Tein toisen rekkauksen ja nyt mulla on kaksi ilmaista peliä odottamassa tuhlausta, pitäisköhän vielä kolmas tehdä :D
Heh, pitäis varmaan itsekkin :D Selasin käyttöehdotkin läpi enkä löytänyt mitään ettei saisi rekisteröityä montaa kertaa ;D
Tein toisen rekkauksen ja nyt mulla on kaksi ilmaista peliä odottamassa tuhlausta, pitäisköhän vielä kolmas tehdä :D
Tuo saattaa olla ihan mahdollista. Tosin en sinänsä kritisoi niitä ketkä tuota mahdollisuutta ovat ehkä käyttäneet. Kyllähän netti-tv -palveluntarjoajan ensimmäinen tehtävä pitäisi olla blokata mahdollisuus katsoa striimiä useammasta paikkaa samaan aikaan yhdellä tunnuksella. Toisaalta vähän kyllä ihmetyttää ihmisten oikeudentaju jos vuosia jossain irc-kanavalla katsovat ilmaiseksi pelejä, joista muut maksavat normaalin hinnan.Jospa se kaistan riittämättömyys johtuikin tuosta, että siellä oli enemmän jengiä linjoilla mitä tiesivätkään. Jos porukka on katsellut ilmaisia pelejä..
Tuo saattaa olla ihan mahdollista. Tosin en sinänsä kritisoi niitä ketkä tuota mahdollisuutta ovat ehkä käyttäneet.
Sit taas voi miettiä onko "vapaamatkustajien" takia hinta nykyään tuo 9€.. :)
Asiaa voi miettiä myös toisin päin. Hinta (jos on liian suolainen) kannustaa etsimään ja keksimään porsaanreikiä ja mahdollisia kiertoteitä.
Mun mielestä painat sitten sitä haluaamasi ottelua, ja maksuvaihtoehdoista voi valita tuon APE-kukkaron, jossa pitäisi olla tilillä 9e.
Tää ei taida enään olla voimassa? Itsellä ainakin tilin summa on 0€ vaikka mitä klikkailee..
Ostaa ehkä voit, mutta katsomisesta on turha haaveilla. Yhtä vitun diashowta taas koko paska.
Mulla on tänään toiminut koko illan todella hyvin, ihme kyllä.
Mulla on tänään toiminut koko illan todella hyvin, ihme kyllä.
Tää ei taida enään olla voimassa? Itsellä ainakin tilin summa on 0€ vaikka mitä klikkailee..
Sama mulla. Kaksi tiliä tein tuonne APE-sivulle ja kun menee Urhon sivulle niin eipä siellä enää näykään sitä 9€... Missä vika?
Sama mulla. Kaksi tiliä tein tuonne APE-sivulle ja kun menee Urhon sivulle niin eipä siellä enää näykään sitä 9€... Missä vika?
Eli olet katsellut 20 ottelua jälkilähetyksenä tai tallennukselta?? Aika innostunut olet.
Olihan se vika sittenkin Urhossa. No eipä mikään yllätys sinänsä. Turhaan boottailin kaikkea mahdollista ja säätelin kajareiden piuhoja.Juu Hpk-Ifk pelissä ei ainakaan äänet kuulut.
Ostin tässä tuon HPK - HIFK -matsin ja kuva kyllä näkyy, mutta äänet ei kuulu. Mistä johtuu vai penaileeko ne Urholla? Sivulla näkyivät kyllä mainokset äänien kera, mutta tämä tämän hetkinen studio-osuus ilman ääniä. Mitä ihmettä? Ja oikealta alhaalta on kyllä vamistettu, että mykistys ei ole päällä ja äänetkin PITÄISI olla täysillä. Kuuluuko muilla äänet ko. ottelussa?