URHOtv, siellä se lätkä on...

  • 3 642 893
  • 11 960
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Kyselin tätä samaa tuolla nörttiketjussa, mutta osaako joku sanoa mikä on ongelma kun full screen modessa kuva pätkii vaikka Urhon sivulla näkyy ihan hyvin?

koneen teho ei riitä.. tai näyttis on Intel piirisarja tms.

"stretched mode" eli kuvakoon ollessa "ei natiivi" full screen tms ..se vaatii aina prossulta/GPU:lta lisätöitä. Ja jos teho näistä loppuu, alkaa nykiminen. Se että toimii URHO sivuilla (eli streami ei töki) viitta tähän.

Päivitä näytönohjainajurit tai hanki tehokkaampi kone.
 

Lager Lager

Jäsen
Suosikkijoukkue
National Hockey League
Onpas huonolaatuista kuvaa tv-lähetyksessä JYP - Kärpät. Taattua UrpoTV-laatua.

Jospa ensi kaudella Nelonen saisi jo HD-kuvaa aikaiseksi.
 

Pallister

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Onpas huonolaatuista kuvaa tv-lähetyksessä JYP - Kärpät. Taattua UrpoTV-laatua.

Jospa ensi kaudella Nelonen saisi jo HD-kuvaa aikaiseksi.
Onpas joo eroa,varsinkin kun 60" telkkarista katselee niin melkoista pikselimössöä.
Kuulin muuten huhun että tuotanto tehdään jo nyt Hd-tasoisena mutta skaalataan alas,tiedä sitten onko totta. Pakko tässä on siirtyä jalkapallon pariin kun kuva särkee silmiä.
 

Boulerice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boogaard(R.I.P) ja Twist
Ostin tollasen sm-liiga sipsipussin ja sisällä pitäis olla koodi. No ei kyllä näkynyt missään......
 

Blur

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Seeprat, Kiekko-Espoo
Ostin tollasen sm-liiga sipsipussin ja sisällä pitäis olla koodi. No ei kyllä näkynyt missään......

On muuten varsin hankalia löytää sieltä pussin sisältä ne koodit..!

Itse nyt kolmesta ottanut koodin ja kahdessa meni ettimiseen varmaan minuutti..
 

Wrathchild

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & Detroit Red Wings
Pykiikö muilla tuo Lukko-Ässät matsi? 8 megan kiinteä liittymä, joten tuskin siitäkän johtuu.. lagaavaa settiä, tästä saa pian päänsäryn

Mulla on lagannut molemmat Tapparan pelit mitä katsonut, joten pistin asiasta palautetta urpolle. Itellä Elisa Viihde nettinä, eli ei pitäs jökkiä täälläkään. Masentavaa, mut onneks sentään näkee kuvan, eikä diashown tai lataus ympyrän. Eli eteenpäin on menty! ;)
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola & Ruudut, Ässien sylkykupit
Kiitos, vastauksesta. Tosin tämä ongelma esiintyy vain Urhon sivuilla, esimerkiksi Yle Areenan ohjelmia pystyy katsomaan koko näytöltä.

Ihan sama mulla ja ei varmasti ole tehoista kiinni. :/
 

Ferris

Jäsen
Ihan sama mulla ja ei varmasti ole tehoista kiinni. :/

Samaa oli havaittavissa myös eilen meikäläisen koneella. Kokoruudun kokoisena tahtoi kuva tökkiä välillä aika ikävästi. Ei ollut väliä kummalla kattoi, Firefoxilla vai Chromella. Viime keväänä ei ollut vastaavaa ongelmaa ja samalla koneella kattelin pelejä tuolloin.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Pykiikö muilla tuo Lukko-Ässät matsi? 8 megan kiinteä liittymä, joten tuskin siitäkän johtuu.. lagaavaa settiä, tästä saa pian päänsäryn

Vastaus tulee auttamattoman myohaan, mutta minulla ei ollut mitaan vaikeuksia katsoa ko. matsia ja vielapa ulkomailla. Browser oli Safari. Joten kiitokset URHOTV:lle, jos nain jatkuu niin ostan peleja ilman muuta lisaa.
 

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin
Samaa oli havaittavissa myös eilen meikäläisen koneella. Kokoruudun kokoisena tahtoi kuva tökkiä välillä aika ikävästi. Ei ollut väliä kummalla kattoi, Firefoxilla vai Chromella. Viime keväänä ei ollut vastaavaa ongelmaa ja samalla koneella kattelin pelejä tuolloin.

Komppaan tätä, myös minulla nyki jo torstain Pel-Blu peli niin pirusti. Eikä ollut sellaista kaistanloppumisnykimistä, vaan erilaista.

Ja vähän auttoi kun vaihtoi siihen paskempaan kuvanlaatuun. Ja tällaista ei todella esiintynyt keväällä, kone on sama.

Mitä lienevt tehneet, jotain ovat tyrineet videon kanssa.
 

op777

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juhani Tamminen
Hieno homma kyllä tuo Estrella-kamppis. Itse hain tänään C-kirjaimella alkavasta markettityyppisestä kaupunkilaisille palvelunsa suuntaavasta myymälästä 24 pussia sipsejä. Ota 3 maksa 2 -tarjouksen ansiosta maksettavaa jäi 38 euroa, jolla saa siis 12 Urho-peliä.
Kaamea vaiva vaan availla pussit ja tunkea sipsit biojätteeseen.

op777
 

Blur

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Seeprat, Kiekko-Espoo
Onko tietoa mistä Helsingistä noita saisi HALVALLA. Kaikki näkemäni pussit ovat maksaneet 2.30.

Jumbon Citymarketissa ainakin oli 3x2 tarjous eli 3 pussia kahden hinnalla. Helsingistä en sinänsä tiedä..

Tai ainakin tämän mukaan olisi tarjoukset kaikissa K-Citymarketeissa..??
Ota 3 maksa 2 - K-citymarket (loppupäässä löytyy estrella sipsit 3x2)
Vaaatii tietenkin, että kaupassa on uudehkoa erää, jossa koodit löytyy.
 

scholl

Jäsen
Hieno homma kyllä tuo Estrella-kamppis. Itse hain tänään C-kirjaimella alkavasta markettityyppisestä kaupunkilaisille palvelunsa suuntaavasta myymälästä 24 pussia sipsejä. Ota 3 maksa 2 -tarjouksen ansiosta maksettavaa jäi 38 euroa, jolla saa siis 12 Urho-peliä.
Kaamea vaiva vaan availla pussit ja tunkea sipsit biojätteeseen.

op777

luin samankaltaisen tarinan viime viikolla. Joku spurgunainen sai joltain järjestöltä lahjakortteja ruokaan, mutta niillä ei saanutkaan ostaa ruokakaupasta alkoholia tai tupakkaa. Niinpä hän osti koko rahalla isoja vesiploja hintaan 19c + 25c pantti. Hän kaatoi kaikki vedet kaupan edessä jalkakäytävälle, palautti pullot ja yritti ostaa niillä panttirahoilla olutta ja tupakkaa. Kauppa ei tähän suostunut, vaan heitti hänet ulos ja antoi porttikiellon. Kannattaa olla tarkkana, kun sipsejen kanssa pelaa.
 

Blur

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Seeprat, Kiekko-Espoo
Haistan tässä alkoholittoman siiderin kaltaisen tarinan.

Itse hankin etänä kaksi pussia ja katselin Ilves pelin, hyvin toimi. Jos sitten seuraavasta palkasta raatsisi ostaa sen kausikortin.

Niin siis pussissahan on selvä merkkinauha, jos sieltä koodi löytyy.. Kolme pussia ostin viimeviikolla, kun yhden koodin olin aikaisemmin saanut, joten nyt on kaks nettipeliä tukemassa kaapelin kautta tulevaa Totalia.

Vituttaapahan muuten rankasti, kun otin elokuussa Totalin vuoden sopparilla ja sitten tulee tollainen kausikorttitarjous..
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Niin siis pussissahan on selvä merkkinauha, jos sieltä koodi löytyy.. Kolme pussia ostin viimeviikolla, kun yhden koodin olin aikaisemmin saanut, joten nyt on kaks nettipeliä tukemassa kaapelin kautta tulevaa Totalia.

Vituttaapahan muuten rankasti, kun otin elokuussa Totalin vuoden sopparilla ja sitten tulee tollainen kausikorttitarjous..

No muttta jos olen käsittänyt oikein eikö tämä tarjous ole kuitenkin vain vuoden loppuun asti voimassa eli sen jälkeen koodeja ei voi käyttää? vai voiko niillä sitten ostella ennen vuoden loppua sitten jo kaikki kauden matsit etukäteen? vai luinko jossain väärin? vielä ei ole sipsejä ostettu niin tiedä mitä niissä lukee.. toki olisihan siinä parin kuukauden maksut säästänyt ja sitten saanut kasan sipsejä ja pari kiloa lisää painoa kun kaikki sipsit syö.
 

Blur

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Seeprat, Kiekko-Espoo
No muttta jos olen käsittänyt oikein eikö tämä tarjous ole kuitenkin vain vuoden loppuun asti voimassa eli sen jälkeen koodeja ei voi käyttää? vai voiko niillä sitten ostella ennen vuoden loppua sitten jo kaikki kauden matsit etukäteen? vai luinko jossain väärin? vielä ei ole sipsejä ostettu niin tiedä mitä niissä lukee.. toki olisihan siinä parin kuukauden maksut säästänyt ja sitten saanut kasan sipsejä ja pari kiloa lisää painoa kun kaikki sipsit syö.

Koodeja voi lunastaa Estrellan sivuilla lokakuun loppuun ja niitä voi käyttää vuoden loppuun.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
S-marketissa oli ainakin ne estrellan sileät sipsipussit 1,89e/pussi.

Joka on selvästi kalliimpi kuin tuo yläpuolella mainittu kolme pussia 4,76 euroa.

Itse taidan ostaa huomenna tuon Urho Playn HIFK-kausikortin, kaikki 60 runkosarjaottelua 199 euroa (pois lukien ne jotka tulee Nelonen Prolta). Erikseen ostettuna tulisi maksamaan 721 euroa.
 

Tiedote

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kävin hakemassa Jumbon Cittarista kärryt täyteen sipsiä... :D
Ota 3, maksa 2 ja UrhoTV:n koodit siihen sivumausteena kaupan päälle. Massakausi starttaakin sitten ennen seuraavaa HIFK:n vierasottelua.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Haistan tässä alkoholittoman siiderin kaltaisen tarinan.
Ostin tollasen sm-liiga sipsipussin ja sisällä pitäis olla koodi. No ei kyllä näkynyt missään......
Pientähän tuo vielä, mutta silti. Oletan, että tässä siis tarkoitetaan juuri niitä SM-Liiga -sipsejä, joilla ei ole mitään tekemistä Urhon ja Estrellan kanssa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös