Noitarumpu
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Odotan kuin kuuta nousevaa sitä päivää, kun saadaan täysi varmuus ihan virallisestikin norskien härskistä douppauksesta. Ylimielisiä paskiaisia ja joutaisivat nöyrtymään pitemmän kaavan mukaan.
Suomalaisethan sen nöyrtymisen ovat jo tehneet (vrt. Lahti 2001). Heja!Odotan kuin kuuta nousevaa sitä päivää, kun saadaan täysi varmuus ihan virallisestikin norskien härskistä douppauksesta. Ylimielisiä paskiaisia ja joutaisivat nöyrtymään pitemmän kaavan mukaan.
Suomalaisethan sen nöyrtymisen ovat jo tehneet (vrt. Lahti 2001). Heja!
Ei todellakaan, vaan nimenomaan suomalaisten amatöörien. Joutivat kärähtää. Joutaisivat toki norskitkin, jos ja kun vetävät kamaa. Minä ajattelen asiaa kuitenkin tasapuolisuuden kannalta: koska sääntöjä on, niin kaikkien niitä rikkovien pitäisi jäädä kiinni. Monet taas ajattelevat näköjään perisuomalaiseen tyyliin. Mulla on Toyota, naapurin perkeleellä on Mersu. Ajaisi sen edes jumalauta romuksi, niin nauraisin, kun mulla ei ole sellaiseen varaa.Ei se Lahti norjalaisten syy ollut.
Joku tuolla kertoi ettei ole uskonut sitten Björn Dählien aikojen. Vastaan saman.
*Ja ainut puhtaasti vetelevä norski joka tulee mieleen on Therese Jouhag vai miten se sanottiin. Kuitenkin vielä sen verta ohkaset kädet että en uskoisi. Silti isommat kuin omani. :( Ja Björgeni on oma lukunsa...
Jokaisella douppaajalla ei ole näyttävät lihakset. Lance Armstrong veti nassuun ja suoneen omien sanojensa mukaan vähän kaikkea ja hän näytti aktiivivuosinaan keskitysleirivangilta. Sama homma monien muiden douppauksesta kärynneiden kestävyysurheilijoiden kanssa.
Uskotko itse, että norjalaishiihtäjät urheilevat puhtain keinoin?