URHOtv, siellä se lätkä on...

  • 3 642 779
  • 11 960

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei kannata ostaa Urhon sivuilta ottelua. Eivät ne toimi.

Sen sijaan suosittelen kaikkia ostamaan ottelun Totalin sivuilta. Katsoin noilta sivuilta viime viikolla kolme Jokerien ottelua ja TamU-Hongan, kaikki toimivat moitteettomasti. Hinta on yhtä korkea kuin Urhollakin eli 9€ (onneksi itselläni oli ilmaiskoodeja, muuten olisi jäänyt ostamatta).

No niin, ostin siis eilen tuon HIFK-TPS -matsin tuolta suoraan Soneralta.
+Koodi toimi
+Kuva näkyi. Videokuva.
+Ei bufferointia, Internal Anal 404 Erroreita ym

Pientä pätkimistä pari kertaa eikä kuva mitään HD-tasoista ollut, mutta Urpon omaan web-palveluun verrattuna eroa oli kuin Kiira Korvella ja Mervi Tapolalla.
Kallis tuokin tosin on
 

Morrison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Boston Bruins
Väitän olevani alan ammattilainen ja täten väitän tietäväni asiasta taatusti sinua enemmän.

Enkä väittänyt missään välissä kaikkien ongelmien, tai edes suurimman osan johtuvan käyttäjistä tai heidän laitteistaan. Väitin vain, että merkittävä osa ongelmista johtuu niistä.

Voisitko ystävällisesti kertoa vaikka kymmenen kohtaa, jotka kannattaa tarkistaa omalta koneelta jos lähetys tökkii? Viime kaudella omalla koneella pari peliä katsoin ja näkyi ilman mitään pätkimistä. Tällä kaudella olen jokaisen pelin katsonut ja pätkimistä on esiintynyt. Selaimena olen käyttänyt Chromea ja firefoxia, sama tulos kummallakin. F-securen health checkillä tarkistettu että lisäosat ovat viimeisimmät. Mitä muuta tässä osaa enää tehdä? Kone suoraan kiinni modeemiin ilman wlania? (Miksi sitten viime kaudella toimi wlanin läpi?)
 

Tumpero

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS-kannattajat.net
Bufferointi saattaa, huom saattaa, johtua käyttäjästä. Mitä kuvanlaatuun tulee niin sille nykivälle, alhaisella bitratella ja fps:llä lähetettävälle paskastreamille ei yksinkertaisesti käyttäjä pysty oikeestaan tekemään mitään. Jos se nykii eteenpäin niin sitten se nykii. Mitkään flash-päivitykset, virusskannerit tai vastaavat tuskin sitä nykivyyttä tulevat parantamaan. Ja täsmennetään vielä, että itseltäni löytyy monta konetta, jotka kaikki ovat kyllä kunnossa ja ajantasalla. Lähetykset nykivät eteenpäin.
 

Boozer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Näköjään lauantaina ei näytetä sitten mitään peliä antennin puolella. Sen sijaan kahdeksan tunnin viikottaista lähetysaikaa käytetään juuri tälläkin hetkellä käynnissä olevaan korismatsiin. Just näinhän sen pitääkin mennä...
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Mitkään flash-päivitykset, virusskannerit tai vastaavat tuskin sitä nykivyyttä tulevat parantamaan.

Nopeat luistelutilanteet (kiekko päätyyn ja ukot perään) ovat kyllä karseaa katseltavaa Urhowebistä. Alhainen bitrate aiheuttaa juuri sen, että kuva "nykii" ja on heikkotasoista. Vähän sama kuin kuuntelisi 128Kbps Mp3 musiikkitiedostoa: kyllähän se joten kuten kuuluu mutta siitä on ripattu pois kaikki ylä/alaäänet eli hirveää kuunneltavaa pitemmän päälle.
 

Swift

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Philadelphia Eagles, Flyers
Mulla oli kaksi vuotta 2 megan Elisan mokkula täällä Lappeenrannan keskustassa ja sellaisella paskalla ei toimineet edes Youtube-videot, puhumattakaan jostain NFL-lähetyksistä. Joten kai tuo riippuu aika paljon myös asuinpaikasta.
 

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vastaako Urho enää sähköposteihin.?
Vai onko tilanne muuttunut sellaiseksi, että soittaminen on ainoa mahdollisuus antaa palautetta/saada asiakaspalvelusta henkilö kiinni yms.?
Viime perjantaina laitoin sähköpostia Urholle eikä vieläkään ole kuulunut yhtään mitään, no laitoin kyllä senkin jälkeen mutta siinäkin sama homma eli ei vastausta.
 

InfernalDark

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valtra, Pile #49
Vastaako Urho enää sähköposteihin.?
Vai onko tilanne muuttunut sellaiseksi, että soittaminen on ainoa mahdollisuus antaa palautetta/saada asiakaspalvelusta henkilö kiinni yms.?
Viime perjantaina laitoin sähköpostia Urholle eikä vieläkään ole kuulunut yhtään mitään, no laitoin kyllä senkin jälkeen mutta siinäkin sama homma eli ei vastausta.

Mulla kesti vastauksen saaminen viime keväänä n. 3 viikkoa, eli saat varmaan vielä hetken odotella :)

Rahojen palautuksessakin kesti yli puoli vuotta...
 

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Onko kukaan Plustv:n asiakas saanut netissä näytettäviä pelejä toimimaan? Siis niitä, jotka näkyy kaapelissa, mutta ei antennissa.

Plustv:n asiakkaidenhan pitäisi nähdä nämä pelit kirjautumalla Urhon sivuille ja syöttämällä asiakasnumeronsa siihen varattuun kenttään henkilötietolomakkeella. Olen toiminut tuolla tavalla, mutta ei näy pelit, eikä oikein ole hajua miten ne saisi näkymään. Kysyn siis, onko joku saanut ne pelittämään?
 

Boozer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Onko kukaan Plustv:n asiakas saanut netissä näytettäviä pelejä toimimaan? Siis niitä, jotka näkyy kaapelissa, mutta ei antennissa.

Plustv:n asiakkaidenhan pitäisi nähdä nämä pelit kirjautumalla Urhon sivuille ja syöttämällä asiakasnumeronsa siihen varattuun kenttään henkilötietolomakkeella. Olen toiminut tuolla tavalla, mutta ei näy pelit, eikä oikein ole hajua miten ne saisi näkymään. Kysyn siis, onko joku saanut ne pelittämään?

Minulla ei ainakaan näy. Kun täytän ne kaikki omat tiedot, niin sanoo että tiedoissa on virhe tms. Ilmeisesti Urpo tietää minun asiat itseäni paremmin, kun omasta mielestä niissä ei minkäänlaista virhettä ole. Viime kaudella vielä toimi ne ilmaiset nettilähetykset, josta pystyi katselemaan playoffeja.
 

janbo

Jäsen
Onko kukaan Plustv:n asiakas saanut netissä näytettäviä pelejä toimimaan? Siis niitä, jotka näkyy kaapelissa, mutta ei antennissa.

Plustv:n asiakkaidenhan pitäisi nähdä nämä pelit kirjautumalla Urhon sivuille ja syöttämällä asiakasnumeronsa siihen varattuun kenttään henkilötietolomakkeella. Olen toiminut tuolla tavalla, mutta ei näy pelit, eikä oikein ole hajua miten ne saisi näkymään. Kysyn siis, onko joku saanut ne pelittämään?

En minä ainakaan. Yhtä ottelua halusin katsoa netin kautta ja tein kaikki niin kuin kuuluikin. Ei toiminut. N. tunnin jaksoin taistella. Viime keväänä samalla systeemillä näki kyllä mm. playoff-ottelut. Laitoin asiakaspalveluun viestiä. Vastausta ei luonnollisesti ole tullut. Kohta lähtee uutta viestiä ja sen jälkeen viesti lähteekin kuluttaja-asiamiehelle. Tuo on nimittäin joka kuukausi maksettu palvelu ja sen pitää toimia.
 

Tumpero

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS-kannattajat.net
Minulla ei ainakaan näy. Kun täytän ne kaikki omat tiedot, niin sanoo että tiedoissa on virhe tms. Ilmeisesti Urpo tietää minun asiat itseäni paremmin, kun omasta mielestä niissä ei minkäänlaista virhettä ole. Viime kaudella vielä toimi ne ilmaiset nettilähetykset, josta pystyi katselemaan playoffeja.

Itselle tuli virheilmoitus myös kun yritin syöttää korttinumeroa ja en huomannut, että sehän pyytää PlusTV:n asiakasnumeroa.

Ja en, en ole saanut toimimaan. Kun syötin tiedot niin klikkasin päivällä sellaiseen matsiin, joka näkyy vain kaapelissa. Siihen tulikin hienosti KATSO -nappula. Kun peli alkoi myöhemmin ja suuntasin katsomaan niin arvatenkin katso -nappula oli lähtenyt ja vaati jälleen koodin ostoa.
 

Ukkomauseri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kävipä kivasti Urhon kanssa:
Keväällä sain hyvityksenä huonosta streamista katselukoodin. Eipä tullut sitten tarvetta sitä käyttää kevään aikana ja lähetin Urholle tuossa sitten viestiä, että kai nuo kevään koodit on vielä voimassa. 3pv päivää ei vastausta ja katsoin Urhon sivuilta, että asiakaspalvelun maili on eri kuin keväällä ja sama viesti lähti tähän uuteen osoitteeseen. Vastaus tuli samana päivänä; "kevään koodin pitäisi toimia, mutta varmuuden tässä on uusi koodi". Ja sitten vielä seuraavana päivänä tuli vastaus siihen ensimmäiseen viestiin; "koodisi ei välttämättä toimi enää, joten tässä sinulle uusi koodi". Käytin viime perjantain Hpk-matsiin sen keväällä saadun koodin :D
 

Boozer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itselle tuli virheilmoitus myös kun yritin syöttää korttinumeroa ja en huomannut, että sehän pyytää PlusTV:n asiakasnumeroa.

Niin, viime kaudellahan siihen kenttään piti syöttää joko asiakasnumero tai korttinumero. Silloin kun yritin syöttää asiakasnumeroa, niin tuli teksti, että asiakasnumero on jo käytössä tai vastaavaa. Sitten kun syötin siihen korttinumeron, niin homma alkoi pelittää.

Kun nuo sivut tälle kaudelle uudistuivat, niin osa tiedoistahan hävisi ja ne piti syöttää uudelleen. Nyt kun olen yrittänyt laittaa sitä asiakasnumeroa (kun siinä kerran nimenomaan asiakasnumeroa kysytään), niin tulee se virheilmoitus. Taidan vielä yrittää syöttää siihen kohtaan korttinumeroa ja katsoa, että mitä sitten tapahtuu. Jos ei ala pelittään, niin ei väkisin. Kunhan tämä määräaikainen sopimus tammikuussa päättyy, niin saa kyllä lähteä tuo Urpo siinä vaiheessa meikäläisen digiboxista. Hintakin nousis siinä vaiheessa. Ei se hinta (10 €) siinäkään vaiheessa mikään kovin paha olis, mutta jos tuo antennin lähetysaika täytetään jollain vitun koripallolla, eikä ne jääkiekkopelit sitten edes näy netissäkään, niin tervemenoa.

Oikeestaan kun sellainen kolmasosa peleistä menee töiden takia muutenkin ohi ja osa menee siihen, kun käy katsomassa Kärppien kotipelejä niin eipä tuo Urho mikään välttämätön olekkaan.
 

jussimy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Minulla ei ainakaan näy. Kun täytän ne kaikki omat tiedot, niin sanoo että tiedoissa on virhe tms. Ilmeisesti Urpo tietää minun asiat itseäni paremmin, kun omasta mielestä niissä ei minkäänlaista virhettä ole. Viime kaudella vielä toimi ne ilmaiset nettilähetykset, josta pystyi katselemaan playoffeja.
En saa minäkään plustv:n asiakasnumeroa lisättyä tietoihin.
Urholta sain sähköpostikyselyyn tällaisen haistapaska vastauksen:

Pahoittelut häiriöstä, kyseinen ongelma on tiedossa ja tutkitaan parhaillaan. Pääset kuitenkin katsomaan otteluja, vaikka tietosi ovat puutteelliset urhokerho:ssa.
No yllättäen ei kuitenkaan näy. Jos näkyisi ilman asiakasnumeroa niin sittenhän ne näkyisi kaikille, urpot.
 

henkke

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins
Ei kannata ostaa Urhon sivuilta ottelua. Eivät ne toimi.

Sen sijaan suosittelen kaikkia ostamaan ottelun Totalin sivuilta. Katsoin noilta sivuilta viime viikolla kolme Jokerien ottelua ja TamU-Hongan, kaikki toimivat moitteettomasti. Hinta on yhtä korkea kuin Urhollakin eli 9€ (onneksi itselläni oli ilmaiskoodeja, muuten olisi jäänyt ostamatta).

Yritin juuri ostaa etukäteen illan peliin lipun käyttäen ilmaiskoodia. Ei toiminut. Vinkkejä?
 

janbo

Jäsen
En saa minäkään plustv:n asiakasnumeroa lisättyä tietoihin.

Itsellä menee taas juuri päinvastoin. Asiakasnumeron saa lisättyä, mutta korttinumeroa ei. Itse olen ollut hyvinkin kärsivällinen tämän puulaakin kanssa, mutta kyllähän se lapsenkin pitää joskus oppia kävelemään, jos meinaa juoksussa kilpailla.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
UrhoTV sai hallitukselta kanavatoimiluvan antenniverkkoon ja alkaa näkymään koko maassa kanavanipussa B.

Urhon oman tiedotteen mukaan tämä tarkoittaa 1-3 suoraa urheilulähetystä illassa, muina aikoina uusintoja ja suosittuja klassikkoelokuvia.

Saas nähdä mitä tuo laajennettu ohjematarjonta tulee sitten käytännössä tarkoittamaan.
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
UrhoTV:lle lähti tiistaina kauden kolmas reklamaatio, kun maksettu peli ei toiminutkaan. Eihän tämä voi kyseiselle puljulle olla kannattavaa, että joutuvat jatkuvasti jakamaan ilmaisia koodeja kun eivät saa edes noita helvetin maksusysteemeitä toimiviksi.

Edellisillä kerroilla vastaus on tullut niin, että seuraavan pelin on jo kerennyt katsomaan, mutta nyt ei ole kuulunut mitään. Pitänee siis harkita hallille lähtöä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös