URHOtv, siellä se lätkä on...

  • 3 639 804
  • 11 960

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuohon ylläolevaan sen verran, että kyllä luottaisin palveluntarjoajan sivuun eli siis Urhon.

Tänään sitten jo Urholta vastattiin siihen eiliseen katkokseen johtuen ja lähettivät minulle hyvityskoodin, jolla voin katsoa ottelun. Hyvää ja nopeaa toimintaa. Eilen vitutti kun lähetys katkesi, mutta eipä siinä mitään. Niin voi käydä. Kuitenkin aiemmilla kerroilla on web tv toiminut hyvin. Nyt vaan odottelemaan seuraavaa Jokerien ottelua, niin pääsee koodin käyttämään.
 

Davey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
URPO TV

Tänään tuli luukusta Canal + totalin lasku seuraavalle puolelle vuodelle ja hintaa oli sen n. 36€x6 kk.

soitin Canal digitalille joka siis antenniverkkoon toimittaa ja maksoin ainoastaan kuukauden verraan ns. irtisanomisesta kun kuulin että Urpolta ei näy siis jatkopelit ollenkaan.

Täytyypi katsella taas uudelleen joskus myöhemmin.....

Taidan siirtyä verkkotilaajaksi jos itselle suotuisia pelejä osuu kohdalle.

Mainonta ja tuote ovat kyllä totaalisen syvältä. Pelit on kyllä ihan ok toteutettu, mutta siihen se jääkin..
 

Wille

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Onkos kukaan Urpolle eilen reklamoineista saanut mitään vastausta? Mulle ei ainakaan toistaseks oo tullut yhtään mitään. Minkähänlaisella viiveellä noi tapaa vastailla noihin maileihin?
Pari kertaa olen maininnut peliohjelman epätasapuolisuudesta ja noin kuukauden on ottanut vastauksen saanti. Molemmilla kerroilla vastaus oli täysin sama. "Näytettävien otteluiden valintaan vaikuttaa moni asia." tjsp.
 

JokeriJätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ylösnoussut
Pari kertaa olen maininnut peliohjelman epätasapuolisuudesta ja noin kuukauden on ottanut vastauksen saanti. Molemmilla kerroilla vastaus oli täysin sama. "Näytettävien otteluiden valintaan vaikuttaa moni asia." tjsp.

Perussuomalaista reagointia palautteeseen siis. Meitsi sai hyvitykseksi arvokoodin, jonka voi käyttää missä tahansa matsissa. Pakko myöntää, että mua ei haittaa, että Jokereiden matseja näytetään paljon, mutta eihän se tasapuolista ole. Järkikin sen sanoo, että noihin näytettävien otteluiden valintaan vaikuttaa muutki ku maantieteelliset syyt.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kuinka hyvin tuo UrhoTV:n verkkolähetykset siis on toimineet keskimäärin? Mietin tässä, että uskaltaisiko tuon tänpäiväisen pelin nyt tilata vai ei. Loppupelissä kun tulisi varmaan halvemmaksi, koska jos baariin menee, niin siellä tulee niitä tuoppejakin kumottua, joten sama raha ja ylikin menee siinä ja kotona sentäs olisi aivan oma rauhansa keskittyä matsiin.

Tässä kun on lueskellut, niin ei ole monella tuntunut pelittäneen nuo lähetykset. Olen aika kahden vaiheilla.
 

nixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kuinka hyvin tuo UrhoTV:n verkkolähetykset siis on toimineet keskimäärin? Mietin tässä, että uskaltaisiko tuon tänpäiväisen pelin nyt tilata vai ei. Loppupelissä kun tulisi varmaan halvemmaksi, koska jos baariin menee, niin siellä tulee niitä tuoppejakin kumottua, joten sama raha ja ylikin menee siinä ja kotona sentäs olisi aivan oma rauhansa keskittyä matsiin.

Tässä kun on lueskellut, niin ei ole monella tuntunut pelittäneen nuo lähetykset. Olen aika kahden vaiheilla.

Neljästä pelistä yksi pätkinyt ja sekin oli heti kauden avauspeli. Eli pääsääntöisesti ihan hyvin ovat toimineet. Tosin tuosta avausmatsin ongelmista ei kuulunut mitään hyvitystä vaikka reklamoin siitä pariin otteeseen.
 

Morrison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Boston Bruins
Kuinka hyvin tuo UrhoTV:n verkkolähetykset siis on toimineet keskimäärin? Mietin tässä, että uskaltaisiko tuon tänpäiväisen pelin nyt tilata vai ei. Loppupelissä kun tulisi varmaan halvemmaksi, koska jos baariin menee, niin siellä tulee niitä tuoppejakin kumottua, joten sama raha ja ylikin menee siinä ja kotona sentäs olisi aivan oma rauhansa keskittyä matsiin.

