URHOtv, siellä se lätkä on...

  • 3 639 162
  • 11 960

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Year on the road...

Kun Urpåteevee aloitti, niin suunnitelmat, tai pikemminkin haaveet olivat korkealla. Lainaus alkuperäisestä haastattelusta, jonka postasin, kun avasin ketjun:

- Tavoitteenamme on tuoda ruutuun tapahtumia kiekkomaailman kulisseista, kertoa ilmiöistä ja mielenkiintoisista persoonista syvällisesti. Joka päivälle on jotakin, Leväaho jatkaa.

Onkohan Urpåteevee sittenkään ollut kultakaivos, kun ei kanavaa ole kehitetty sen enempää? Otteluita on lisätty ja tilaajat osittain siirtyneet nettilähetyksiin, mutta siltikään ei ole mitään "syvällistä kulisseista ja ilmiöistä" -ohjelmaa ole näkynyt. Ottelut tulee ajallaan, se on positiivista, mutta siihen se sitten jääkin. Muina, kuin ottelupäivinä päivinä ei myöskään tule mitää, joten vain katteettomia lupauksia.
Ainiin, onhan siellä tauoilla henkilökuvaa pelaajista, mutta nekin suurimmaksi osaksi uusintoja, joten jos saa esittää pyynnön, niin lähettäkää vaikka JR:n ampumiskohtaus-jakso Dallasista, tai vanhoja Ritariässiä. Mielenkiintoisempaa.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Otteluita on lisätty ja tilaajat osittain siirtyneet nettilähetyksiin, mutta siltikään ei ole mitään "syvällistä kulisseista ja ilmiöistä" -ohjelmaa ole näkynyt. Ottelut tulee ajallaan, se on positiivista, mutta siihen se sitten jääkin. Muina, kuin ottelupäivinä päivinä ei myöskään tule mitää, joten vain katteettomia lupauksia.

Tämähän johtuu siitä, että Urpolla ei ollut kuin se 8h lähetysaikaa antenniverkossa, ja turhaan näyttävät vain kaapelikatsojille (ja sateliitti) jotain pikkukivaa. Nyt kun saivat kokonaisen luvan, ohjelmatarjonta laajenee, ehkä..
 
Viimeksi muokattu:

ICE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Taisipa mainostettu 4- ottelua kaapeliverkossa jäädä historiaan kun ei tällä viikolla näytä tulevan kuin 3- peliä ja telkku.comin mukaan ei myöskään seuraavalla viikolla.
Tällä viikolla tosiaan vaan kolme peliä, mutta ensi viikon ohjelmaan on ainakin perjantaille merkitty Lukko-Jokerit -ottelu. Uskoisin että jatkossa tuo neljän matsin lupaus pitää kohtuu hyvin, jos vaan matseja riittää eri päiville. Maanantaisin ja keskiviikkoisin voisivat toki näyttää myös lätkää (jos pelataan), mutta ne päivät on kai pyhitetty lentopallolle ja koripallolle.

Urho voisikin avata kaapeliasiakkaille kaksi kanavaa, toiselta tulisi lentistä, korista ja futista ja toiselta sitten pelkkää lätkää. Eli joka päivä tulisi aina yks matsi jos pelataan. Tuo ei sinällään Soneran Total -sopimusta vastaan kamppailisi, kun siinä kuitenkin valitaan itse se haluttu peli. Kesäksi voisi sitten pistää säppiin toisen kanavan.

Toki tuosta lisäkuluja varmaan tulisi, mutta sinänsä kaapelissa kai kanavien määrä on "rajaton", eli tuskinpa hirveitä menoja. Olisi vähän enemmän rahalle vastinetta, kun vertaa tuohon todella halpaan Soneran palveluun. Tosin haavekuvitelmaa tämä lähinnä. No onhan tämä neljän matsin viikko hieman parannusta viime vuodesta...
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Urho voisikin avata kaapeliasiakkaille kaksi kanavaa
Avaisivat ennemmin toisenkin ISDN-linjan sinne web-palvelimelleen.

Tarkoitan sitä, että Urhon DVB-T, DVB-C ja Total-puolella taitaa tekniikka ja lähetykset olla tätänykyä edes vähän sinne päin, mutta Urho Play:ltä tulee edelleen tasan nolla teknisesti katselukelpoista peliä viikossa.
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Avaisivat ennemmin toisenkin ISDN-linjan sinne web-palvelimelleen.

Tarkoitan sitä, että Urhon DVB-T, DVB-C ja Total-puolella taitaa tekniikka ja lähetykset olla tätänykyä edes vähän sinne päin, mutta Urho Play:ltä tulee edelleen tasan nolla teknisesti katselukelpoista peliä viikossa.

Frameraten päivitys nettilähetyksiin olis kyllä kieltämättä ihan kiva. Ei luulis, että on hirmu vaikea tuottaa lähetystä suomalaisilla, jossa tuo framerate olisi inhimillinen, jos se onnistuu jenkkilästäkin tänne päin...
 

cyclone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo
Onko tämä tosiaan Urhon nettilähetysten taso? Päätin kaikista varoituksista huolimatta katsoa tuon Blues-Ässät pelin netin välityksellä ja olen ihmetellyt nyt 20min kun ensin kuva latautuu 0,5-1 minuuttia ja sitten saan nauttia maksimissaan 5 sekuntia lähetyksestä jonka jälkeen taas odotellaan josko paska suostuisi toimimaan...
 

Brenahan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lennu
Mikä tässä mättää jälleen? Maksoin ottelun HIFK - Pelicans, mutta minkäänlaista maksuvahvistusta pelitilille ei tule. Rahat toki pankkitililtä on lähtenyt..
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko tämä tosiaan Urhon nettilähetysten taso? Päätin kaikista varoituksista huolimatta katsoa tuon Blues-Ässät pelin netin välityksellä ja olen ihmetellyt nyt 20min kun ensin kuva latautuu 0,5-1 minuuttia ja sitten saan nauttia maksimissaan 5 sekuntia lähetyksestä jonka jälkeen taas odotellaan josko paska suostuisi toimimaan...

Ja mä taas pitkästä aikaa ostin katseluoikeuden HIFK-Pelicans peliin ja eipähän vaan rupea näkymään mitään "pallo" vaan pyörii ruudulla missä mielellään näkisi jo peliä...

-S

E: No nyt kun odotti tovin niin alkoi näkyä, tosin pätkivänä...
 
Suosikkijoukkue
Pata
Ostin blegi-ässät pelin ja maksoin, eikä mittään. soittelin sinnepäin ja sain koodia sitte
 
Viimeksi muokattu:

Watson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Arsenal
Tappara-Kärpät näkyy, mutta samaa diapaskaa (matala framerate) näyttää olevan kuin ennenkin. Pakko kai tämä viiden pelin sarjakortti on silti jollakin lailla kärsiä.
 

Brenahan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lennu
Kaikki asiakaspalvelijamme on varattu... Ei helvetti. Jouhevaa touhua, kuunnellaan nyt tätä klassikko musiikkia sitten, eikä missään nimessä katella peliä.
 

Ikijää

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Toronto Maple Leafs
Jaaha. Enpä ole ainut keneltä lähti rahat mutta ei kirjautunut pelitiliin/katso nappia ei ole. Pitänee yrittää kohta soitella sinne..
 

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
Mitä tämä perus Urhokin nykyään on?
- Selostaja on perseestä
- Mikeistä ei meinaa kuulua mitään
- "Ollaan studiossa", vaikka oikeasti ei ole edes mitään studiota enää
- Kuvakulmat on miten sattuu
- Ja kaiken huippuna, erätauolla näytetään tiistain kierroksen maaleja.
TÄ?!
 

~KarKaus~

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers ja Kiekko-Espoo
Nettilähetykseni pätki.

Nettilähetyksen minimivaatimus on 1 M nettiyhteys. Kiinteät nettiyhteydet toimivat yleensä langattomia luotettavammin. Jos nettiyhteydessäsi ei ole vikaa, ota yhteys asiakaspalveluumme.
Kannattaako sitä pyytää uutta koodia jos nettilähetyksen taso on aivan surkea. Postimerkkikuva on vielä ihan ok, mutta koko näytölle pistäessä menee jo ihan karseaksi - ja tästä jos laittaa vielä TV:hen niin mitä siitäkin seuraa? Taidan olla Urhon mustalla listalla viimeistään tänään, jos viitsin tuosta edes pistää sähköpostia.
 
Viimeksi muokattu:

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Saako urhon kuvan siirrettyä jotenkin esimerkiksi VLC playerille? Saisi kuvan kokoa muokattua mieleisekseen, kun tossa on vaihtoehdot pikkuikkuna tai full sceen.

Saako kuvan laatua muuten parannettua.
 

posankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
HIFK-Pelicans pelin ekassa erässä kuva tökki ihan sikana. Jumitukset kesti yhteensä lähes 9 minuuttia. Pudotin resoluution ennen toisen erän alkua 800 x 600 tasolle eikä kuva tökkinyt/jumittanut yhtään sen jälkeen edes koko ruudun kokoisena.
 

cyclone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo
Illan saldo Urpon nettilähetyksestä:

- Matsia näin ehkä kolmasosan, lopun aikaa tuijottelin pyörivää palleroa still-kuvan päällä
- Kuvanlaatu aivan uskomattoman surkeaa. Eikö tosiaan nykytekniikalla pystytä parempaan vai halutaanko siellä edes yrittää?
- Viime kaudella katselin muutaman pelin, jotka pyörivätkin kohtuullisesti. Millä perustellaan hintojen korotus paskemmasta laadusta?

Yhtäkaikki viimeinen kerta kun tuosta roskasta pulitan penniäkään. Pitäkää saatana tunkkinne!
 

teeveemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Camtenna lähetti sähköpostia, että ovat pistäneet tililleni 25 ottelun sarjakortin. Eli ei tarvitse enää pistää niitä koodeja, vaan voi käyttää sitä vain painamalla "käytä sarjakorttia."

Mitenkäs muilla?

Myös olen saanut Urholta sähköpostiini yhteensä 25 koodia. Siis olen maksanut 25:stä ottelusta, mutta olen nyt saanut 50? Melkoista touhua, jos näin tämä asia on. Kelpaa.
 
Viimeksi muokattu:

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
- Kuvakulmat on miten sattuu

Tämä on kyllä ärsyttänyt alusta asti Urholla. Kuka helvetti tahtoo niitä kulmakameroita tai muita ihan hirveitä kuvakulmia joista ei näe MITÄÄN ja kiekko katoaa joka kerta kun niihin siirrytään.
Nyt niitä on tullut sitten vielä lisää, ainakin UrhoPlay otteluihin. Ihme pelleilyä.

Myös UrhoPlay otteluita katsoessani on alkanut ärsyttämään, että jokaisessa Jokereiden pelissä jota olen katsonut, on selostajan tilastot ihan päin persettä. Pelaajien tekemät pisteet on joka pelissä olleet virheelliset.
Nyt myös viime pelissä alkoi vähän ärsyttämään selostajan ja kommentaattori selkeä valmistautumisen puute. Ei tiedetty, että Kerälä on pelannut harjoituskauden ja osan alkukaudesta tuossa Lahden ja Pulkkisen välissä tai osattu kertoa puolustajista Väänästä ja Niemeä lukuunottamatta mitään jne.
 
Viimeksi muokattu:

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Camtenna lähetti sähköpostia, että ovat pistäneet tililleni 25 ottelun sarjakortin. Eli ei tarvitse enää pistää niitä koodeja, vaan voi käyttää sitä vain painamalla "käytä sarjakorttia."

Mitenkäs muilla?

Myös olen saanut Urholta sähköpostiini yhteensä 25 koodia. Siis olen maksanut 25:stä ottelusta, mutta olen nyt saanut 50? Melkoista touhua, jos näin tämä asia on. Kelpaa.

Joo, mäkin oon saanut ylimääräisiä koodeja reilustikin (mikä on sinänsä ihan jees). Huono homma on vaan se, että noita nettilähetyksiä ei tee mieli katsoa tuolla laadulla ollenkaan.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Camtenna lähetti sähköpostia, että ovat pistäneet tililleni 25 ottelun sarjakortin. Eli ei tarvitse enää pistää niitä koodeja, vaan voi käyttää sitä vain painamalla "käytä sarjakorttia."

Mitenkäs muilla?

Myös olen saanut Urholta sähköpostiini yhteensä 25 koodia. Siis olen maksanut 25:stä ottelusta, mutta olen nyt saanut 50? Melkoista touhua, jos näin tämä asia on. Kelpaa.

Paljonkos myyt noita koodeja? Tarjoa yksityisviestillä. :)

Olen kerran saanut 2kpl hyvityskoodeja ja periaatteessa joka kerta olisi voinut vaatia lisää, koska kertaakaan ei täysin moitteetta ole Urhoweb pelannut. Tosin suuri osa johtuu surkeasta lähetyskaistasta mutta siitä voisi valittaa. Tuskin laittaisivat lisää koodeja, koska sehän on kaikilla sama.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Pudotin resoluution ennen toisen erän alkua 800 x 600 tasolle eikä kuva tökkinyt/jumittanut yhtään sen jälkeen edes koko ruudun kokoisena.

Voisitko neuvoa vammaiselle miten tuo tapahtuu? Noita vieraspelejä, kun tulee tuolta katsottua, niin olisin varsin kiitollinen kaikista vinkeistä miten tuota lähetyksen laatua saisi paremmaksi. Minua ei niin haittaa onko kuva veitsenterävä, mutta se nykiminen ja ennenkaikkea jatkuva bufferointi vituttaa niin ettei veri kierrä.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Eilisessä Perus-Urpokanavan Blues-Ässät -pelissä oli ehkä nihkein selostaja mitä on ikinä ollut! Jo itse peli oli todella unettavaa (siitä ei voi Urho tv:tä syyttää) mutta tuo selostajaihme vei puuduttavuuden jo aivan uuteen ulottuvuuteen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös