URHOtv, siellä se lätkä on...

  • 3 642 893
  • 11 960

Eskelarit

Jäsen
Eka kerta kun matsi ostettu, eipä hääppöselle vaikuta... Vähän tuntu pätkivän, mites yleensä, aika usein vissiin tälläselle näyttänyt ennen matseja, mutta onko sit alkanut toimimaan?
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Ei jumalauta. Jos tää nyt vittu johtuu niistä sipseistä, niin voi vitun estrellat. Mä en pääse sivuille. Kohtahan mä pääsen kattelemaan kaikki JYPin 27 playoff-ottelua keväällä.
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Eipä olisi kiinnostanutkaan juuri nyt katsoa lätkää. Kiitti *itusti urpot!
 

Eleanor

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Devils
Ihan hyvä on matsia katsoa kun kuva liikkuu sekunnin ajan ja sitten on kolmen sekunnin tauko. :D

Näin siis SaiPa-JYP, nyt toimii ainakin vähän aikaa...

e: Päin vittua tää on kuitenkin! Tällasesta paskasta 12 euroa, jos ei lähde toimimaan niin menetitte juuri yhden kanta-asiakkaan ja toivon mukaan monia muita!
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Sais mennä Urho nurin nyt välittömästi ja siirtyä lähetykset jollekin muulle firmalle.
Paska firma tämä Urho.
 

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Täällä toimii vaihteeksi sekä kuva että ääni, tosin ääni alkoi toimia pari minuuttia kuvan jälkeen. Katsotaan miten tilanne etenee. SaiPa-JYP siis kyseessä, ja avasin streamin noin klo 18.15 jolloin kaikki toimi sivuilla vielä normaalisti.
 

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Huikee palvelu kyllä tää Urhon nettisysteemi. Meikäläinen on nyt pari sipsikoodia hommannut ja valittamalla niillä katsottujen lähetysten paskasta laadusta saanut pari koodia lisää. Tätä menoa niitä koodeja on kauden loppuun mennessä ihan vitusti, mutta peliäkään tuskin olen nähnyt. :)

No joo, kyllähän tuo välillä toimii ihan näppärästi, mutta kohtuuttoman paljon kaikkea säätöä pitää kyllä sisällään.
 

Huapala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Luulin että viimekausi oli Urpolta farssi mutta mitä vielä, ei saatana. Viime kaudella mikään peli ei jökkinyt mitä katoin ilmasilla koodeilla loppukaudesta...
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Ei jumalauta. Jos tää nyt vittu johtuu niistä sipseistä, niin voi vitun estrellat. Mä en pääse sivuille. Kohtahan mä pääsen kattelemaan kaikki JYPin 27 playoff-ottelua keväällä.

Itsekkin luulen, että estralla-hemmot puskee ja tukkivat Urhon muutenkin heikot linjat.
 

ftr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Huuhkajat, Borussia Dortmund
Ei mitään toivoa saada lähetystä käyntiin. Ei lähtenyt ja sivun päivitys kestää viitisen minuuttia.
 
Täällä näkyy Ilves-Jokerit niin normaalisti kuin tuo nyt voi, sormet kädet ja jalat ristissä toivon että näin jatkuisikin mieluusti koko matsin. Framerate tulee kyllä aiheuttamaan päänsärkyä pidemmän päälle.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jumalauta, tässä taas nautitaan Urhosta. Itselläni on tuo 200e kausikortti, joten ei paljoa hyödytä jotkut hyvityskoodit seuraavalle kierrokselle.

Mikä hintun haatana siinä on että tuo firma ei saa järjestelmiään toimimaan. SAATANAN URPOT.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös