URHOtv, siellä se lätkä on...

  • 3 636 015
  • 11 960

Mogilni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pronssilla
En minä ainakaan saanut viimepeliä tilatessani mitään koodia. Peli lähti pyörimään ilman mitään koodeja automaattisesti kun olin sisäänkirjautuneena. Ilmeisesti tuo koodisysteemi on toistaiseksi vain teknisiä ongelmia kokeville. Jotta "korvaus" voidaan antaa arvokoodina ja käyttäjä voi käyttää sen haluamassaan pelissä.
 

IJR79

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, HIFK
Ei tullut mitään mailia ko. osoitteeseen. Missä tuo koodi on edes mainittu?

Ei kai se noin ainakaan ennen ole toiminut. Järjestelmä muisti kyllä, että kyseisellä käyttäjätilillä on ostettu oikeus otteluun, eikä enää vaatinut mitään uuden sisäänkirjautumisen yhteydessä. Mutta Urhon webTV:n ja sivuston toiminta on ollut viime aikoina - kauniisti sanottuna - hieman epävakaata :)

Itse sain tänään sain soiton Postista, että tuovat illalla Soneran KotiTV-roippeet kotiovelle kannettuna. Eli joku asia ainakin toimii. Totalia innolla odotellen!

Edit: kielioppia
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Ei kai se noin ainakaan ennen ole toiminut. Järjestelmä muisti kyllä, että kyseisellä käyttäjätilillä on ostettu oikeus otteluun, eikä enää vaatinut mitään uuden sisäänkirjautumisen yhteydessä.

Näin se minullakin on ennen toiminut. Eli nyt pitäisi muka maksaa toisen kerran?? Eih. Pitää soitella asiakaspalveluun.
 

Bismarck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei tullut mitään mailia ko. osoitteeseen. Missä tuo koodi on edes mainittu?

Oletko tarkistanut roskapostin? Itse sain ainakin edellisen kerran ostamaani lähetykseen mailin Shop / Camtenna lähettäjänä ja tuo sisälsi juurikin aktivointikoodin. Mutta tämä vain omakohtaisena kokemuksena.
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Oletko tarkistanut roskapostin. Itse sain ainakin edellisen kerran ostamaani lähetykseen mailin Shop / Camtenna lähettäjänä ja tuo sisälsi juurikin aktivointikoodin. Mutta tämä vain omakohtaisena kokemuksena.

Tarkistin roskapostinkin eli ei ole tullut minkäälaista tilausvahvistusta, tililtä maksu on kyllä mennyt.
 

Mogilni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pronssilla
Mitä vit....? TPS - KÄRPÄT 7€!?!? Palvelut paskenee ja hinnat nousee! HIENOA! Varmasti riittää asiakkaita.
No katsos kun soneran asiakkaiden pitää saada naurettavaan 15 euron hintaan nähtäväksi kaikki pelit. Niinpä rahat raavitaan meiltä, joilla ei ole mahdollisuutta soneran palvelua hankkia. Voivat haistaa vitun tolla hinnalla. Mielummin katsoo ottelut baarissa isolta screeniltä ja juo pari tuoppia kympillä, kuin maksaa pätkivästä huonolaatuisesta paskasta 7 euroa ja rukoilee klo 18:20 kädet ristissä että lähetys tosiaan starttaa.
 

ICE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Oli kyllä hupaisa tuo "playoff-pakettikin". Ei helvetti...55e muutamasta pelistä. "Melkoista säästöä". Todellakin sorsitaan UrhoTV:n vakituisia tilaajia. Toki tuo paketti saattaa juuri ja juuri maksaa itsensä mikäli Urhoa ei omista, mutta muuten aivan käsittämättömän kallis. Tyydyn itse ostamaan erikseen sitten Lukon mahdolliset vieraspelit, joita ei normiUrpolta tule (Toki 7e hinta on melko suolainen vrt. "soneralaiset", mutta eipä auta).

Ei tämänlainen hinnoittelu kyllä ainakaan toiveita nostata ensi kauden "pakettihinnoista". Näissä pitäisi ehdottomasti huomioida ne asiakkaat, jotka maksavat jo kuukausimaksua Urholle.
 

Nupe#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei ole aiemmin tullut kokeiltua tuota UrhoTV:n webtv:tä, niin pystyykö niitä lähetyksiä katselemaan 1M yhteydellä ilman että lähetys pätkii? Eli onko tuo 1M oikeasti minimi millä lähetyksiä voi katsella sujuvasti vaiko se että saa juuri ja juuri diashown käyntiin?
 

JuhaZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, huuhkajat ja mitä näitä nyt on...
Ei ole aiemmin tullut kokeiltua tuota UrhoTV:n webtv:tä, niin pystyykö niitä lähetyksiä katselemaan 1M yhteydellä ilman että lähetys pätkii? Eli onko tuo 1M oikeasti minimi millä lähetyksiä voi katsella sujuvasti vaiko se että saa juuri ja juuri diashown käyntiin?

Kerran olen yhden megan yhteydellä ilmaispeliä katsonut ja silloin lähetyksen toimivuus yllätti positiivisesti, eikä lähetys juurikaan pätkinyt. Vertailupohjaa nopeimpiin yhteyksiin/muihin peleihin ei itselläni juurikaan ole, koska yleensä pelit tulee katsottua televiissiosta.
 

waterboy_

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, maajoukkue
Ihan semmoinen tarkennus, että mitenkään automaattisesti vanhoille Urhon kaapeliasiakkaille Urhon uusi total paketti ei muutu, vaan tilaus täytyy Soneran myyntipalveluun tehdä. Hinta toki pysyy samana.

Oli aiemmin päässyt Hiiren kommentti livahtamaan silmien ohi, mutta laitetaas nyt vastinetta. Puhelimessa sain tosiaan jo saman vastauksen kuin Soneran sivuiltakin löytyi eli:

K:"Päivittyykö vanhoille asiakkaille UrhoTV UrhoTv totaliksi vai joutuuko tässä tilaamaan vielä lisäksi tuon totalin?"

V:Ei tarvitse tilata uudelleen, koska URHOtv Total korvaa aikaisemman URHOtv -paketin.

T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu

http://www5.sonera.fi/keskustele/viewtopic.php?f=66&t=2326
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Jos KalPa ja Jokerit voittavat tänään, niin voisi arvailla, että lauantain tv-peli olisi Jokerit-KalPa. Jokerit taistelisi tiukasti säälipaikasta ja KalPa runkosarjan voitosta. Kelpaisi ainakin minulle katsella se ottelu telkkarista.
 

Nickelback

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL yleisesti

Tuolla sanotaan näin:
"Korjasin edellistä vastaustani URHOtv Total -kanavapaketin saatavuuden osalta. Kanavapaketti on mahdollista tilata, jos asuntosi on kytketty Kaapeli-TV -verkkoomme ja jos alueellasi on mahdollista tilata maksu-TV -kanaviamme."

Niin, siis asun kaapeli TV alueella ja siis saan tilattua URHOtv Total kanavapaketin oman kanavapaketin jatkeeksi. Mutta siis eihän tuolla ole mitään ylimääräisiä Total kanavia mistä ne matsit tulee, joten onko siis pakko tilata myös Soneran Koti TV paketti jotta saa kaikki matsit näkyville? Missään tätä ei tuoda suoraan esille?
 

Algo

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tuolla sanotaan näin:
"Korjasin edellistä vastaustani URHOtv Total -kanavapaketin saatavuuden osalta. Kanavapaketti on mahdollista tilata, jos asuntosi on kytketty Kaapeli-TV -verkkoomme ja jos alueellasi on mahdollista tilata maksu-TV -kanaviamme."

Niin, siis asun kaapeli TV alueella ja siis saan tilattua URHOtv Total kanavapaketin oman kanavapaketin jatkeeksi. Mutta siis eihän tuolla ole mitään ylimääräisiä Total kanavia mistä ne matsit tulee, joten onko siis pakko tilata myös Soneran Koti TV paketti jotta saa kaikki matsit näkyville? Missään tätä ei tuoda suoraan esille?

Tiistaina vasta ne ensimmäiset Urhotv totalin pelit on, joten silloin ne lisäkanavatkin kyllä sieltä kaapelista löytyy.
 

Tumpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lipö ty.
Pelin hinta noussu seittemään euroon ja LAATU HUONONTUNUT. Karmeeta kuraa, hirveetä palikkaa ja sit sitä on vielä terävöity ihan liian paljon. Mielummin kattelis pehmeämpää kuvaa, toi on hirveätä. Hirveät moiret koko ajan ruudulla, kiitti vaan tosi paljon - laatu ja raha ei kohtaa.
 

Matlock

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, MUFC
Itse ostin nettimatsin taannoin ja laatu oli niin paska, että reklamoin. Hyvitykseksi sain arvokoodin yhteen otteluun. Harmi vaan, ettei ainakaan tänään tämä kädenojennus toimi. Eli ei hyväksy urho tuota arvokoodia. Suht floppi kaiken kaikkiaan tämä UrhoTV.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse ostin nettimatsin taannoin ja laatu oli niin paska, että reklamoin. Hyvitykseksi sain arvokoodin yhteen otteluun. Harmi vaan, ettei ainakaan tänään tämä kädenojennus toimi. Eli ei hyväksy urho tuota arvokoodia. Suht floppi kaiken kaikkiaan tämä UrhoTV.

Ei nyt ihan kokonaan Urpoa voi flopiksi laittaa. Ainoastaan osan sen nettilähetyksistä! TV-Urho on varsin onnistunut, Canalia parempi kokonaisuus. Toivottavasti saisivat tuon nettihomman vielä kuntoon joskus...
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Itse ostin nettimatsin taannoin ja laatu oli niin paska, että reklamoin. Hyvitykseksi sain arvokoodin yhteen otteluun. Harmi vaan, ettei ainakaan tänään tämä kädenojennus toimi. Eli ei hyväksy urho tuota arvokoodia. Suht floppi kaiken kaikkiaan tämä UrhoTV.
Laadukastakin laadukkaammat perustelut kyllä urhotv:n flopille. Minä en ainakaan itse pysty siitä millään floppia saamaan, kun olen saanut 50 % enemmän pelejä kuin viime kaudella, tekemättä mitään muutoksia ja hintakin on pysynyt samana. Ensi vuonna sitten pieni investointi ja todennäköisesti näen lähes kaikki Lukon pelit kyseiseltä kanavalta.

Tietysti nämä ovat jokaisen omia mielipiteitä, mutta mulle ainakin hommat on mennyt entistä parempaan suuntaan. Tietysti on vielä niitä, jotka kaiholla muistelevat aikoja, kun näimme joka sunnuntai yhden pelin ja vieläpä ilmaiseksi.
 

batman83

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuleekos tuo viimeinenkin runkosarjan UrhoTv:n peli 18:20 alkaen?

Eikös yleensä viimeinen runkosarjakierros ole aloitettu samana päivänä ja samana kellonajalla alkavilla otteluilla taktikoinnin välttämiseksi?

Edit: Kiitos vastauksesta.
 
Viimeksi muokattu:

OH26

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Lähetys alkaa 16.50 ja peli kello 17.00. Kaikki pelit alkavat juurikin yläpuolella mainitusta syystä samaan aikaan. Ja pelinähän URHOLLA on Tappara - Jyp.
 

blackhawk

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Chicago
Lähetys alkaa 16.50 ja peli kello 17.00. Kaikki pelit alkavat juurikin yläpuolella mainitusta syystä samaan aikaan. Ja pelinähän URHOLLA on Tappara - Jyp.

Näin on. Samasta syystä myös Nelonen Sport Pron kuukauden ottelu pelataan perjantain sijasta vasta lauantaina. Ja Nelonen Sport Pron matsihan on siis Jokerit-KalPa, jonka lähetys alkaa ennakkostudiolla klo 16.30. Maksukanavan suoran lähetyksen lisäksi matsista tulee jälkilähetys ilmaisella Nelonen Sportilla klo 21.00.
 

reiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
kaikki
Ja näiden kahden liigaottelun (Urho ja Pro) lisäksi Maxilta tulee Mestiksen 1. finaali joensuusta alkaen klo 18.30.
Joten lätkää kanavilla riittää. Mitähän katsoisi, vuoron perään kanavalta toiselle? -Ensin KalPaa, sitten loput Jokipoikien matsista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös