Voisikohan nämä yleisimmät kysymykset yhdistää jonkinmoiseksi UrpoTV FAQ-osioksi? Ei jokaisen tarvitsisi kysyä samaa asiaa uudestaan, kun ketju on tajuttoman pitkä ja haku-työkalu on ilmeisesti liian vaikea käyttää..
Tää ois hyvä!
Voisikohan nämä yleisimmät kysymykset yhdistää jonkinmoiseksi UrpoTV FAQ-osioksi? Ei jokaisen tarvitsisi kysyä samaa asiaa uudestaan, kun ketju on tajuttoman pitkä ja haku-työkalu on ilmeisesti liian vaikea käyttää..
Aiemmin jo nauroin tuolle BlackWolfin avautumiselle.
Jos Urho on ostanut kotimaan oikeudet, niin siinä on kotimaan oikeudet. Ulkomaan oikeudet taas maksaa lisää rahaa.
Eli maksullisella palvelulla ostat oikeuden katsella pelejä täällä kotimaassamme.
Että silleen...
Juu ei maksa Urho siitä, että saisi lähettää ulkomaille, mutta mitäs vitun tekemistä kyseisellä asialla on kaupallisella arvolla tai tuotannon kv. levityksen panostuksien kanssa?SM-liiga on myynyt liikkuvan kuvan (tv, web, mobiili, iptv jne) oikeudet Suomen rajojen sisällä.
Oikeudet ovat kv. tasolla kaupallisenkin arvon omaavia ja esim. peliyhtiöt ovat olleet halukkaita hankkimaan oikeuksia lähinnä webtv toimintoihin. Sopimukseen ei ole päästy.Ilman sopimusta emme tuotteita anna levitykseen.
Ymmärrän , että yksittäistapauksena tuntunee turhalta mutta toisaalta jo tuotanto kv. levitykseen vaatii niin panostuksia kuin tekijänoikeudellisiakin vääntöjä (=kuluja).
C MORE (ex Canal+) yhtiöllä on tietyt rajatut oikeudet Euroopassa mutta he eivät ole katsoneet sitten tarpeelliseksi lähettää SM-liigaa.
Siis täh? En minä voi jakaa omaa web lähetystäni sinulle. Se on yksinkertaisesti laitonta. Kyllä minulta löytyy mega uppia, mutta käytän sen ihan mielelläni striimatakseni itse maksamaani tuotetta itselleni esim. kännykkään jos tarve vaatii. Laittomuuksiin ei minulta todellakaan löydy mitään intoa tai halua lähteä. Sitäpaitsi jos lähtisinkin niin alle urhon hintojen en taatusti myisi, sillä pitäisihän minun varautua maksamaan jokainen peli oikeudessa kuluineen heille takaisin.Mitä nyt haluat tuolla sanoa? Täyttä herppestä tuo eka pätkä. Piisaako sinulla megasta uppia, haluatko alkaa striimimasteriksi? Maksan euron per peli mitä katson. Laatu oltava sitten kohdallaan, paskasta en maksa.
Mä tilasin Soneran laajakaistan maksiminopeudella toukokuussa ja otin kaupan päälle ilmaisen Koti TV:n, vaikka sille ei mitään käyttöä ole ollutkaan. Nyt kun funtsin Urho Totalin hankkimista, niin mitenkäs tämä linkittyy Koti TV:eeseen. Jos hankin Urhon, niin pitääkö Urhoa katsoa sitten tämän Soneran antaman digiboxin kautta?
Nimittäin äsken otin ensimmäistä kertaa koko boxin pois pakkauksesta ja asensin sen töllöön, niin eihän tuossa kuulu äänet ja kanavat näkyvät sekunnin ennen jäätymistä, jonka jälkeen digiboxi tarjoaa Soneran videovuokrausta. Vaikuttaa aika lelulta koko boxi.
Mä tilasin Soneran laajakaistan maksiminopeudella toukokuussa ja otin kaupan päälle ilmaisen Koti TV:n, vaikka sille ei mitään käyttöä ole ollutkaan. Nyt kun funtsin Urho Totalin hankkimista, niin mitenkäs tämä linkittyy Koti TV:eeseen. Jos hankin Urhon, niin pitääkö Urhoa katsoa sitten tämän Soneran antaman digiboxin kautta?
Tarkennukseksi vielä. Jos sinulla on valmiina Soneran nettiliittymä, niin boksi tulee parissa päivässä ja virittäminen kesti minulla noin 5 minuuttia. Itsellä käytössä kuitua pitkin tuleva 10 meganen ja kuva liikkuu pätkimättä 1080i tarkkuudella.Moni Soneran laajakaistan käyttäjä on kuitenkin avannut Urho Totalin takia tuon Koti-TV-palvelun. Mitenköhän nopeasti toimittavat laitteet? Vieläkö ehtisi kauden alkuun?
Tarkennukseksi vielä. Jos sinulla on valmiina Soneran nettiliittymä, niin boksi tulee parissa päivässä ja virittäminen kesti minulla noin 5 minuuttia.
Itsellä käytössä kuitua pitkin tuleva 10 meganen ja kuva liikkuu pätkimättä 1080i tarkkuudella.
Lieneekö kenelläkään tietoa mikä on Urhotv:n (ei total) kauden avausottelu? HIFK - Jokerit? Pikkasen harmittaa, kun omalle alueelle tota Urho Totalia ei ole saatavilla. Toivottavasti jatkossa asiat muuttuu parempaan suuntaan...
Välillä heittää jonkun leffavuokrausmenun tjsp. Tai välillä hyytyy, se menee kanavaa vaihtamalla yleensä ohi.
Joo ihmettelinkin mistä asennustöistä Mietsuslav puhui. Eilen käytiin sopimus koti-tv:stä tekemässä ja alkuviikosta lupailivat boksin saapuvan.
Pitääkö tässä jo nopeasti sitten tilata tuo 25 pelin paketti 119e hintaan?
UrhoTV nostanut kaikessa hiljaisuudessa yksittäisen pelin hinnaksi 9 euroa katsottaessa netistä.
Tuskin on kuitenkaan mitään muutoksia tapahtunut laadun suhteen.
Mistä näkisi mitkä matsit näkyvät Soneran Urho Totalilta? Näkyykö siis joka ti, to ja la kaikki kierroksen matsit?
harto kirjoitti:Mistäköhän näkisi Urhon tulevan kauden palveluhinnastot, kun ei noilta tilkkutäkkikotisivuilta meinaa mitään löytää...