Ei näy Blues-SaiPa...
Näkyy itsellä.
Ei näy Blues-SaiPa...
Mullakaan ei toimi selaimen kautta, mutta tuon URHOtv-sovelluksen kanssa ei ole mitään ongelmia.
Onkos kukaan kokeillut iPadilla UrhoTV:tä? Kokeilin äsken ja valitti Flashin puuttumista (mikä tietenkin pitää paikkansa). Nythän pelit pitäisi näkyä myös Applen hihi-laitteilla. Laitteena iPad 1 ja viimeisin ohjelmistoversio. Kokeilin sitten iPhone4 -luurilla ja hyvin pyrähti käyntiin. Noissahan pitäisi olla sama prossukin.
Ei muuta kuin Playoff-korttia hankkimaan!
Toimi, mutta minulle ei oikein avautunut mitä hyötyä tuosta pitäisi olla. Toimii ihan vastaavalla tavalla kuin pelien katsominen Urhon sivuilta eli ei tuon kanssa ainakaan aikaa tai klikkauksia tuntuisi säästyvän.
Miten selostajan ääni voi kuulua noin helvetin huonosti Jullit vs Angry blues pelissä. Kuuluu selvemmin katsomon äänet ja siinä vaiheessa kuin musiikki alkaa hallissa pauhaamaan niin selostajasta ei saa enään mitään selvää. Tännekkin on pakko totea. Amatöörimäistä puuhastelua.
- - -
Kuuluu selvemmin katsomon äänet ja siinä vaiheessa kuin musiikki alkaa hallissa pauhaamaan niin selostajasta ei saa enään mitään selvää.
- - -
Toisaalta sitten aika usein URHOn katsomomikki/-mikit on sijoitettu niin heikosti, että "halliäänet" ovat jonkun yksittäisen fanin puhetta ja huutelua, joka myöskin on pitkän päälle aika rasittavaa kuunneltavaa.
...
Olisiko paljoa vaadittu mikrofoneja lähemmäksi kenttää ja itse jopa pidän NHL-tyylisestä tolppien kilahtelustakin. Pelätäänkö tässä pelaajien kielenkäyttöä vai mitä?
gearslutz.comFor hockey we have different setups. The main WGN setup is 10 ise mics...Crown PCC PZMs...i forget the model numbers. Going from left to right there is one behind the left goal, one on the left nearside red, one on the left farside red, one on the left nearside blue, one on the left farside blue, one on the nearside right blue, one on the farside right blue, one on the far side right red, one on the nearside right red, and one behind the right goal. Up outside the announcer's booth we have two Sennheiser 416's in a X/Y. In the camera basket we have a Shure VP88. Each handheld camera has a SM89 for hits against the glass and fans. The hard cams have Sennheiser ME66 mics for crowd. Eddie O. and Pat Foley both use the Sennheiser HDM-25 headsets.
Ainakin Lappeenrannassa käytössä on kaksi kaukalomikkiä, jotka kiinnitetään suunnilleen siniviivojen kohdalle samalle puolelle kaukaloa.Taitaapi kyse olla puhtaasti resursseista. Kaikeasta päätellen URHOlla on ainakin Totalin lähetyksissä selostamon lisäksi yksi mikki lykättynä jonnekin päin katsomoa.
SM-liiga on varautunut tähän ja on pyytänyt jo potentiaalisilta TV-oikeuksien ostajilta tarjouspyyntöjä SM-liigapaketista. Viasat ei ole kiinnostunut, mutta MTV3-konserni ja Sanoma-leiri (mikä?) ovat vahvoilla.
Nelonen olisi omien fiilisten perusteella ehkä se heikoin vaihtoehto URHOn, Canal+ ja Nelosen joukosta.
Mikä tää facebookin koff juttu on? Jengi väittää, että sieltä saa ilmasia koodeja. Oon nyt käyttänyt oman, eukon ja 4 feikki accountia, enkä saa koodin koodia. Perkele.
Itselle tulee silloin tällöin. Ei ole tietoa käykö koodit ensikaudelle, mutta epäilisin että ei.Onko kukaan enää saanut koffilta katselukoodeja? Itse sain aluksi 2kpl mutta nyt on jo viikon verran tarjottu eioota. Taitaa niitä koodeja sieltä vielä joku kuitenkin saada, kun huuto.netissä niitä nyt myydään kunnon polkuhinnoilla... Käykö Koffin koodit muuten vielä ensi kaudenkin runkosarjaan?
Onko kukaan enää saanut koffilta katselukoodeja? Itse sain aluksi 2kpl mutta nyt on jo viikon verran tarjottu eioota. Taitaa niitä koodeja sieltä vielä joku kuitenkin saada, kun huuto.netissä niitä nyt myydään kunnon polkuhinnoilla... Käykö Koffin koodit muuten vielä ensi kaudenkin runkosarjaan?
UrhoPlay-koodi (arvo 12€) oikeuttaa katseluoikeuteen haluamaansa SM-liigan runkosarjapeliin kaudella 2011-2012. HUOM! Ei playoff-otteluihin.
Onko jollain tietoa, käykö ennen kautta ostettu Urhotv:n sarjakortti Play-offeissa? Ei siis joukkueen kausikortti, vaan 25 ottelun sarjakortti, jota voi käyttää mihin otteluihin tahansa.
Nelonen olisi omien fiilisten perusteella ehkä se heikoin vaihtoehto URHOn, Canal+ ja Nelosen joukosta. Ovat ainakin minun silmääni hoitaneet SM-liigan televisiointia omalta osaltaa vähän hälläväliä-meiningillä. Tärkeintä on kuitenkin se, että toteutus on laadukasta, kaikki ottelut televisioidaan ja toimiva nettitv-palvelu löytyy.
Ihmetyttää, minkä takia Canal+, MTV3/Bonnier voi nyt taas hankkia SM-liigan itselleen. Heillä on yhä isot futissarjat, formulat, hiihto-/lumilajit, yleisurheilu ja nyt vieläpä lätkän MM-kisatkin.