Ei helvetti! Vittu mitä paskaa!
Maksava asiakas kiittää vitusti!
Kyllä se varmaan tiedettiin ettei näytä finaaleita ja osaa välieristä, koska näin oli viime vuonnakin Canalin kohdalla. Ongelmahan on se että Nelonen ei kertonut omista suunnitelmistaan vasta kuin kesken kauden, eli että ratkaisuhetket siirretään maksulliselle Nelonen Sport Prolle. Eli ennemmin syyttäisin Nelosta kuin Urhoa. Toisaalta Urhon palettikin oli vielä vähän ennen kauden alkua niin sekaisin kuin olla ja voi, ja varmaan on mahdollista että sieltäkin on annettu virheellistä informaatiota milloin mistäkin. Amatöörien näpertelyä kaikin puolin.
Terveisin entinen Urho-TV:n asiakas
Lukee EPG:ssä seuraavana Urhon otteluna 14.4. JYP-TPS. Eli meinaavatkohan maanantainakin skipata matsin antenniverkossa?
Onko joku selvittänyt, että voiko operaattorilta kysellä hyvitystä siitä, että Urho ei näytä finaaleja ja välieriä kun jäljellä on enää yksi joukkue. Tehdessäni syyskuun alussa vuoden sopimuksen, niin Urhoa myytiin Elisalla niin, että näkee koko SM-liigakauden, ei 4sportPRO:sta puhuttu sanallakaan silloin. Ja myyjäneitikin sanoi, että Urho tarjoaa kaikki playoff-ottelutkin. Tietenkin itse olen nyt hyvän tovin tiennyt Jatkoajan kautta, että Urho loppuu välieriin, mutta tietääkö tavallinen tallaaja? Melkeinpä voisin tekeytyä peruskuluttajaksi ja käydä Elisalla vinkumassa hyvitystä tai mahdollisen sopimuksen purkamista.
Kuten täällä on jo varmasti tuhanteen kertaa sanottu, niin syy on SM-liigan päättäjillä ja lakimiehillä, tekivät sopimuksen mihin jäi porsaanreikä siihen, että Nelonen voi viedä kanavat maksulliselle puolell.
Kyllä Elisan sivuilla ainakin luki alusta alkaen: "kanava ei näytä loppuotteluita. Finaalit näkyvät Nelonen Median kanavilla", myyjän puheet on sitten asia erikseen.
Vastataan nyt kuitenkin, kun kirjoittamaan aloin.Siis eikö Urholta näe finaaleja? Mistä ne sit näkee?
Alla olevalle kysyjälle pitäisi lyödä pelikieltoa, kun kysyy asiaa joka on tässä ketjussa jo mainittu abaut sata kertaa, toisten kirjoittajien aliarvioimista tuollainen touhu. Hiukan viitseliäisyyttä, niin vastaus löytyy nopeastikin.
Ja Nelonen on mainostanut koko ajan, että finaalit yksinoikeudella Nelosella. Jos joku ei ole sitä huomannut niin aika heikosti on tutustuttu valikoimaan.
Kyllä Elisan sivuilla ainakin luki alusta alkaen: "kanava ei näytä loppuotteluita. Finaalit näkyvät Nelonen Median kanavilla", myyjän puheet on sitten asia erikseen.
Väärin. Elokuun lopussa ja syyskuun alussa Nelonen ei mainostanut mitään tuollaista, ja Elisan nettisivuillakaan ei ollut mainintaa finaaleista SYYSKUUSSA, kyllähän itselleni tuli selväksi myöhemmin että Nelonen näyttää finaalit maksukanavalla. Olen aivan 100% varma, että 10.9.2009 Jyväskylän Elisalla sanottiin että kaikki playoff-pelit näkyvät Urholla ja tässä vaiheessa Urhokin mainosti 'Näe koko SM-liigakausi".
Ja itse olen aivan 100% varma, että mainosti. Se miten Elisa hoitaa mainontansa on aivan eri asia. Nelonen mainosti jo ennen kauden alkua, että finaalit näkyvät yksinoikeudella Nelosella. Pointtina siis se, että Urholta ei pitänyt alkujaankaan näkyä finaalipelejä vaan ne näkyvät "jostain muualta".
Eli URHOtv on mukana niin kauan, kuin molemmat välieräparit pelaavat. Sen jälkeen homma siirtyy yksinoikeudella Nelonen Sport Prolle suorien lähetysten osalta.
Miksi HPK-KalPa -peliä ei sitten ole tänään ostettavissa heidän sivuiltaan?