiaan. Sellaiset Zambonin pienoismallit eri joukkueiden väreillä vois olla kova sana. Itse sijoittaisin sellaiseen oitis!

On muuten helvetin hieno idea. Kaveriin vielä moottori kiinni niin katselin illat pitkät kun Sputnikilla varustettu Zamboni pörräilisi pitkin olohuoneen lattiaa. Toteuttakaa joku tuo!

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Muovisia rakennussarjoja NHL:n tähtipelaajista! Siis-liimaa-ja-kokoa periaatteella vaikkapa mittakaavassa 1:6? Ukko olisi silloin n. 30 cm pitkä. Ja sitten vaan maalaamaan niitä äijiä seurojen väreillä! Kyllä ne hienompia olisivat hyllyllä, kuin esim. nämä älyttömät Mario Lemieuxin isopäiset Corinthians-hahmot.
Kuvitelkaa joku 30 cm-pitkä itse koottu hahmo vaikkapa Steve Yzermanista kun hän tuulettaa maalin syntymisen jälkeen, tai legendarinen Bobby Orr ikuistettuna asentoon, jossa raju lyöntilaukaus on juuri lähtenyt!
Pienoismalleja koko ikäni väsänneenä olen aina ihmetellyt, että miksei tuollaisia kuvaamiani juttuja ole mikään firma kehittänyt? Löytyy kyllä kaikenlaista Batmania, Spidermania ja X-Meniä mutta ei jääkiekkoilijoita! Surkeeta!

Nyt taisi liikeidea mennä perseelleen. Nyt teidän siis pitäisi perustaa myös TEHDAS joka valmistaa noita muovisia rakennussarjoja. No hemmetti, ainahan voi yrittää!

Carlos

Jäsen
Luulen että muutenkin kaikenlaista eksoottisempaa tavaraa olisi kiva nähdä. Vaikka eri maidenkin pelipaitoja, mm. joku Etelä-Afrikan kiekkomaajoukkueen pelipaita on varsin harvinainen, mutta taatusti meitä erilaisuudesta pitäviä hulluja löytyy jotka sellaisi ostaisivat, jos olisi tarjolla.

Ja tosiaan se että saisi ostaa pelipaitoja joihin firman puolesta saisi selkään ommellut nimet ja numerot tarpeen mukaan.

Henk. koht. sanoisin että aika riskialtis liike-idea, mutta hyvin hiottuna voi olla suurikin menestys. Ja siihen on luonnollisesti suurena osa-tekijänä hyvin hoidettu markkinointi, että ihmiset löytävä ko. liikkeen jotenkin. Hyvät nettisivut ovat ilman muuta must.

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
Viestin lähetti Aksu

katselin illat pitkät kun Sputnikilla varustettu Zamboni pörräilisi pitkin olohuoneen lattiaa. Toteuttakaa joku tuo!

Tohon lisättäisiin vielä radio-ohjaus niin siinä olisi joka pojan unelmalelu :-) Tuollaisia ei taida vielä olla? Löytyisköhän oikeasti markkinarakoa pienoismalli Zambonille seuraväreissä tietysti... Ei hassumpi idea, kuka sen täällä ekana keksikään.

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti narri

Tohon lisättäisiin vielä radio-ohjaus niin siinä olisi joka pojan unelmalelu :-) Tuollaisia ei taida vielä olla? Löytyisköhän oikeasti markkinarakoa pienoismalli Zambonille seuraväreissä tietysti... Ei hassumpi idea, kuka sen täällä ekana keksikään.

Sitten tietysti täytyisi olla myös mini-kokoinen kaukalo, jossa ko. vehkeellä voisi ajella, ja kuvitella ajavansa oikealla areenalla. Tai ehkä tämän voisi yhdistää jo olemassa oleviin kiekkopeleihin, "erätauolla" napsii pelaajat pois jäältä ja ajelee Zambonilla pari kierrosta. :-)

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kappas.

Nuo NHL:n pelipaidat (aidot sellaiset) ovat kyllä ihan kivoissa hinnoissa. NHL.COMin Shopista järjestään paidat maksavat 199,90 $.

En suoralta kädeltä osaa ketään sanoa, joka tuollaisen olisi valmis ostamaan.

Mutta haluaisin juuri keskittyä näihin harvinaisempiin. Maihin, joista ei ehkä ole edes kuultu mutta josta löytyy kenties upean hienosti suunniteltuja pelipaitoja etc.

Ei välttämättä mitään mahdollisuutta bisneksellä onnistua mutta prkl, aion ainakin yrittää tätä unelmaa ajaa takaa :)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy