Tuli purettua turhautumista eilen liiankin kovaa tässä viestissä. Nostan käden pystyyn virheen merkiksi, valehtelijaksi kutsuminen oli tarpeetonta. Kyseessä oli totaalinen väärinymmärrys omalta osaltani liittyen siihen asiaan, mistä Seppästä valehtelijaksi syytin. Syytös oli aiheeton.
Helvetin turhautunut tän kauden lopputulemaan ja sen myötä sitten keitti yli ja vaikkei täällä juuri kukaan varmasti ole tyytyväinen ihan kaikkiin ratkaisuihin tai siihen, miten tää kausi meni, niin tuo valehtelijaksi kutsuminen oli väärin. Turhaan syytin, kun olisi pitänyt ottaa asiasta tarkemmin selvää, nyt olin vaan ymmärtänyt asian itse väärin.
edit. Tämä nyt vaan kaikille, ennenkö tuosta eilisestä viestistäni lähtee jokin valheellinen tieto sen isommin liikkeelle, että Seppänen olisi valehtelija. Ei ole.
Vaikka olen itsekin puhunut Seppäsestä tiukkaan sävyyn jo pidempään ja pidän edelleen suurimpana syyllisenä tähän kaikkeen, niin valehtelija Seppänen ei ole mielestäni koskaan ollut.
Joskus tilanteisiin tulee yllättäviä muutoksia erinäisistä syistä, joka johtaa siihen, että toteuma on muuta kuin mitä Seppänen on puhunut, mutta lähtökohtaisesti ja tarkoituksella Seppänen ei yleensä valehtele. Virheitä Seppänen on tehnyt paljon ja voi puhua kaikenlaisia asioita, koska uskoo niihin itse, mutta tarkoituksellista valehtelua se ei ole.
Siksi suhtautumiseni Seppäseen onkin hyvin ristiriitaista. Kunnioitan kaveria edelleen todella paljon, enkä pidä häntä tyhmänä, mutta virheitä on mahtunut matkan varrelle niin paljon, että niistä täytyy myös ottaa kunnolla opiksi. Kaikesta huolimatta Seppänen on rehellinen, kun hänen kanssaan asioista puhuu. Tämä johtaa myös erikoiseen kommentointiin median edessä, kun Jukka on aina oma itsensä ja puhuu suunsa puhtaaksi, vaikka ei ehkä pitäisi. Tämä on myös syy sille, että hänellä on tapana vetää jossain kohtaa jarrua itse, eli lopettaa asioiden kommentoimisen kokonaan, koska ei saa muuten tilannetta rauhoitettua.