Uusi käytäntö otteluketjujen avaamisessa

• 8 112
  • 31

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Muikkareita jakoon - tiukka linja

Nyt on käynyt niin että osa, eli n. puolet peliketjuista alkaa pvm:llä, mikä on nimenomaan VÄÄRIN. Uudistuksen oleisin pointti lienee että että aloitetaan joukkueiden nimillä eikä pvm:llä.

Suosikkijoukkue
KärppäKerho, Leafs, Slovensko
**

Mun silmiini paremmalta (=selkeämmältä) nimenomaan näyttäisi mikäli päivämäärä olisi ensin, koska seuraavan viikon otteluohjelmaa ei kuitenkaan muista ulkoa niin olisi kiva heti nähdä että mitkäs otteluketjut nyt olivatkaan huomisen tms. pelejä.

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Dougie

Jos katsot ekaa viestiä - siinä määriteltiin miten otsikko tulisi täyttää - toki eipä se muokaan haittaa jos se tehtäisiin noin päin, mutta jompikumpi.

Suosikkijoukkue
KärppäKerho, Leafs, Slovensko
Jepujee

Olikin jo unhoittunut toi ekan viestin tarkka sisältö. Kyllä asia noinkin selväks tulee tietty, harmittaa vain että mitään pientä väriä ei saa lisätä päivämääränä, otteluparin ym. jälkeen.

yaris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, HIFK, Ilves, Saipa, Tappara.
Kyllä ilman muuta on paras, että joukkueiden nimet ovat ensin, koska niitähän sieltä haetaan ja päivämäärä ja paikka vasta sitten!!! Näin on paljon helpompaa hakea nopeasti oikea ketju.

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Tämähän ei nyt koske ketjun aihetta, mutta päätin kirjoittaa tämän tänne, koska näin se ainakin tulee kaikkien näkyviin ja muut kanssakirjoittajat voivat halutessaan kommentoida ehdotustani.

Omasta mielestäni sm-liiga keskustelupalsta olisi mielyttävämpi lukea, jos joukkuekohtaiset palstat olisvat yleisen sm-liiga keskustelun alapuolella. Luulen etten ole kovasti väärässä jos väitän, että valtaosa kirjoittajista lukee pääsääntöisesti enemmän yleistä sm-liiga keskustelua, kuin joukkuekohtaisia palstoja. Näin sm-liiga puoli olisi mielestäni mielyttävämpi käyttää ja ne jotka haluavat lukea joukkuekohtaisia palstoja, löytävät ne helposti sivun alareunasta.

Eihän sivusto nytkään mitenkään vaikea ole käyttää eikä muutos ole mitenkään välttämätön, mutta mielestäni sm-liiga puoli olisi näin mielyttävämpi käyttää.

Kertokaa oma mielipiteenne asiasta, arvon moderaattorit ja rakkaat kanssakirjoittajat.

Hyvä näin...

Kyllä tämä on minun mielestä hyvä juuri näin, sillä itse ainakin katson suosikkijoukkueeni palstan ennen yleisiä SM-Liiga viestejä.

Annetaan olla vaan näin ja iloitann siitä, että saatiin noi joukkuekohtaiset palstat, sillä ne ovat todella hieno juttu..

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy