Uusi aikalainen ilmottautuu

  • 1 063
  • 2

Jysky #13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eli moro vaan kaikille jatkoaikalaisille ja etenkin kaikille Pataa tunnustaville. Olen lähemmäs kolmeekymppii käyvä Ässäfani Porista, jollei kaikki sitä vielä älynny. Jääkiekosta sen verran ymmärrän, että olen pelannut junnuissa joskus 80 luvulla ja seurannut Ässien edesottamuksia jostain `80 alkupuolelta välillä enemmän ja välillä vähemmän, kuiteskin koko `90 luvun aikas tarkasti. Oma mielipiteeni on, että `95 Pronssin jälkeen ei oo ollu paljo hurrattavaa, paitsi ehkä että ässät pieksi Lukkoa Tihon tulemiseen asti. En ole silti mikään Lukkovihaaja, mutta kilpailuhenkeä pitää aina olla naapureiden välillä. Tämän iltaisesta matsista vielä tapparafaneille, jotka paikalla oli. Oliko tuomarityöskentelyssä jotain vikaa, kun tämä meidän Aho hehkutti niin innokkaasti lehdistötilaisuutta suurinpiirtein näin:\"On mielenkiintoista kuulla, mitä Rautakorpi kommentoi lehdistötilaisuudesta\". Jostain syystä Jukka ei sitten ilmaantunut paikalle, vaan Makkonen hoisi homman tyylikkäästi haukkumatta tuomareita (Porilainen kun on). Itse en paikalle päässyt sattuneesta syystä. Lopuksi vielä kysymys. Mitä mieltä olette Tuton valmentajasta Anatoli Bogdanovista, kun sitä on huhuttu Ässien peräsimeen ensi kaudeksi. Itse olen tällä hetkellä vankka Vovan kannattaja, sillä perseelleen menneistä kahdesta kaudesta huolimatta parempaa kiekkoa ei Isomäessä ole nähty sitten Tihonovin. Kaikille Ässäfaneille Tsemppiä, sillä ei ehkä ensi kaudella, mutta 2-3 vuoden sisällä PATA on taas valttia.
 

axe

Jäsen
Tuskinpa tuomareissa niin hirveästi valittamista on. Korpisalon maila nyt tuntui tekevän kaikkea muuta kuin pelaavan kiekkoa ilman jäähyä, mutta siinä kai se. Ja kaipa sekin ihmetytti, että Lehterä sai kasvokirurgiasta 2+2 minuuttia, mutta sitten kotijoukkueen pelaaja samanlaisesta vertavaluttaneesta tilanteesta vain 2. Viimeisen minuutin joukkuerangaistuksen syytä en tiedä, mutta kyllähän se aika lailla varmaan syö kun maalin takaa-ajotilanteessa tuomari räppää käytännössä viimeisellä minuutilla kaksi peräkkäistä jäähyä. Mitä taas tulee lehdistötilaisuuteen, niin käsittääkseni Makkonen on muutenkin melko lailla paljon niitä tällä kaudella hoidellut.
<BR>
<BR>Tuomareihin Tappara ei kaatunut missään tapauksessa. Tappara kaatui korvien väliinsä. Kenties jopa Ässilläkin oli jotain osuutta asiaan.[addsig]
 

Jysky #13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Joka tapauksessa. Luulen, että yleisökadon syy ei ole Joukkueessa, vaan tuomareissa. Kuka nyt Kaukalopalloo, tai salibandyy tulee Liigailtaan kattoon, kun sitä näkee puolet halvemmalla Urheilutalolla. En tarkoita,että mailalla kuuluu vastustajaa teloa. Näyttää vaan siltä että taklauskin on jo pannassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös