Uudenvuoden kännitopikki

  • 4 114
  • 48

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Että tällainen vuodenvaihde.

Lähi-idän epävakaa poliittinen tilanne kasaa jo huolestuttavia pilviä myös turvallisena pidetyn lintukotomme ylle. Olin tuossa alkuillasta bussimatkalla, välillä Hervanta - Keskusta. Tuolloin terrori-bussi-iskut kohtasivat ilmeisesti ensimmäistä kertaa maamme alueen. Joku wanna-be-jihad nimittäin räjäytti pommin tuossa bussissa, jossa minäkin olin. Onneksi Suomen maaperällä tehtävä terrori on vielä low-profile-meinikiä ja tuo pommi oli vain papatti-matto.

Joka tapauksessa bussikuski ei tykännyt ja ruudinkäryn täyttämästä bussista saikin muutama sahuri poistua piakkoin. Itse en ollut heidän joukossa.

No pääsin tuolta luotien alta kuitenkin ehjänä kaverilleni, jossa otimme pohjia. Join vain pienen viinipullon Suomen pelin aikana ja pari huikkaa kaverin viskiä siinä sivussa. Sitten oli suuntana Nite Train -niminen yökerho Tampesterissa. Siellä join pari olutta, kunnes jossain vaiheessa iltaa tapasin nimimerkki Vilperi #18:n. Tämän henkilön kanssa tulikin sitten otettua vielä yhdet tuopit.

Vuoden vaihtuessa taisin olla juurikin kyseisen ravintolan miesten WC:ssä jauhamassa bullshittiä juuri kyseisen nimimerkin kanssa.

Vilperin kadotin jossain vaiheessa iltaa, mutta tahtia se ei haitannut. Jossain vaiheessa tapasin koulukaverini, joka väkisin tuli tyrkyttämään minulle kossukolaa ja tuoppia. No hieman alle puolet molemmista taisi upota naamaani.

Sen jälkeen tajusinkin, etten tarvitse enää alkoholia ja joinkin enää pari tuoppia vettä. Tilanne pysyi hyvin hallussa ja mitään ylilyöntejä ei tapahtunut. Onneksi. ;)

Baarista poistuttua tapasin aikuisen serkku-tyttöni poikakaverin baarin edessä. Oli kuulemma hukannut serkkuni Panamassa, kun oli pelannut liikaa Black Jackiä. Serkku ei vastannut poikakaverinsa puheluihin - eikä kyllä minunkaan, kun yritin myös soittoa. =). Serkkuni poikakaveri yritti Niteen sisään, mutta ei päässyt, kun alkoi ämpyilemään portsarille. Itse liukenin pois tuossa vaiheessa hymiöiden kera. =)

Ilta päättyi, Kebab-ravintelin kautta taksijonoon ja takaisin Herwoodiin. Kuppi teetä naamaan ja viesti tähän ketjuun ja nukkumaan.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oikein mukava uusivuosi.
Sopivaa hiprakkaa, sopivasti kuohuviiniä ja Baileysiä ja ennenkaikkea hyvää seuraa.

Keskiyöllä oltiin vanhan tavan mukaan Tähtitorninpuistossa raketteja ampumassa ja korkkailemassa, ei näitä kotiseutuja oikein mikään voita.

Nyt kello on pian 5, pitäisi ehkä mennä nukkumaan.

Hyvää uutta vuotta vielä kaikille!
 

rapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kolarin Turmio
Olin ensimmäistä kertaa eläissäni Espalla uutenvuotena. Miksei kaupunki enää panosta ollenkaan uudenvuoden rättyyttelyihin? Ehkä niillä on köyhiä ja vaivaisia sitten hyysättävänään - hyvä niin, kai. Olin tuhannen humalassa, ja olen vieläkin, ja tulin kotiin pari tuntia sitten. Radioheadin Idiotheque on loistava biisi, taidankin mennä nukkumaan. Pahellista uutta vuotta.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Drop The Bomb

Hjuu, Turgusessa pommit paukkuivat Samppalinnan vuorelta ja alkuasukkaat olivat jokirannassa kollektivisessa perskännissä, mukaan lukien hra Lehtilaatikko. Bisseä tolkuttomasti plus hihapullona Jallua, kuinkas muutenkaan. Siihen nähden pelikunto on nyt yllättävän hyvä.
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Ihan suhteellisen hauskaa oli.

Ensin tuli saunottua ja väijyttyä matsi kaverilla, sitten pistettiin rintamasuunta keskustaan päin tutkailemaan meininkiä, sen jälkeen tie vei paikalliseen kapakkiin toisia kavereita moikkaamaan ja lopulta suuntasin pizzan kautta kuudeksi kotiin. Ja kotona vielä kaverin kanssa lykättiin sauna päälle ja otettiin parit löylyt. Nukkumaan menin vähän ennen kahdeksaa, ja nys kyä vähän on väsyttävinään.

Huh. Kohta sitten mäkihyppyä jännäämään...
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Mukavasti bileistä kotiin klo 06.30 kauniin daamin kera (ja en ollut juonut häntä kauniiksi, kaunis ihan selvinpäinkin) ja nukuttu ehkä tunti. Nyt heikossa hapessa. Huh huh. Kun sais tosta itellensä pysyvän pidon niin alta pois.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Juuh, tuli sitten pidettyä pienimuotoiset pipalot kotosalla. Kaikki paikat pysyivät ehjänä, eikä aamulla tarvinnut juuri siivotakaan. Ilotulitukset vuodenvaihteessa tuli katsottua omalta parvekkeelta kuohujuomalasin kera, hyvässä seurassa tietysti.

Juomaa tuli tuhottua aika paljon, mutta jostain syystä ei ole edes rallikuski tällä hetkellä. Muta pirunmoinen nälkä, joten menenpä tästä syömään..

Hyvät uudet vuodet vielä kaikille!!
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13
Viestin lähetti girlzilla15
...sopivasti kuohuviiniä ja Baileysiä...

Kuohuviiniä ja Baileysiä. Tosta ei voi seurata mitään muuta, kuin jumalaton krapula ;).

Eilen menin suoraan duunista Jäähalliin, jossa katsoin kaksi matsia ja nautin siinä ohessa neljä olutta. Matsien jälkeen tulin ystäväni kanssa meille, jossa katsoimme AC/DC:n ja Led Zeppelinin DVD:t. Alunperin oli tarkoitus katsoa Bruce Springsteen & The E Street Bandin live in Barcelona, mutta levy oli viallinen. Kotona nautin kaksi rommikolaa ja yhden pullon olutta. Nukkumaan menin puoli viisi ja heräsin puolilta päivin ilman minkäänlaista krapulaa.

Matsin jälkeen jouduin Sistiksen tavoin terroristihyökkäyksen kohteeksi. Joku ampui Urheilukadulla ohjuspatterin, jonka ohjukset sinkoilivat minne sattuu. Siinä sitten piti etsiä turvallinen väylä, että pääsin hengissä kotiin.
 
Viimeksi muokattu:

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Another HAB
Mukavasti bileistä kotiin klo 06.30 kauniin daamin kera (ja en ollut juonut häntä kauniiksi, kaunis ihan selvinpäinkin) ja nukuttu ehkä tunti. Nyt heikossa hapessa. Huh huh.

No hitsi, meikäläiselläkin oli oikein kivat bileet, mutta en tullut sieltä kotiin kauniin daamin kanssa klo 6.30. Sen sijaan vietin yön vällyjen välissä naapurissa viehättävän yh-äidin kanssa, viimeisen kerran vilkaisin kelloa juuri tuohan samaan aikaan, eli 6.30. :)

Kyllä oli mukavaa, voi pojat että olikin mukavaa. Aamukahvikin tarjoiltiin oikein sänkyyn kauniin hymyn kera. :))) Se että nyt onkin heikko happi, ei jaksa mieltäni painaa.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
"Älä laita sitä rakettia tiensuuntaisesti!". "Nyt lähtee ja kaksi". "V-ttu auto tulee vastaan!". Potku ja raketit suoraan meikäläistä kohti, jalka eteen. Mustelmilla selvittiin.

Talon päässä oli asuntovaunu ja sinnehän piti tunkea. H-vetin hyvä meno. Aamulla herätys kaverini takkahuoneessta. Tyttäreni nukkui vieressä, mutta eukkoa ei missään. Kuselle ja vilkaisu keittiöön. Oma ja kaverini eukko olivat valvoneet koko yön ja kikatus oli sitä tavallista. Kunnoitettavaa tsemppaamista, vanha ei enää jaksa.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Juu.. Baarissa tuli oltua oman rakkaan kanssa. Ihan sopivassa humalassa, ottaen huomioon niinkin myöhäisen ajankohdan kuin vasta kello 22 alkanut ottaminen. Ei tuntunut oikein uppoavan päähän, vaikka edellistä humalakerrasta oli jonkin verran aikaakin. Ihme homma.

Baarissa minä, rakkaani ja eräs jatkoaikalainen päästiin kuvatuksi paikallislehden ilmaisjakeluun. Ehkä illan tähtihetki, heh..
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Joo että sellasta...

Mä olen tässä ensin muuttanut koko viikon (Lauttasaari --> Kamppi, matka ei paha) lähinnä yksin kun muija on kokoajan töissä ja kaverit nähtävästikin saatanan kiireisiä just kun pitäis jeesata. Odottakaas vaan omaa muuttoanne..!

Lähdin hakemaan muijaa duunista seiskalta illalla ja tarkoituksena oli pieni uudenvuoden juhlistaminen muutamalla bissellä ja pullolla viiniä ynnä parin kaverin keralla. Ensi töikseen muija ilmoittaa menevänsä taas aamulla puol kasiin duuniin ekstravuoroon enkä mä saisi lähteä mihinkään koko iltana. Ajattelin sumplivani tilanteen jonkinnäköisellä lepertelyllä ja näin edelleen itseni viettävän uuttavuotta.

Menin himassa yhdeltä nukkumaan; kävin kolme kertaa pihalla röökillä. Hyvää uutta vuotta kaikille...
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Putkan lattialta on ikävä herätä... sitten armottomassa krapulassa kävellen kotia kohti. Nyt alkaa helpottaa, tosin moraalinen krapula on valtava.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Jude
Kuohuviiniä ja Baileysiä. Tosta ei voi seurata mitään muuta, kuin jumalaton krapula ;).


Vois varmaan seuratakin jos mä saisin koskaan krapulaa. Ainoa mitä saan on ehkä snadia käsien tärinää ja sitäkin harvoin.

En vain tiedä miltä teistä tuntuu...
 

paze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ulvilan Pesä-Veikot, Pesäkarhut, BVB 09
tervetuloa 2004

Viestin lähetti Arnold
.......Ei tuntunut oikein uppoavan päähän, vaikka edellistä humalakerrasta oli jonkin verran aikaakin. Ihme homma.

Baarissa minä, rakkaani ja eräs jatkoaikalainen päästiin kuvatuksi paikallislehden ilmaisjakeluun. Ehkä illan tähtihetki, heh..

Mielestäni ko. nimimerkillä upposi ihan hyvin. No näkemyksiä on monia.

Tosiaan tuli käytyä Porin etelärannassa katsomassa perinteiset paukuttelut, josta sitten välitön siirtyminen baariin.
Iltaan mahtui sitten kaikennäköistä hauskaa ja mukavaa mm. juuri tuo "Haluatko julkkikseksi"-osuus (tähän virne-hymiö)

Arnoldin ja paremman puoliskonsa poistuttua meikäläinen jatkoi vielä biletystä. Onnistuen mm. tumppaamaan tupakin kauniin tyttösen puoli täyteen lasiin. No siitä sitten uutta juomaa neitoselle hakemaan, ja kyllähän tyttö siitä sitten leppyi. Ei tästä sen enempää.

Kotiutuminen siinä puoli 5 aikoihin. Mukavaa oli kyllä.
Kiitokset vaan Arnoldille ja "vaimokkeelle" seurasta.


-paze-
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti girlzilla
Vois varmaan seuratakin jos mä saisin koskaan krapulaa. Ainoa mitä saan on ehkä snadia käsien tärinää ja sitäkin harvoin.

En vain tiedä miltä teistä tuntuu...

Niin odotas vaan muutama vuosi, sitten senkin ihmeen kohtaat ;)

Niin uusivuosi. Helsingissä alkoholin parissa, alkuilta meni vieraillessa muutamissa bileissä, suhteellisen tylsää oli.
 
Viimeksi muokattu:

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Jees, ilta oli ihan mukava. Kaverilla pohjia ja sitten baariin, jonka nimeä en kyllä kehtaa kertoa. Aamu kahdeksalta pääsin sitten lopulta nukkumaankin ja heräsin sitten kymmeneltä. Sängyssä tosin tuli oltua jo kahden aikoihin. ;)

Se on kyllä niin, että kyllä tuo krapula on harrastelijoiden hommaa. Kuppia meni nurin aika reilusti ja aamulla oli suht. koht normaali olo. Ei yleensäkään tule pientä vatsan aristelua kummempaa ja ikääkin on jo parikymmentä vuotta. No ehkä se tuossa parin vuoden päästä sitten iskee reilummalla kädellä. Tai sitten ei.


Ai niin joo, hyvää uutta vuotta!
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Miksi te ihmiset juotte niin paljon, että teille tulee huono olo? ;)

Itse vietin eilisillan kavereiden kanssa suuremmalla porukalla, yö taas meni parin kaverin kanssa baarissa. Muutaman join, mutta humalassa en juurikaan ollut, korkeintaan hetken pienessä hiprakassa. Hauskaa kun riitti muutenkin, ja 04.00 jälkeen oli jo kiva päästä nukkumaan.
 

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Muutaman join, Viinaa vain!
Se hyvä puoli tässä "Kevyessä Kenttähumalassa" on, että muisti ei kadonnut kamalasti huutaen vuorille.
(Tällä kertaa)
Tällä kertaa ei tullut moraalista, mutta kohtalaisen räväkkä fyysinen krapula tuli.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vuosi vaihtui ruotsinlaivalla ja menihän siinä melko tarkkaan vuorkausi lievässä rommihöyryssä. Sopivasti hauskaa oli ja hyvä porukka liikenteessä. Palautminen on vähän vielä kesken, mutta eiköhän tämä tästä..
 

GM

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders
Ruotsinaivalla tuli otettua vuosi vastaan.Mukavaa oli ja käsitteessä tuli oltua.Tähän vois sit vielä pistää muutaman kaverin puolesta,että hauskaa varmasti heilläkin on.Jäivät nimittäin Tukholmassa pois .Arlandaan ja sieltä Amsterdamiin ,sunnuntaina pois.Onneksi itsellä oli jo taju siinä vaiheessa pois,muuten olisi ehkä tullut luisikoiden jako kotona...
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Poison
Miksi te ihmiset juotte niin paljon, että teille tulee huono olo? ;)


Siksi, koska meistä tulee silloin täysin pitelemättömiä seuramiehiä ja -naisia. Lisäksi meiltä tuntuu tuolloin sujuvan kaikki kuin itsestään. Virheitä ei tuolloin tule.

Meillä miehillä lisäksi stamina kasvaa.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ketjuhan on täynnä amatööreja.

Mä kömmin petiin pian sen jälkeen kun olin pudota parvekkeeltamme ja olin makkurissa jo ennen puoltayötä. Pitkien yöunien jälkeen ei ollut edes krapula. Rahaakaan ei mennyt taksiin tai baariin, kuten muilla iltaa kanssani viettäneillä.

Pitäisi kai juoda useamminkin.
 

Miguel

Jäsen
Viestin lähetti girlzilla
Vois varmaan seuratakin jos mä saisin koskaan krapulaa. Ainoa mitä saan on ehkä snadia käsien tärinää ja sitäkin harvoin.

En vain tiedä miltä teistä tuntuu...

Tatzka sen sanoi. Vielä pari vuotta sitten krapulani olivat korkeintaan päänsärkyjä, pois lukien kahden päivän rankka laivareissu, jonka jälkeen äitienpäivälounas ei oikein maittanut.

Nyt 18-vuotiaana kovempaa krapulaa tulee ehkä joka kolmannen reissuillan jälkeen, muulloin selviää vetelällä ololla. Ensin mainitusta olotilasta eilinen oli epämiellyttävä esimerkki. Kotiin päästessä oli vapina päällä ja muutenkin hirveä olo. Aluksi tuntui, että ruoka ei mene alas, mutta lopulta syöminen olikin se asia, mikä paransi oloani huomattavasti. Kovempia krpauloita en kaipaa, mutta pahoin pelkään ikääntymisen tuovan jotain tullessaan.

Niin, uudenvuodenyö meni kaverin tyttöystävän luona pippaloissa hyvässä seurassa. Twister on muuten hauska peli.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös