Potkivat vissiin pois ne, ketkä eivät ole päässeet kirjautumaan sivuille ja eivät odota jonkun pelin alkamista. Saavat serverille tilaa (?). Näinollen ne, jotka jaksoivat katsella mustaa ruutua tähän asti, saavat pelinsä näkyviin.
Suomessa onkin varmaan vain yksi Rami Alanko..
Potkivat vissiin pois ne, ketkä eivät ole päässeet kirjautumaan sivuille ja eivät odota jonkun pelin alkamista. Saavat serverille tilaa (?). Näinollen ne, jotka jaksoivat katsella mustaa ruutua tähän asti, saavat pelinsä näkyviin.
ohhoh, alkoi lähetys näkymään. Nyt saa silmä kirkkaana katsella erätaukoa. Toivotaan että pätkäisee kun toinen erä alkaa ;)
Tämäpä juuri. Olin kirjautunut ja musta ruutu rupesi kahdella viimeisellä minuutilla toimimaan. Se on näköjään voivoi niille, jotka eivät ennen sivujen kyykkäystä kirjautuneet.
Tämäpä juuri. Olin kirjautunut ja musta ruutu rupesi kahdella viimeisellä minuutilla toimimaan. Se on näköjään voivoi niille, jotka eivät ennen sivujen kyykkäystä kirjautuneet.
Mikäs tuo ilmaiskoodi oli?
Vai on se voivoi? Minä ainakin tulen vaatimaan koko 199 euroani takaisin kun en sillä luvattua määrää pelejä näe. Tähän on paha mitään ilmaiskoodejakaan tarjota.
HIFK:n sivulla on siinä uutisten yläpuolella rivi ikoneja, viimeisenä niistä on Urho tv. Mutta ei mulla mitään vielä näy :)"Pääsin kirjautumaan Ilta-Sanomien sivujen kautta", "Pääsin kirjautumaan HIFK:n sivujen kautta"... siis mitä? Siis mistä?
Hieman hassua, että Urpo jakelee yleistä ilmaiskoodia kaikille. Periaatteessahan tässä voisi luoda hassuttelunimillä vaikka kuinka monta käyttäjätiliä ja lunastaa kaikilla tuo koodi itselleen. Tällä konstilla loppukauden matsit ilmaiseksi?
9138656
Rupesi toimimaan minullakin kun Tappara-Blues peliä oli jäljellä noin 8 minuuttia. IE9 selaimena.
Edit. Firefox 6.0.2 ei toimi vieläkään Urhon kanssa.