Viestin lähetti Carlos
Että tuolta pohjalta, jos terveys vaan ei nouse esteeksi ja hän pääsee kuntoon/on kunnossa, tässä on mies jolta voi odottaa paljon.
Viestin lähetti piikki
Mulla alkaa hiipiä mieleen kysymys mitä yhteistä on Sisarella ja Joulupukilla. No kumpikin saapuu pulkalla. Tää sairaan huono juttu tuli mieleen tietysti eilen ketjussa lueteltusta loukkaantumislistasta ja siitä miten jätkä varmaan vedetään pulkalla kentälle :D
Mieheltä nähtiin muutama voimakas kiekon ylöstuonti ja pari laukausta. Taklauksiin olisi ollut muutaman kerran mahdollisuus, mutta ei liiemmin halua. Matkaväsymystä ei pahemmin tuntunut näkyvän. Ei isommin loistanut, muttei pettänytkään, aika odotettu esiintyminen.Viestin lähetti Kotkafani
Miten Cisar pelasi? Oliko vielä "matkaväsymystä"? Ei ainakaan tilastoihin ollut päässyt.
Viestin lähetti Boris
Omasta mielestäni Santala tekee noilla itkuillaan itsestään pellen ja syyllistyy todella pahaan muitten lajien aliarviointiin. Itselleni ei kyllä selviä, että mitä rempattavaa olisi niin paljon, että se menisi uuden talviharjoitteluhallin edelle? Kysykääs Feran likoilta että onko mukava tehdä juoksuharjoituksia Otan kentällä kun
pakkasta on 8 astetta tai tehdä heittoharjoituksia ahtaassa koulun liikuntasalissa. Lyömään ei tänä talvena pääsekään missään. Santalan mielestä vain kilpailukauden olosuhteilla on merkitystä. Ei tuolla tavalla ajatellen Rauman urheilu koskaan korkeammalle nousekaan.
Viestin lähetti Hearsay
Minua eivät paljon hetkauta 40 kg painavan jalkapallomiehen puheet, kun lajina on jääkiekko.
Olen kyllä joskus arvostanut Jannen juttuja (on sentään oikea, opiskellut toimittaja!), mutta häneenkin on näköjään iskemässä vanhemmiten Tanhuanpään kaikkivaltiuden syndrooma...
Viestin lähetti Skoda
Ei kai jalkapallotietämys automaattisesti estä henkilöä ymmärtämästä jotain myös jääkiekosta? Aika monet urheiluihmiset seuraavat useampaa kuin yhtä lajia, mikä on pelkästään positiivista. Saa hiukan perspektiiviä itse kuhunkin touhuun.
Kyllähän Janne on kovan luokan urheilutoimittaja vaikka pienessä kaupungissa ja pienessä lehdissä onkin. Hänellä olisi ottajia muuallakin. Ohareita hän tekee sittenkin todella harvoin ja tuotokset ovat poikkeuksetta laadukkaita. Itse kaipaan jopa enemmän niihin hänen omaa mielipidettään. Nyt se saatiin Cisarista ja hyvä niin. Katsotaan onko Janne oikeassa. Pelkät ympäripyöreät litaniat eivät innosta, kun niitä on kaikki lehdet täynnä.
Kiitokset vaan Uuden Rauman Lankin takaa -palstasta. Ilman sitä ulkopaikkakuntalaisilla ei olisi mahdollisuutta joukkueen kuulumisten seuraamiseen. Hieno palvelu kaikenkaikkiaan!