Artisti sieltä on tulossa hyvin todennäköisesti eli marraskuun alussa saadaan paketti kasaan..
Valitettavasti silloin ollaan tiputtu kelkasta kokonaan.
Artisti sieltä on tulossa hyvin todennäköisesti eli marraskuun alussa saadaan paketti kasaan..
Eiii välttämättä. Tai ainakin toivottavasti ei. Henkinen lukko on ainakin päällä joka tapauksessa. Mielestäni ykkösen keskellä pitäisi peluuttaa nyt jonkin aikaa vain yhtä miestä jos vaikka se koostumus ajan myötä kävisi toimimaan. Usein nimittäin kestää jonkin aikaa jotta pelaajat oppivat toisensa pelitavat ja ajattelumallit.Valitettavasti silloin ollaan tiputtu kelkasta kokonaan.
Ei pitäisi, mutta taitaa olla niin että Seppänen yrittää säästää mahdollisimman paljon jotta Immosesta saadut eurot riittää mahdollisimman pitkään.
Eiii välttämättä. Mielestäni ykkösen keskellä pitäisi peluuttaa nyt jonkin aikaa vain yhtä miestä jos vaikka se koostumus ajan myötä kävisi toimimaan. Usein nimittäin kestää jonkin aikaa jotta pelaajat oppivat toisensa pelitavat ja ajattelumallit.
...pelaajia markkinoilla tuntuu olevan kyllä.
Ketä markkinoilla olevia keskushyökkääjiä haluaisit tuoda esille? Olisi mielenkiintoista saada muutama nimi ilmoille.
No, tällä menolla ei tarvitse ensi kaudeksi liiemmin hankkia senttereitä eikä muitakaan pelaajia, vaan supistetaan organisaatio yhteen joukkueeseen.Seurajohdolle pyyntö, että ensi kaudeksi voisi hankkia ne pari kädellistä sentteriä jo heti alkuun, eikä liutaa 3-4 senttereitä, nyt kun soppareitakin on katkolla...
Nyt on kuitenkin nämä miehet käytössä ja rauhoittaa pitäisi joku ykkösketjun sentteriksi, niin kauan, kun ketään uutta miestä ei ole hankittuna.
Ostakaa meiltä Genoway. Hinta vain 700.000€ vain teille vain tänään. :)
Helppo tulla tänne neuvomaan tämän päivän voiton jälkeen, mutta...
Älkää nyt vielä panikoiko. Ihan kun kausi olisi jo pelattu kun muutama hassu kierros on takana. Omasta kokemuksesta voidaan sanoa, että vaikka vielä marraskuussa olisitte pohjalla, niin puolivälierissä voidaan tavata :) Itse en kyllä usko, että niin kauan tarvitsee nousua odottaa.
Kiitoksia tästäkin piristysruiskeesta! Itse olen yrittänyt pitää täällä omien päitä ylhäällä, mutta hankalaa on. Minä en vielä panikoi, mutta kuulun siihen harvaan joukkoon jolla usko on vielä kova. Vieralevien tähtien kannustusviestit tekevät terää varmasti sille lopulle porukalle.Helppo tulla tänne neuvomaan tämän päivän voiton jälkeen, mutta...
Älkää nyt vielä panikoiko. Ihan kun kausi olisi jo pelattu kun muutama hassu kierros on takana. Omasta kokemuksesta voidaan sanoa, että vaikka vielä marraskuussa olisitte pohjalla, niin puolivälierissä voidaan tavata :) Itse en kyllä usko, että niin kauan tarvitsee nousua odottaa.
Ahdistaahan se. Varsinkin mestaruuden jälkeen. Se on siellä vierasta suurelle osalle joukkuetta, joten krapula ei heti lähde ja paineet on isot.
Kyllä Immonen on jotenkin korvattava. Ja nykyiset ykköskokelaat eivät riitä. Verkot vesille vaan jo ennen marraskuuta ja pitäkää pää ylhäällä!
Minkäslaisesta miehestä kyse? Viime kaudella näköjään 45 ottelua ja pisteitä 35, onko kasvua tapahtunut ja kuinka paljon?
Ei epätoivoista ole tämä ratkaisu nähnytkään. Odotettu ja hyvä kokeilu mielestäni. Asplund voi parhaassa tapauksessa olla jopa ihan oikeasti ykköskentän tasoinen sentteri, mutta tuskin sentään. Hyökkäyssuuntaan uskaltaisin väittää Asplundin olevan JYP-organisaation parhaimpia senttereitä, ellei jopa paras.Turo Asplund...Noh, aika epätoivoisia näköjään ollaan, kielii siitä että sentterin tuloa ei tarvii marraskuuhun asti odotella...
Turo on muuten helvetin vahva jässikkä, ei pitäisi ainakaan voimaa uupua...