Tästä täysin samaa mieltä!Mitä tulee tässä ketjussa mainittuun VMP:hen, niin kyseinen lafka on viime vuoden finaaleissa toteutetun paitojen jakelunsa vuoksi profiloitunut ainakin minun silmissäni kaikkein positiivisimmin TPS:n yhteistyökumppaneista.
Ehkä oli minulta ajattelematonta mainita VMP:n nimi. Toin vain sen asian esille, että TPS:n sponsoreista ainakin VMP on tässä parin viime vuoden sisään vaihtanut logoaan ja nimeään. Myös minä arvostan VMP:ta todella paljon: finaalipaitatempaus oli aivan loistava. Myös kaudella 2006-07 aivan siirtotakarajalla sponsoroitu ylimääräinen pelaaja (Nathan Barrett) ei ole kadonnut mihinkään muistin syövereistä. Tämä siis hyvällä! Yritys oli hyvä; Barrettin otteet, noh!
Ehkäpä VMP lyö vielä jossain vaiheessa riittävästi rahaa tiskiin ja "ostaa" koko pelipaidan ja -asun (kypärä, housut, sukat) puhtaaksi mainoksista. Tuota olisi hyvä harjoitella esim. lauantaikotipelien kolmospaidalla. VMP kustantaa paidat mainoksettomiksi ja pallologon tilalle tuo 1922 HOCKEY.
Poistinpa joutessani tuosta edellisestä ehdotuksestani loputkin mainokset. Paidan alareunan paksun viivan yläpuolelle lisäisin tosin vielä yhden ohuemman viivan. Samaten sukkiin pitäisi saada jonkinlaiset valkoiset poikkiraidat vaikka samalla teemalla: paksun raidan yläpuolelle ohut. 1922 HOCKEY logoa aavistus alemmas ja olkapäille pallologot!
Tää on mun TPS!