On säälittävää kirjoitella alatyylillä ja vääristellä asioita noinkin kokeneelta kirjoittajalta, kun ei enää löydy muuta tapaa perustella kantojaan Seuran pelaajista. Toki sanasi kertovat ehkä sinun arvoista ja kuuluvat sinun jokapäiväiseen sanavarastoon, mutta eivät minun. Uskon, että täältä löytyy muitakin samaa mieltä olevia. Toki sullekin löytyy näköjään noille kannanotoille tutut ”fanit”.
Minun viestintähistoria on tosi lyhyt verrattuna useimpiin aktiivisiin kirjoittajiin. Se tulee myös jäämään lyhyeksi, mikäli Tepsin fanien sivuilla ei hyväksytä eri mielipiteitä siitä, kenen kuuluisi pelata kentällä ja miksi. Onko tämä ollut aina tällaista uusia kirjoittajia kohtaan? Olen kyllä huomannut, että täältä löytyy myös asiallisia ja hyvin perusteltuja kirjoituksia.
Ei varmasti ketään häiritse se, että jollakin on eriävä mielipide oman ajatuksen kanssa, mutta jos omaa kantaa toistetaan ja toistetaan ilman mitään uutta perustelua, niin raskaaksi se alkaa käymään. Varsinkin jos oman kannan esittäminen on jokseenkin tahallisen riitaisaa, niin ei se hyvää makua asiasta jätä.