Ei kelpaa.Arska Santanen sen sijaan vapautuu SaiPan palkkalistoilta.
Ei kelpaa.Arska Santanen sen sijaan vapautuu SaiPan palkkalistoilta.
Ai se kävisi joka päivä kotona Turussa. Ja kuittaisi tietysti matka- ja muut kulukorvaukset. Ovela mies.Mielikuvalta ei voi välttyä, kun Tami kaartaa Audin kone huutaen Suomen Turusta joka aamuisen kuntopiirin jälkeen geelit letissä ja klubitakki auki hauskalla kalapaidallaan Seppäsen toimistoon.
JYP-fanitkin saisi ne kaipaamansa aikalisät, joilla pelit kuulemma voitetaan. Olisihan niissä väriä tosiaan kerrakseen. Huonompi juttu olisi se, kun Summanen olisi puoli kautta toimitsijakiellossa.Summanen olis vapaana, ei ainakaan tuijoteltais aikalisän aikana...
Huhtasuon oma jantteri kehiin, no vakavasti puhuttuna riskit olisi aika isot. En Torstain jälkeen pystynyt kommentoimaan JYPin kautta mitenkään, v-käyrä oli niin iso että alkoi käymään psyykkeelle. Tämä Veltsun potku uutinen toi pientä lohtua- ja toivoa tulevaisuuteen, nyt päästään puhtaalta pöydältä rakentamaan uutta nousua. Mun ykkösehdokas on Erkka, oli luomassa aikoinaan JYPiin uskottavaa urheilullista pohjaa, ja JYP taisi olla Erkan ensimmäinen joukkue jota valmensi. Hintalappu taitaa vain olla liian kova, ja sanoiko jossain että ei enää Liigassa valmenna?Summanen olis vapaana, ei ainakaan tuijoteltais aikalisän aikana...
Eiköhän Nemo ole Pelicans värinen ensi kaudella, sitä en tiedä onko jo allekirjoittanut sopimusta, tiettävästi virallista tiedotetta ei ole ulos tullut mutta käytännössä poissa laskuista. katsotaan nyt mihin asti venyttävät, tai venyy. tuskin kumminkaan se elokuu kumminkaan. MM kisojen jälkeen pitänee kuitenkin olla mies ruorissa jos tulee organisaation ulkopuolelta että saa ruveta ajamaan omaa tyyliä sisään rauhassa, siitä se juhannus tuleekin nopeasti joten perus sapluuna pitää olla jo valmiina, kesälomilta kun palaavat, parin vko sisällä alkaa harjoituspelit ja noin 8 matsia ja liiga ja tuollin on käynnissä jo CHL jos siinä on jotain tavoitteita ei kovin raakileena voi sinne mennä jos vaikka mestaruutta puolustaisi.Jokos Niemisen Ville on johonkin kiinnitetty ensi kaudeksi?
Tuo Juha Juujärvi voisi olla yksi mahdollinen vaihtoehto. Vuoden soppari alkuun ja sitten katsotaan joulun jälkeen, onko aihetta jatkaa lappua.
Onko sukua Ilkka Pikkaraiselle?Jarno Pikkarainen olisi mielenkiintoinen vaihtoehto, ammattitaitoinen joskin tulisieluinen kaveri. Ennemmin tai myöhemmin jossain liigaseurassa ykkösvalkku tulee olemaan, mitäs sanotte?
Semmonen mukava valkku. Sinällään tuo varmasti piristäisi hiukan ummehtunutta keskisen Suomen journalistiskeneä, Kulmalan Ilkat ja Ritarin Anssit saisivat ansaitsemansa(?) palautteen hiukan uudella tavalla...Jarno Pikkarainen olisi mielenkiintoinen vaihtoehto, ammattitaitoinen joskin tulisieluinen kaveri. Ennemmin tai myöhemmin jossain liigaseurassa ykkösvalkku tulee olemaan, mitäs sanotte?
Minun top4:Minun top3:
1. Johtava
2. Petteri Sihvonen
3. Petteri Hirvonen
Mustina hevosina Pantse, Miika, Heikki Leime
Muutama nimi jotka kai olisi mahdollisia, mutta en ainakaan itse toivo heitä JYP.n valmentajaksi. Juujärvi, Mattila, Ahvenjärvi, Pajuoja.
Heikkilä kelpaisi kyllä minulle. Mitään kauhean tarkkoja mielikuvia hänen peluuttamasta kiekosta ei ole, mutta sellainen käsitys on jäänyt, että mitään hirveän poikkeavaa siinä ei ole, vaan enemmän perustuu siihen, että saadaan joukkueesta irti se mitä otettavissa on, sekä pelataan "tavallista" suhteellisen modernia lätkää.Heikkilän Kartsasta en oikein osaa sanoa mitään, minkälaista kiekkoo se edes peluuttaa?
Ei kai Jyp ole kovinkaan usein tuonut mitään noviisia penkin taakse?