Pientä spekulointia urhon nettisivujen kautta katsomistani peleistä.
Olen nyt katsonut kaikki HIFK-HPK väliset kamppailut netin kautta ja yhtä ensinmäistä erää lukuunottomatta on kaikki toiminut hyvin. Yhteen peliin en saanut heti avainkoodia, mutta otin yhteyttä spostitse urhoon ja se tuli heti sieltä.
Olen katsonut kaikki muut ottelut firefoxin kautta, paitsi tuon viimeisen. Viimeisessä ottelussa eka erä oli hirveää puskurointia ja vaihdoin kesken erän googlen chromeen ja katsoin sitä kautta ottelun loppuun illman pienintäkään ongelmaa.
Voisiko siis selain vaikuttaa noin ratkaisevasti kuvan puskurointiin? Itselläni on yhteytenä Elisan 8M ADSL, joten ei nopeudesta ainakaan pitäisi jäädä kiinni.
Toistaiseksi olen tyytyväinen urhon tajrontaan, ottaen sen huomioon, että kukaan ei tälläistä palvelua ole meille aikaisemmin tarjonnut. Silti olen sitä mieltä, että kuvanlaadussa olisi erittäin paljon parannettavaa seuraavalle vuodelle. Kuvanlaatuun on myös mielestäni vaikuttanut se, että tuleeko ottelu pääurholta vai ei samaan aikaan kun minä tilaan sitä netin kautta.