Kai tämäkin ketju on aika avata. Huomenna kuitenkin klo. 18:00 avajaiset ja sunnuntaina samaan aikaan alkaa jo kisat. Linkki avajaisiin alla:
Kai tämäkin ketju on aika avata. Huomenna kuitenkin klo. 18:00 avajaiset ja sunnuntaina samaan aikaan alkaa jo kisat. Linkki avajaisiin alla:
Kuukauden viikkorahan verran, kaksikymmentä markkaa, voisin laittaa Argentiinalle.Ottaisko joku mun kanssa vedonlyöntiskaban kisojen voittajasta?
Ottaisko joku mun kanssa vedonlyöntiskaban kisojen voittajasta?
Tässä oikea ja parempi linkki. Eli koko avajaisseremonia tästä eikä 10 minuutin koostetta.
Huh. Onneksi on ryssäselostus.Mä katson siis tämän linkin takaa avajaisseremonian.
Luotan, että Baggio ratkaisee.Azurrien kannatus alkoi viime mm-kisoista, toivottavasti tämä turnaus ei pääty kyyneliin.
Unkarista tulikin mieleen, että siellä taso on pudonnut. Ei tule olemaan esim. Suomelle mitään vaaraa tulevina vuosinaHuomenna siis Saksa-Bolivia. Siitä tulee varmaan karmea teurastus. Mahtaako edes riittää Unkarin takoma 10-1 El Salvadorista 12 vuotta sitten? Nyt kun Suomessakin pystyy pelaamaan pitkä- ja tulosvetoa, niin tähän voisi koittaa sijoittaa muutaman markan. Jos tuo vain on veikattavien kohteiden joukossa, en ole nimittäin vielä hakenut listaa ja kuponkeja ärrältä.
Samapa tuo ja tuskin niitä hirveän tarkkaan muutenkaan saa muiden kanssa. Itse pistän klo. 18 tuon pyörimään.Onko nyt siis tarkoitus laittaa tuo video pyörimään klo 18 vai että pallo pyörähtää viheriöllä?