Olen tässä nyt tovin koittanut ostaa nettitv:stä illan ottelua, mutta jos en ole kirjautunut niin se sanoo ettei kaista riitä (4MB = Pitäisi riittää) ja jos olen kirjautunut niin tämä "Hae Tieto" testaus käy alle sekunnin ruudussa, katoaa ja mitään ei tapahdu.
En kyllä taas tiedä että mitä tässä pitäisi tehdä, todella turhauttavaa touhua.
Ei onnistu täälläkään. Hae tieto vain vilahtaa sekunnin murto-osan ruudussa ja siinä se sitten on. Maksamaan ei pääse eikä mitään muutakaan voi tehdä.
Jos ei homma nyt rupea toimimaan, niin se onkin sitten jo toinen kerta kun en pysty katsomaan ottelua webistä Urpon ongelmien takia. Kaksi kertaa olen saanut homman pelaamaan, joten toimintavarmuus on ollut kokonaista 50%, jollei tänään toimi.
Oma nettiyhteyteni toimii kyllä moitteitta. Testasin sen juuri parillakin laajakaistamittarilla ja nopeuden kyllä pitäisi riittää, että siitä ei pitäisi olla kiinni. Tosin ei se mulle laajakaistan nopeudesta kyllä valittanutkaan. Ottelua ei vain pääse tilaamaan ja maksamaan.
Kyllä tämä Urpon nettitouhu on ollut alusta lähtien varsinaista amatöörien puuhastelua. Koskaan ei voi olla ennen ottelua varmaa, näkyykö peli vai ei. Kokemuksesta tiedän, että asiakaspalveluunkaan on turha mitään postia lähettää. Sieltä vastataan vasta ottelun jälkeen, jos nyt silloinkaan.