Tässä kun on lueskellut, niin ei ole monella tuntunut pelittäneen nuo lähetykset. Olen aika kahden vaiheilla.

Itse olen pari SaiPan matsia tilannut, ei ongelmia. Ekassa pelissä oli muutaman sekunnin ajan nykimistä mutta se ei haitannut mitään. Toinen peli toimi täydellisesti. Itse ainakin suosittelen kyseistä palvelua jos ei hallille pääse tahi ei ole tilannut kanavaa.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Itse olen pari SaiPan matsia tilannut, ei ongelmia.
Ok, kiitos vastauksista!

Taidanpa kokeilla, että tilaan tuon, niin voi sitten kotona rauhassa seurailla ilman mitään hälyä.

Oluetkin odottaa sopivasti sievässä jonossa jääkaapissa. ;)
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olenko kuvitellut omiani vai oliko jossain vaiheessa lauantain Urpo-otteluksi merkitty Jokerit-JYP? Niin tai näin niin ainakaan enää ei ole...
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olenko kuvitellut omiani vai oliko jossain vaiheessa lauantain Urpo-otteluksi merkitty Jokerit-JYP? Niin tai näin niin ainakaan enää ei ole...

Peli jouduttiin ottamaan pois televisioitavien joukosta JYPin sinä päivänä järjestettävän faniristeilyn vuoksi. Tai etenkin siksi, että risteilyporukka ei olisi ehtinyt laivaan, jos peli olisi alkanut televisiopelien tapaan vasta 18.30.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Peli jouduttiin ottamaan pois televisioitavien joukosta JYPin sinä päivänä järjestettävän faniristeilyn vuoksi. Tai etenkin siksi, että risteilyporukka ei olisi ehtinyt laivaan, jos peli olisi alkanut televisiopelien tapaan vasta 18.30.

Sopiiko kysyä että kumpi oli tehty ensin: JYP-fanien risteilyvaraus vai TV-otteluiden valinta?
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sopiiko kysyä että kumpi oli tehty ensin: JYP-fanien risteilyvaraus vai TV-otteluiden valinta?

Jaa-a tuostapa en osaa varmaksi sanoa, mutta risteilypäivä oli kyllä tiedossa jo syksyllä aikaisin. Uskoisinpa, että tätä ei urhotv kuitenkaan tiennyt palejä valitessaan. Muistaakseni joku toinenkin matsi on tällä kaudella siirretty samasta syystä pois urhon lähetyksistä. Oliskohan ollut joku Turun peli.
 

Sakari78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Surkuhupaisaa on tämä Urhon meininki.

Jalo: SaiPa otti paljon jäähyjä.
Tomek: Joo, niin käy, kun ei ole valmistautunut kunnolla.

Jalo: Entä sitten tämä Toporowskin tilanne?
Tomek: Niin, se on mielenkiintoinen. Jotain siellä varmasti on.

Muutenkaan Tomek ei tuo selostamoon pienintäkään sellaista lisäarvoa, mitä kommentaattorin pitäisi tuoda. Sama koskee tosin lähes kaikkia Urhon "rautaisia" kommentaattoreita.

EDIT: Tarkennetaan sen verran, että tarkoitan siis selostamon kommentaattoreita. Studiovieraat toimivat kyllä lähes poikkeuksetta.
 

jokerit67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
EDIT: Tarkennetaan sen verran, että tarkoitan siis selostamon kommentaattoreita. Studiovieraat toimivat kyllä lähes poikkeuksetta.

Täysin samaa mieltä tästä. Tomek taisi olla ekassa pelissään studiossa eikä selostamossa ja tuolloin homma toimi huomattavasti paremmin.

Selostamossa asiantuntijan pitäisi olla joku "supliikkimies", ehkä pelaavan jengin pelaaja, joka tietäisi joukkueesta jotain ja voisi heittää väliin jotain inside-juttua. Näin saataisi oikeasti jotain eloa sinne selostamoon eikä jatkuvaa JP Jalon tilastotiedettä ja asiantuntijan jees jees-meininkiä.
 

Museoesine

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja muut keskisuomalaiset
Sopiiko kysyä että kumpi oli tehty ensin: JYP-fanien risteilyvaraus vai TV-otteluiden valinta?
Risteilypaikat tulivat myyntiin marraskuun puolessa välissä ja Urho julkaisi tammikuun tv-ottelunsa pari päivää ennen joulua, joten JYP ehti ensin. Humpauttajan muistelema ottelu oli TPS-Ässät, joka jouduttiin syksyllä vaihtamaan toiseen otteluun porilaisten risteilyn vuoksi.
 

jykke

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pleijarit & Finaalit

Onko kenenkään muun korvaan kalskahtanut Nelonen Sport Pro:n mainos jossa kyseinen kanava näyttää "yksinoikeudella" SM-liigan finaalit? Toivottavasti pelkään turhaan, ei kai siinä nyt järkeä ole että Urho näyttää kauden ottelut ilman loppukliimaksia?
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Onko kenenkään muun korvaan kalskahtanut Nelonen Sport Pro:n mainos jossa kyseinen kanava näyttää "yksinoikeudella" SM-liigan finaalit? Toivottavasti pelkään turhaan, ei kai siinä nyt järkeä ole että Urho näyttää kauden ottelut ilman loppukliimaksia?
Mutta näinhän se juuri on? Jotain jälkilähetyksiä taitaa tulla Urholtakin.
 

nixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onko kenenkään muun korvaan kalskahtanut Nelonen Sport Pro:n mainos jossa kyseinen kanava näyttää "yksinoikeudella" SM-liigan finaalit? Toivottavasti pelkään turhaan, ei kai siinä nyt järkeä ole että Urho näyttää kauden ottelut ilman loppukliimaksia?

No näinhän se meni myös viime kaudella. Eli urho on mukana aina välierävaiheessa niin kauan kuin on kaksi otteluparia ja siitä eteenpäin jatkaa Sport pro(viimeksi Nelonen).
 
Suosikkijoukkue
JYP
Elisan laskutus URHOsta

Olkaapa tarkkoja, kun tulee seuraava lasku Elisan kaapelikanavista. Laskuun oli merkattu URHON hinnaksi 14,95e/kk, vaikka oikea hinta on 9,95/kk.

Soitto asiakaspalveluun auttoi ja harmittelivat virhettä. Jatkossa tulee oikealla hinnalla ja laskusta lähti kymppi pois.
 

PoNppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Näyttävät sulamiset
En ole Jyväskylässä saanut vielä yhtään Urhon laskua Elisalta, syyskuussa siis avattu kanava...
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Peli jouduttiin ottamaan pois televisioitavien joukosta JYPin sinä päivänä järjestettävän faniristeilyn vuoksi. Tai etenkin siksi, että risteilyporukka ei olisi ehtinyt laivaan, jos peli olisi alkanut televisiopelien tapaan vasta 18.30.

Arvoisa Urp.. eikun UrhoTV.

18.2.2010 on suunniteltu televisioitavaksi ottelu HIFK-Pelicans.

Me, minä ja muutama muu HIFK:n kannattaja, olemme varanneet Palloliiton saunan edeltävänä iltana ja kokemuksemme mukaan saunajuomat ovat alkoholipitoisia, josta meille aiheutuu seuraavana päivänä paha olo. Sekä henkisesti että fyysisesti, eikä me näinollen ehditä jäähalliin eikä pystytä katsomaan TV:tä. Sitä paitsi, koiranikin voi huonosti.

Voisitteko ystävällisesti näyttää jotakin muuta ottelua tai vastaavasti pesäpallofinaalia vuodelta 1989. Jukolan viestin vuoden 1993 ankkuriosuuskin on mahtavaa katseltavaa.

Ystävällisin terveisin,


Nimimerkki: Kaj Kunnas on kusipää
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Peli jouduttiin ottamaan pois televisioitavien joukosta JYPin sinä päivänä järjestettävän faniristeilyn vuoksi. Tai etenkin siksi, että risteilyporukka ei olisi ehtinyt laivaan, jos peli olisi alkanut televisiopelien tapaan vasta 18.30.

Itse en täysin tätä ratkaisua ymmärrä. Onko sinne risteilylle tosiaan lähdössä kaikki JYP-fanina ja kannattajana itseään pitävät ihmiset?

Kai nyt ihminen osaa lopettaa ajoissa ohjelman katselun, että ehtii paikkaan jonne täytyykin ehtiä?
 

SjV

Jäsen
Itse en täysin tätä ratkaisua ymmärrä. Onko sinne risteilylle tosiaan lähdössä kaikki JYP-fanina ja kannattajana itseään pitävät ihmiset?
Olisi Jokerit joutuneet lätkimään kiekkoa tyhjään maaliin loppupelin, laivalle lähtevät siis sekä fanit että JYPin pelaajat. Risteily on siis joukkueen ideoima, ei funclubilaisten.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olisi Jokerit joutuneet lätkimään kiekkoa tyhjään maaliin, kun joukkueen on tarkoitus lähteä samaan laivaan.

Ok. Tämä selvensi asiaa melkoisesti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös