Mainos

Uuden valmentajan scouttausketju

• 1 689
  • 32

david

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt kun Pennerbornin edesottamukset ovat osoittautuneet todella vaatimattomiksi, niin voitaisiin hieman pyöritellä, ketä valmentajia tuolla olisi ylipäänsä vapaana. Veltsu Virtanen on jo monessa postauksessa mainittukin ja hän olisi varmasti entisenä JYP-kipparina ja oman kylän poikana tähän kohtaan varteenotettava vaihtoehto. Ketäs muita ammattimiehiä tuolla on ilman päävalmentajahommia? Karri Kivi, Pekka Virta, Petri Matikainen?

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt kun Pennerbornin edesottamukset ovat osoittautuneet todella vaatimattomiksi, niin voitaisiin hieman pyöritellä, ketä valmentajia tuolla olisi ylipäänsä vapaana. Veltsu Virtanen on jo monessa postauksessa mainittukin ja hän olisi varmasti entisenä JYP-kipparina ja oman kylän poikana tähän kohtaan varteenotettava vaihtoehto. Ketäs muita ammattimiehiä tuolla on ilman päävalmentajahommia? Karri Kivi, Pekka Virta, Petri Matikainen?
Ehdottaisin Jukka Seppästä. Kuitenkin yli 1600 peliä nähnyt ja hallitsee SMS-teknologian.

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pimeä Aitio ja vuosiluvut 1923 & 1897
Jukka Seppäsen olisi aika astua esiin ja parrasvalohin sen pimeän aition ja tekstiviesti mikromanageerauksen sijaan.

Muutoin Petri Matikainen ja Veltsu näistä tutuista nimistä olisivat minun ensimmäiset valinnat.

Perkele pena ehti ensin.

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jukka Seppäsen olisi aika astua esiin ja parrasvalohin sen pimeän aition ja tekstiviesti mikromanageerauksen sijaan.

Muutoin Petri Matikainen ja Veltsu näistä tutuista nimistä olisivat minun ensimmäiset valinnat.

Perkele pena ehti ensin.
Petun olisin ottanut jo kauan sitten. Nyt tuolla ei tiedetä kakansyönnistä mitään.

david

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Saksassa pitkään valmentanut Toni Söderholm.
Söde taisi muutama vuosi sitten olla aika kovassa nosteessa ja luotsasiko jopa Saksan maajoukkuetta? Onko tosiaan niin, että nykyään ei ole hänellä pestiä missään?

david

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Petun olisin ottanut jo kauan sitten. Nyt tuolla ei tiedetä kakansyönnistä mitään.
Joo, se on kyllä totta, että nykyinen laiskansutjakka porukka näyttää luulevan, että tästä suosta noustaan suffelia napostelemalla. Ei muuten nousta, vaan niiden paskahommien on alettava maistua kaukalossa ihan eri tavalla.

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joo, se on kyllä totta, että nykyinen laiskansutjakka porukka näyttää luulevan, että tästä suosta noustaan suffelia napostelemalla. Ei muuten nousta, vaan niiden paskahommien on alettava maistua kaukalossa ihan eri tavalla.
Petu + nouseva pelikirja valmentaja voisi oikeasti olla menestysresepti, miten Summanen ja Westerlund aikanaan tai itse Petu ja Marjamäki Bluesissa.

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
En minä tiedä onko JYPin näköinen valmentaja, mutta kuitenkin vapaana.
Pennehän on viime vuosien JYPin näköinen valmentaja hyvinkin. Häviävä ja anteeksipyytävän ja valmiiksi hävinneen oloinen. Täydellinen valinta Seppäseltä.

Nepi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, EV Zug & Detroit Red Wings
Jos Seppänen sitä fantasiakiekkoa haluaa nähdä niin menkööt itse penkin taakse kuten @Hiki-Pena sanoi. Viinanen ja Harvia apuvalmentajiksi siihen kylkeen.

Vakavasti ottaen, Karri Kivi ei ainakaan edes kuse Jyväskylään päin antamiensa lausuntojen jälkeen. Tavallaan haluaisin antaa Antti Turuselle vihdoin sen mahdollisuuden, mutta kokemattomuus voi tässä tilanteessa koitua kohtaloksi. Marko Virtanen loppukauden sopimuksella olisi mielestäni ihan turvallinen vaihtoehto.

manageri6969

Jäsen
Suosikkijoukkue
Osaavat Jääkiekko-organisaatiot, Jypinkylä
Petun ottaisin, kun ensitöikseen kantaisi Huussin pöntön Logon päälle ja toteaisi" Tämän olette pojat saaneet aikaiseksi, nyt tuomme ämpäreitä kopin täyteen ja se joka ei treenien jälkeen aidosti oksenna, ei pelaa seuraavassa pelissä."

Timeout

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jos Seppänen sitä fantasiakiekkoa haluaa nähdä niin menkööt itse penkin taakse kuten @Hiki-Pena sanoi. Viinanen ja Harvia apuvalmentajiksi siihen kylkeen.

Vakavasti ottaen, Karri Kivi ei ainakaan edes kuse Jyväskylään päin antamiensa lausuntojen jälkeen. Tavallaan haluaisin antaa Antti Turuselle vihdoin sen mahdollisuuden, mutta kokemattomuus voi tässä tilanteessa koitua kohtaloksi. Marko Virtanen loppukauden sopimuksella olisi mielestäni ihan turvallinen vaihtoehto.
Jos tällainen tilanne on, että pitäisi hinata joukkue sinne playofiin, niin uusi valmentaja pitää olla joku kokenut, rutinoitunut kaveri. Kuten silloin kun Dufa tuli pelastamaan JYPin kesken kauden. Dufa lupasi viedä JYPin playofiin, organisoi puolustuksen ja teki sen minimin.

Nepi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, EV Zug & Detroit Red Wings
Jos tällainen tilanne on, että pitäisi hinata joukkue sinne playofiin, niin uusi valmentaja pitää olla joku kokenut, rutinoitunut kaveri. Kuten silloin kun Dufa tuli pelastamaan JYPin kesken kauden. Dufa lupasi viedä JYPin playofiin, organisoi puolustuksen ja teki sen minimin.
Juurikin näin. Sen takia sanoinkin, että Turusen kokemattomuus voi koitua kohtaloksi.

david

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Muistan, kun aikanaan täällä vinoiltiin välierä-Virtasesta, kun oltiin niin pettyneitä, että aina jäätiin "vain välieriin" Veltsun kanssa. Huoh...

Hieroja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt kun vielä katsoo noita porukoita "paperilla", niin eipä ne huonoja tuloksia olleet.
Eipä ne tosiaan olleet aivan super-joukkueita kuin meidän fanien mielestä. Aika harva kuitenkaan seuraa niin intensiivisesti muiden joukkueiden pelaajia, että tietää millaisia loikkia muissa seuroissa otetaan.
Ja itse tosiaan kuulun tähän porukkaan kuka halusi Veltusta eroon, mutta onpa tullut ikävä jälkikäteen. Vaikka Veltsussa oli omat huonot puolensa niin tätä samaa huonoa tuntuu olevan lähes joka koutsilla, vähän nuo muutamat heikot pelit otti ainakin mulla liikaa aivoon aikoinaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy