Wanha. Tuossa yläpuolella juuri keskustelua aiheesta. ;)
Mutta hieno homma. En todellakaan uskonut, että vielä joskus olisi jotain syytä tilata UrhoTV:tä kun Sm-Liiga sieltä pois siirtyi.
Itsekin olen DNA:n kaapelissa ja kuvanlaatu Urpolla on aivan luokatonta mössöä. Motors TV pääsi melkein yhtä huonoon kuvaan, mutta Urpo menee "laadussa" ihan omassa kastissaan. Sääli, kiinnostaisi nimittäin syksyllä alkavat NCAA-koris ja jenkkifutis.Ihan hyvä uutinen, mutta toivottavasti kuvanlaatu on edes jollain tasolla. Olen tässä parin viikon sisään koittanut katsoa paria Veikkausliigamatsia (eilinen KuPS-JJK ja taannoinen HJK-VPS), mutta kuva on ollut niin karmeaa pikselimössöä, että olen lopettanut katsomisen, kun ei kuitenkaan ole ollut ihmeempää kiinnostusta matseja kohtaan. HJK-pelissä oli lisäksi yleisesti huonon kuvanlaadun lisäksi raivostuttavia "napsahduksia" vähän väliä.
Samantapaista oli havaittavissa, ehkäpä vielä pahempana, keväällä pleijareiden aikaan.
TV-lähetyksistä siis kyse, DNA:n kaapelissa.
Kaikki noi listan pelit tulevat kuitenkin suorana Urhon nettipalvelusta.
Kaikki noi listan pelit tulevat kuitenkin suorana Urhon nettipalvelusta ja hintaa lähetyksillä 5 euroa.
Jos ostaisin viiden pelin sarjakortin hintaan 15e ja käyttäisin kolme niistä Tapparan peleihin, niin jos Tappara pelaisi lopputurnauksessa, niin pystyisinkö käyttämään nuo kaksi muuta sinne joulukuun(?) lopputurnauksen peleihin?
Soneralla kaapelissa UrpoTV 6,95/kk. Jos mahdollista niin kannattaa varmaan tuo tilata.
Tuli tänään mainos puhelimeen tuosta Hifk-Lions- ottelusta. Viestissä oli, että tarvitsee vastata PLAY 1 tuohon viestiin (5€), ni homma pelittää ja matsi näkyvissä omilla tunnareilla URHOn netissä.
Vastaavia viestejä tullut muille?
Tänään en itse ehdi peliä katsella, mutta ei kyllä ole mitään tuollaisia markkinointikikkoja vastaan, lätkähullu kun kerran olen :)
Olisiko kellään tänään Urho Playn kautta ottelua katsoneella antaa kokemuksia? Ajattelin, että huomisen ottelun voisi katsoa, mutta olisi kiva tietää, että onko sen viiden euron arvoista. ;)
Perusurho meininkiä kuten ylläkin todetaan. Pätkimistä kymmenen sekunnin välein ja ei saa edes muutettua lähetystä matalaksi jos näkyisi edes sillä tavalla.. Voi vitun urho.
Kiitokset yllekirjoittaneille tiedoista, jää vitoset JYPin matseista taskuun.