URHOtv, siellä se lätkä on...

  • 3 636 197
  • 11 960

Pietilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks, Caps
Mihinköhän päivään asti URHOtv ja URHOtotal näyttävät pelejä? Pitäisi soittaa Soneralle ja katkaista nuo kanavat kesän ajaksi.

Puolivälierät on kokonaan urholla, välierissä sitten näyttää 4pro ja urho puolet ja puolet, finaalit sitten on kokonaan 4 prolla.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Urholta näkee vissiin ilmaiseksi pelit 16 ja 17.3. Telkkarista siis. Vai onko jollain parempaa tietoa? Näin kuulin.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Urholta näkee vissiin ilmaiseksi pelit 16 ja 17.3. Telkkarista siis. Vai onko jollain parempaa tietoa? Näin kuulin.

Mä luin että tuo on joku Soneran tarjous, eli ilmeisesti vain Soneran asiakkaille.

Mutta...eikö tosiaan illan toista peliä ole nähtävissä nettistriimiltä kun sm-liigan sivujen mukaan Urholla on tänään Blues-Lukko ja huomenna TPS-Kärpät. Eli jos ei pysty lähtemään Raumalle ei näe lainkaan huomista peliä jossa homma on kuitenkin jommallekummalle katkolla?
 
Mä luin että tuo on joku Soneran tarjous, eli ilmeisesti vain Soneran asiakkaille.

Mutta...eikö tosiaan illan toista peliä ole nähtävissä nettistriimiltä kun sm-liigan sivujen mukaan Urholla on tänään Blues-Lukko ja huomenna TPS-Kärpät. Eli jos ei pysty lähtemään Raumalle ei näe lainkaan huomista peliä jossa homma on kuitenkin jommallekummalle katkolla?

En ole Soneran asiakas ja minulla näkyy tällä hetkellä Urho ilmaiseksi tv:stä. Itse sain sen käsityksen kun tuolla Urhon sivuilla kävin, että näkyy kaikille ilmaiseksi vielä tämän ja huomisen päivän. Elikkä ilmaiseksi tv:stä näkyy tänään Blues-Lukko ja huomenna Tps-Kärpät.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Mä luin että tuo on joku Soneran tarjous, eli ilmeisesti vain Soneran asiakkaille.

UrhoTV:n sivujen mukaan näkyy kaikilla tänä viikonloppuna. Ja ainakin Lumotv:n IPTV:n kautta näkyi eilen jotain ilmapalloa Urholla.

KotkaSydän olikin nopeammin samalla asialla.
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Mutta...eikö tosiaan illan toista peliä ole nähtävissä nettistriimiltä kun sm-liigan sivujen mukaan Urholla on tänään Blues-Lukko ja huomenna TPS-Kärpät. Eli jos ei pysty lähtemään Raumalle ei näe lainkaan huomista peliä jossa homma on kuitenkin jommallekummalle katkolla?

Kyllähän tuolla Urhon sivuilla on mahdollisuus ostaa matsi kaikkiin säälimatseihin.
 
Ei nyt .... Olin ostamassa kärpät-tps peliin nettistreamia.. 15e ! MITÄ VITTUA !

Tätä paskaa ei selitä enää mikään.

Enkä vittu ala osteleen mitään kausikortteja vittupaketteja homopasseja koska ei ole vittu aikaa katsoa kaikkia vitun matseja. Haistakaa nyt saatana jo vitun pitkä lohikäärmeen vittu ! Ahneella on paskanen loppu vitun mulkut.
 

Will99

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Canadiens, Islanders, Pool
Siis eikö edes Urhon sarjakorteilla edes pysty ostamaan noita törkyhintaisia a 15€ pelejä?
 

Kalikankosto

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Miten on niin vaikea ymmärtää, että Urhotv on maksanut SM-Liigalle vähän pidemmän pennin kun joku 15€. Urhotv painii kovissa taloudellisissa ongelmissa niin pakko kai niiden on jotain tehdä. Lisäksi kuvanlaatu on parantunut suhteessa enemmän kuin hinta. Vip sarjakorttia ostamaan niin tulee matsille hintaa täysin kohtuulliset 9€. Jos ei perse kestä niin täytyy varmaan alkaa tehdä töitä...
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Miten on niin vaikea ymmärtää, että Urhotv on maksanut SM-Liigalle vähän pidemmän pennin kun joku 15€.

Häh? Veikkausliiga ainakin on vähän eri mieltä UrhoTV:n maksamisista ja maksamatta jättämisistä.

Noh, jospa SM-liiga on kuitenkin rahansa saanut.
 

jeani

Jäsen
Miten on niin vaikea ymmärtää, että Urhotv on maksanut SM-Liigalle vähän pidemmän pennin kun joku 15€. Urhotv painii kovissa taloudellisissa ongelmissa niin pakko kai niiden on jotain tehdä. Lisäksi kuvanlaatu on parantunut suhteessa enemmän kuin hinta. Vip sarjakorttia ostamaan niin tulee matsille hintaa täysin kohtuulliset 9€. Jos ei perse kestä niin täytyy varmaan alkaa tehdä töitä...

Onko sulla Sonera ja Urho Total?
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Ei ole Soneraa. Eikä edes sarjakorttia. Jokaisen KalPan vierasottelun olen Urholta tällä(kin) kaudella katsonut. Loppukausi tosin kaverin kausarilla. Erittäin tyytyväinen olen ollut palveluun ja siksi siitä maksan mieluusti vaikka vähän korkeampaa hintaa.

Tottahan tämä on. Onhan se huikeaa, että nyt saa katsoa rakastamansa joukkueen pelejä, jos vaikka vertaa tilanteeseen pari, kolme vuotta sitten. Tällä kaudella melkein kaikki Padan pelit seurattu Urholta (sarjakortti) ja suurempia teknisiä ongelmia ei ole esiintynyt. Lisäksi kuvanlaatu parantunut huimasti.

Tämä kaikki jos nyt vietäisiin pois, niin mikä poru siitä syntyisikään..Itse ainakin olisin barrikadeilla!
 

Al Bundy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Pittsburgh Penguins, Suomi
Tottahan tämä on. Onhan se huikeaa, että nyt saa katsoa rakastamansa joukkueen pelejä, jos vaikka vertaa tilanteeseen pari, kolme vuotta sitten. Tällä kaudella melkein kaikki Padan pelit seurattu Urholta (sarjakortti) ja suurempia teknisiä ongelmia ei ole esiintynyt. Lisäksi kuvanlaatu parantunut huimasti.

Tämä kaikki jos nyt vietäisiin pois, niin mikä poru siitä syntyisikään..Itse ainakin olisin barrikadeilla!
Täällä on Total + Nelonen Pro kohtuuhintaan. Jos näistä yht'äkkiä pitäisi luopua, ehkä vasta sitten tajuaisi miten hyvä setti tämä onkaan.

Tämä netistä ostettujen pelien hinta on kyllä todella suolainen, jos katsoo kaikki (tai melkein) oman suosikkinsa vieraspelit. Satunnaiskatsojaa varmaan närästää vain maksuhetkellä...?
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Täällä kaukana kotikunnasta asuvana olen nyt aika pahasti hölmöillyt kanavapakettien kanssa. Mulla on Normi-Urho, Nelonen Pro ja jonkun verran olen katsonut Tepsiä Urho Playn kautta. Viimeksi mainittuhan on keväällä toiminut ihan tyydyttävästi. Niinhän siinä sitten kävi, että Prolta ei tullut yhtään ainutta Tepsin peliä (kk-pelit) ja vaikka 1-2 olisi tullutkin, niin rahanhukkaa koko paketti.

Jos ensi kaudella oikeudet ja lähetykset menevät samoin, niin puuhastelen seuraavasti:

- Alkuun ei mitään lätkäkanavapaketteja
- Runkosarja netistä sarjakortin kanssa
- Pudotuspelien alla Pro, jos oma joukkue on jatkoon menossa.

Saa nähdä kuinka päin vittua tv-oikeudet menevät, mikäli nyt tulee joku konkka ja uusjako. Toivon, että Urho pysyy pystyssä. Rankasti olen kritisoinut, mutta nyt kun lähetykset toimivat jotenkuten, niin toivottavasti homma jatkuu.
 

starcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos ensi kaudella oikeudet ja lähetykset menevät samoin, niin puuhastelen seuraavasti:

- Alkuun ei mitään lätkäkanavapaketteja
- Runkosarja netistä sarjakortin kanssa
- Pudotuspelien alla Pro, jos oma joukkue on jatkoon menossa.

Ensi kaudella tv oikeudet menevät kuten tälläkin kaudella. Toki ilmeisesti saamme tietää miten kaudesta 2013-2014 menetellään. Toivottavasti joku on tehnyt tarjouspyyntöön muutakin kuin muuttanut päivämäärät. Sillä todennäköisesti kaikki puutteet jotka täällä on lueteltu ovat ihan sopimuksen mukaisia eikä tv yhtiöillä ole illut mitään syytä tehdä muuta kuin se mitä sopparissa on lukenut....
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Ei ole Soneraa. Eikä edes sarjakorttia. Jokaisen KalPan vierasottelun olen Urholta tällä(kin) kaudella katsonut. Loppukausi tosin kaverin kausarilla. Erittäin tyytyväinen olen ollut palveluun ja siksi siitä maksan mieluusti vaikka vähän korkeampaa hintaa.

Tämmöiset heebot ovat yrityksien unelma. Laitetaan tuote markkinoille järkyttävällä ylihinnalla, koska ollaan ainoa tarjoaja ja porukka maksaa tyytyväisenä, kun ennen ei edes ollut sitä huonoa vaihtoehtoa. Sitten porukka myhäilee tyytyväisyyttää ja olisi vielä valmis maksamaan vielä kovempaa hintaa. Verrattuna esimerkiksi Viasat Play tai NHL Gamecentterin palveluun ja hintoihin niin ei voi kun nauraa.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Tämmöiset heebot ovat yrityksien unelma. Laitetaan tuote markkinoille järkyttävällä ylihinnalla, koska ollaan ainoa tarjoaja ja porukka maksaa tyytyväisenä, kun ennen ei edes ollut sitä huonoa vaihtoehtoa. Sitten porukka myhäilee tyytyväisyyttää ja olisi vielä valmis maksamaan vielä kovempaa hintaa. Verrattuna esimerkiksi Viasat Play tai NHL Gamecentterin palveluun ja hintoihin niin ei voi kun nauraa.

Kaiken tämän tyhmille nauramisen keskellä tulee muistaa, kuinka paljon rahaa itse kunkin (myös sinun) fanin suosikkiseura saa näistä rahakkaista tv-soppareista toimintansa pyörittämiseen. Ymmärrän hyvin URHOn hinnoittelun. Lätkä on ainoa kotimainen laji, jonka katsomisesta suomalaiset suostuvat periaatteessa jotain maksamaan.

Ylipäänsä naurettavaa vertailla jotain Gamecentteriä ja NHL-jengien satojen miljoonien dollareiden arvoisia franchise-brändejä* johonkin Saimaan Palloon, jonka budjetista suuri osa tulee näistä vuosittain maksettavista liigan tv-soppareista.

* ja siis niiden hinnoittelemia paketteja käytännössä koko maailman kattavalle talousalueelle, jolla kymmeniä miljoonia lätkästä kiinnostuneita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös