URHOtv, siellä se lätkä on...

  • 3 642 292
  • 11 960

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllä vituttaa Soneran monopoli UrhoTv Totaliin. Siellä tuli/tulee nyt myyntiin sekä iptv-puolelle että kaapelitelevisioon 99e hintainen kausikortti, jolla näkee kaikki UrhoTv Totalin lähettämät tulevan kauden pelit. Ja sitten ollaan me, jotka ei Soneran palvelua saa: 199e hintainen kausikortti jolla näkee yhden joukkueen pelit nettistreameina (= jos näkee).

Ei siinä, onhan se tietysti kiva että ylipäänsä on mahdollista nähdä oman suosikkijoukkueen pelit, koska ne luonnollisesti eniten kiinnostaa. Mutta onhan tossa aika jäätävä ero siltikin.

edit: jaa, olihan tästä jo juttua ylempänä...no kuitenkin
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Siellä tuli/tulee nyt myyntiin sekä iptv-puolelle että kaapelitelevisioon 99e hintainen kausikortti, jolla näkee kaikki UrhoTv Totalin lähettämät tulevan kauden pelit.

Nappasin juuri tämän paketin. Harmi vaan, että loppuu tällä kertaa pleijareihin ja sitten on mietittävä joku muu ratkaisu.
 

Rouhija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Florida Panthers
Kyllä vituttaa Soneran monopoli UrhoTv Totaliin. Siellä tuli/tulee nyt myyntiin sekä iptv-puolelle että kaapelitelevisioon 99e hintainen kausikortti, jolla näkee kaikki UrhoTv Totalin lähettämät tulevan kauden pelit. Ja sitten ollaan me, jotka ei Soneran palvelua saa: 199e hintainen kausikortti jolla näkee yhden joukkueen pelit nettistreameina (= jos näkee).

Ei siinä, onhan se tietysti kiva että ylipäänsä on mahdollista nähdä oman suosikkijoukkueen pelit, koska ne luonnollisesti eniten kiinnostaa. Mutta onhan tossa aika jäätävä ero siltikin.

Tähän niin vahva sama, kuin voi vain olla.
Itsellä on kausari, niin ei tarvitsisi nähdä kuin vieraspelit. Eikä kiinnostaisi laittaa 199€ pelkästään oman joukkueen kausikorttiin, jolla katsoisi vain puolet peleistä.

Sais nyt meille muillekin jotain parempaa tarjousta tulla.
Onneks on kokoajan pätkivä ElisaViihde, joka vituttaa jo pelkällä läsnäolollaan.
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nappasin juuri tämän paketin. Harmi vaan, että loppuu tällä kertaa pleijareihin ja sitten on mietittävä joku muu ratkaisu.

Ottaa vaan keväällä kuukaudeksi toistaiseksi voimassa olevan sopimuksen, hintaa 24,90e/kk jolla näkee loput ottelut.
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Tuli tilattua myös urho total kaudeksi vaatehuoneen simon hintaan 99. Kylkeen valioliiga hd hintaan 49. Aika lailla hyvät kaupat, kun tähän mennessä olen maksanut tuosta sonera sportista 30e/kk.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ottaa vaan keväällä kuukaudeksi toistaiseksi voimassa olevan sopimuksen, hintaa 24,90e/kk jolla näkee loput ottelut.

No mulle asiakaspalvelija nainen kylläkin väitti, ettei tällä kaudella pleijareita näkisi ollenkaan UrhoTotalista..... tiedä sitten oliko oikeassa vai ei? Kaupitteli kyllä jo nyt Viasatin pakettia pleijareita varten :)
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No mulle asiakaspalvelija nainen kylläkin väitti, ettei tällä kaudella pleijareita näkisi ollenkaan UrhoTotalista..... tiedä sitten oliko oikeassa vai ei? Kaupitteli kyllä jo nyt Viasatin pakettia pleijareita varten :)

Taisi varmaan tarkottaa, että tällä 99e paketilla ei näe poffeja lainkaan (näin itse käsitin) vaan niite varten täytyy ostaa "lisää" urhoa eli kuukaudeksi kerrallaan. Tuskin tilanne ole muuttunut keväästä eli Urpo näyttää poffeja tiettyyn pisteeseen ja Nelonen loput. Korjatkaa toki jos menee puihin...
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Taisi varmaan tarkottaa, että tällä 99e paketilla ei näe poffeja lainkaan (näin itse käsitin) vaan niite varten täytyy ostaa "lisää" urhoa eli kuukaudeksi kerrallaan.

Ei tietenkään näe, 99e paketin nimikin on "runkosarjapaketti". Mutta kun kysyin, että mitäs sitten kun pleijareit alkavat niin hän sanoi että silloin pitää ottaa Viasat-paketti. Ei edes tarjonnut vaihtoehtoa "otat sitten Urhototalin toistaiseksi". Voi olla että joku käsitti väärin ja homma menee kuten tänä keväänäkin. Ei jaksa vielä murehtia asiaa sen enempää
 

Jänkhä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Anaheim Ducks
Vaikuttaakohan alkaa soittelemaan ja yrittää perua, kun tilasin 16.8 UrhoTV+Viasat Sport paketin Soneralta? Puhelimessa tehty tilaus, onko mitään mahdollisuutta, että antaisivat perua? Ottaisin tuon 99€ kausikortin tilalle.
 

Poro24

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minulle kyllä mies puhelimen toisessa päässä sanoi, että 99 euron pakettiin sisältyy myös ne Totalin näyttämät pleijarimatsit siihen asti kunnes Nelonen ottaa homman haltuunsa. No ihan sama, sen verran kelpo hinta pelkästä runkosarjastakin että ei jaksa stressata.
 

Lager Lager

Jäsen
Suosikkijoukkue
National Hockey League
Ehkä se UrhoTV ei kuolekaan.

UrhoTV:n uusi verkkoyksikkö hallinnoimaan HBO Nordicin tilauksia - Mainonta

IS: HBO paljastaa lisää Suomeen tulostaan - Mainonta

Linkit vievät M&M:n juttuun, jossa UrhoTV ja HBO kertovat yhteistyöstään. Toivottavasti HBO:n laaduntarkkailijat tulevat katsomaan heidän tekniikkaansa. Nykyisellä paskalaadulla en huippusarjoja katsoisi mobiilisti / koneelta. Ja kaapelissa HD-kanava on pakko olla, muuten sitä ei kukaan tilaa.
Repesin, ei taida HBO tietää mihin paskaan sotkeutuivat.
 

Lager Lager

Jäsen
Suosikkijoukkue
National Hockey League
On ennemminkin niin päin, että urholla on rahastettu kaikki mahdolliset pois samalla testaten järjestelmää ja saattaen se valmiiksi muita maita ja lähetyksiä varten. Suomalaiset ovat siis maksaneet kehityksen..
Et voi olla tosissasi. UrhoTV siis edelläkävijä nettistreamaamisessako?
 

Burton

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei tietenkään näe, 99e paketin nimikin on "runkosarjapaketti". Mutta kun kysyin, että mitäs sitten kun pleijareit alkavat niin hän sanoi että silloin pitää ottaa Viasat-paketti. Ei edes tarjonnut vaihtoehtoa "otat sitten Urhototalin toistaiseksi". Voi olla että joku käsitti väärin ja homma menee kuten tänä keväänäkin. Ei jaksa vielä murehtia asiaa sen enempää

Päivitin tänään itselleni tuon 99e kausarin. Sain vaihdettua 14.90e/kk/12kk sillä perusteella että etäkaupan sopimusta ei ollut saapunut minulle vielä.
Tuo 14.90e/kk oli myös jo edullisempi mikä sen päivän listahinta mutta sain sen koska jatkoin "uutena" asiakkaana tehden laajakaistasta jatkosopimuksen.

Kauden jälkeenhän urpolta ei tule mitään katsottavaa joten mielummin tuon reilusti halvemman vaihtoehdon otti:)

Varmistin vielä erikseen että näkyyhän pleijjaripelejäkin? Tarkisti koneelta ja sanoi että välierävaiheessa loppuu. Tarkalleen en muista näkyikö välieriä yhtään peliä vai ei.
Lupasi siis että pleijjareita näkee tuolla 99 kausarilla.
 

Burton

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minulle kyllä mies puhelimen toisessa päässä sanoi, että 99 euron pakettiin sisältyy myös ne Totalin näyttämät pleijarimatsit siihen asti kunnes Nelonen ottaa homman haltuunsa. No ihan sama, sen verran kelpo hinta pelkästä runkosarjastakin että ei jaksa stressata.

Näin juuri minullekkin sanottiin.

Hinta kaudesta on laskujeni mukaan 80.4e vähemmän kuin esim. jos olisi 14.95e/kk/12kk
Laskien niin ettei kauden ulkopuolella katso ollekkaan niinkuin minä en.

Puhumattakaan jos maksaisi enemmän kuukaudessa niinkuin taitaa aika moni maksaa...
 

Raimo41

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Anaheim Ducks, MUFC, Mark Lee
Jos joku viitsii laittaa minulle yksityisviestinä sen Soneran numeron mistä voin tilata tuon 99€ kausarin. Sonera.fi sivuilta löytyy niin monenmoista numeroa etten tiedä mistä löytyy oikea.

Ja jos on jotain numeroita alueittain, niin Tampereen suunnilla asustelen. Kiitos jos joku vaivautuu auttamaan.
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jos joku viitsii laittaa minulle yksityisviestinä sen Soneran numeron mistä voin tilata tuon 99€ kausarin. Sonera.fi sivuilta löytyy niin monenmoista numeroa etten tiedä mistä löytyy oikea.

Ja jos on jotain numeroita alueittain, niin Tampereen suunnilla asustelen. Kiitos jos joku vaivautuu auttamaan.

Ihan aspaan soittamalla, 0800 133 133 (ma–pe 8–20, la 9–16.30). Sanot vaan, että haluat sen 99e urhon kiitos.
 

Burton

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jos joku viitsii laittaa minulle yksityisviestinä sen Soneran numeron mistä voin tilata tuon 99€ kausarin. Sonera.fi sivuilta löytyy niin monenmoista numeroa etten tiedä mistä löytyy oikea.

Ja jos on jotain numeroita alueittain, niin Tampereen suunnilla asustelen. Kiitos jos joku vaivautuu auttamaan.

Laitan privaa kun täällä ei saa mainostaa?

Vai miten palstan säännöt menee ettei tuu penalttia niinkuin Mäkelän Seppo sanois:)

Edit: hidas olin
 
Viimeksi muokattu:

AaJee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Anaheim Ducks, Miami Heat
Tulipa myös tilattua tuo 99€ "kausari" kaapeliin, langan päässä ollut neitonen kertoi, että maanantaina tulee myös nettiin tämä tarjous, vielä ei ole ns. virallinen. Onneksi ei tullut tilattua aikasemmin UrhoTotalia vaikka mielessä kävikin jo, erittäin hyvä tarjous tämä.

Vkonloppuna sieltä alkaakin sopivasti Hokihemmojen jaksot, jotka keskittyvät Jokereiden, Bluesin ja IFK:n kesätreenaamiseen muuhun toimintaan. Jarkko Ruutu on mm. vissiin Jokereiden osiossa mikitetty jäätreenien ajaksi, mielenkiintoista kuunnella mitä läppää heittelee.
 
Viimeksi muokattu:

Finneri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara New York Islanders
Paljonko maksaa siis ostaa sellainen oman joukkueen kausari jolla näkee koko runkosarjan tonne URHO-Play palveluun?
 

Wrathchild

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & Detroit Red Wings
Paljonko maksaa siis ostaa sellainen oman joukkueen kausari jolla näkee koko runkosarjan tonne URHO-Play palveluun?

199€ = n. 3,5€/peli. Ite tuon otin eikä vielä harmita, vaikka Sonera onkin antanut huipputarjouksen omille asiakkailleen. Aina ei mee nallekarkit tasan, mut kyl se vielä joskus tasoittuu.. :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös