Minä en pääse vieläkään edes Urhon sivuille.
Minä en pääse vieläkään edes Urhon sivuille.
Iski jo toivo kun Sonera päästi jo siihen kohtaan missä peli näkyisi, mutta kuvaruutua ei tullut näkymään ollenkaan. No, päivitin sivun niin nyt en taas pääse koko soneran sivuille. On tämä sellaista pelleilyä.
Rahan maksaminen olettamattomasti tuotteesta syö miestä. Toiseksi Hesan paikallisessa oli kaikki kunnon lähtämatsin edellytykset.
Ihan vaan huumorilla nappasin kuvakaappaukset maksimilaaduilla sekä URHOtv:n, että ESPN:n lätkänettilähetyksistä. Vaikea arvata, kumpaa sitten jäin lopulta katsomaan.
Kuvakaappaus lähetysten laatujen erosta.
Ja ESPN:llä taitaa maksaa 15 $ per kuukausi, kaikkiin peleihin oikeudet? On tämä kyllä aika reilun tuntuista, hintalaatu-suhde kohdillaan.
Ei kyllä täällä toimi vieläkään. Turha varmaan odottaa että tämän pelin loppuakaan tulee näkemään. Syö miestä ja kovaa. Etenkin kun on menettänyt turhaan 9€ ja Ässät on häviöllä 0-2...
Nyt poikottiin tuommoset paskat. Ovat saaneet jo riittävän kauan harjoitella.
On ymmärrettävää, että joskus homma kusee. Sen sijaan täydellinen media hiljaisuus siitä, että mitä vit. on vialla sekä se, että hommaa ei saada kohtuu ajassa takaisin raiteille, ei ole enää selitettävässä millään.
On ymmärrettävää, että joskus homma kusee.
Kyllähän URHO on kaikin puolin luokaton lafka. Ei voi käsittää, miten tällainen on mahdollista Suomen tapaisessa, modernissa länsimaassa ja maan suosituimman urheilusarjan kohdalla.
Ongelma onkin siinä että tämä ei suinkaan ollut ensimmäinen kerta. Eikä toinen. Eikä kolmas. Eikä neljäs. Eikä...
Teillä on huonot telkkarit, jos ei toimi. Soneran kaapeli Sonyn telkkarilla pelaa hyvin. Äänetkin on nyt paremmin synkassa kuin joskus ennen.
URHOtv:n pätkivät nettilähetykset kuumentavat playoff-kansaa - AfterDawn Tämä linkki väittää että lähetykset alkoivat toimimaan ensimmäisellä erätauolla, paskapuhetta sanon minä.