URHOtv, siellä se lätkä on...

  • 3 635 784
  • 11 960

Vteich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onks kellään kikkakuutosta millä tonne edes pääsis kirjautumaan? On koittanu poppariasetuksia vaihtaa, välimuistin tyhjäämisiä etc, ei auta, tuo kirjaudu sisään ei vaan toimi linkkinä lainkaan.

JavaScriptillä tuo kirjautuminen on toteutettu, joten tarkistapa selaimesi JavaScript-asetukset tai kokeile jollain toisella selaimella. Täällä kyllä toimii ainakin Firefox + Adblock Plus -kokoonpanolla.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
On kyllä paras veto muuttaa nettisivuja ensimmäisenä pelipäivänä.. Takaavat itselleen toooodella kiireisen päivän ja illan. Ja maine senkun paranee.

Itse katson tyytyväisenä (toivottavasti) telkkarista perus-Urpon matsin ja yritän saada selvyyttä siihen, mitkä pelit näytetään ensi viikolla...
 

mfish

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voi helvatta sentää! Mitä nuo urpoilijat oikein ajattelevat? Ei vissiin yhtään mitään. Kannatti varmasti päivittää sivut pelipäivänä. Uskomatonta komiikkaa!
Vitutti kyllä maksaa 9e, ei helvetti. Tuolla historialla ja toimivuusprosentilla, se 5e on kyllä sopiva. Mut minkäs teet, tyhmä kun olet, niin kiltisti maksat :) Plus, että onhan kauden alkua odotettu jo monta kuukautta. Urpoilijoille terveisiä, että illan pelin olisi parempi toimia moitteita, tai tulen linjoja pitkin riehumaan.
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuohon vielä sen verran, että Urhon aspasta (jossa muuten vastasi ihan asiallinen suomea puhuva asiakaspalvelija n. 5 sekunnin jonotuksen jälkeen, joten pisteet edes tuosta Urholle) sanottiin, että ainakaan sarjakorteista ei enää tule mitään erillistä koodia, vaan pelejä voi katsoa suoraan vain niiden linkeistä.

Mäkin ostin tänään tuon 10 pelin sarjakortin. Se näkyy tuolla "oma pelitili" -sivulla ihan oikein. Jos menen tuosta ohjelmaoppaasta linkin kautta johonkin peliin, niin siinä kyllä on edelleen nuo, "osta kertalippu", "osta sarja" ja "syötä koodi". Miten muka se sitten illalla pitäis alkaa tuosta näkymään? Vai eikö muka enää tarvii mitään klikata?
 

Tumpero

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS-kannattajat.net
Mäkin ostin tänään tuon 10 pelin sarjakortin. Se näkyy tuolla "oma pelitili" -sivulla ihan oikein. Jos menen tuosta ohjelmaoppaasta linkin kautta johonkin peliin, niin siinä kyllä on edelleen nuo, "osta kertalippu", "osta sarja" ja "syötä koodi". Miten muka se sitten illalla pitäis alkaa tuosta näkymään? Vai eikö muka enää tarvii mitään klikata?

Btw, eli nuo koodi(t) ei enää näy tuolla pelitili sivulla? Ite aina kopsannut sieltä koodit ja nyt ammottaa tyhjyttään. Eli pitänee selvittää koodit muuta kautta, sähköpostissa sitä ei taida olla enää tallessa. Tuskin olen ainoa. Uskomatonta pas...
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Todella surullista luettavaa tämä ketju. Kuinka moni uskoo, että tämän päivän lähetykset menisivät jotenkin muuten kuin ns. totaalisesti vituiksi?

Urho.tv:n kaikki matsit-palvelu on teoriassa sitä, mitä minä ja varmasti moni muu kiekkofani olemme odottaneet kauan. Mutta kun homma kusee käytännössä taivaaseen asti, niin vitutus on sanoinkuvaamaton.

Toivoisin, että mahdollisiman moni laittaa palautetta Urholle, jotta ymmärtäisivät, että mitä tahansa paskaa ei me hc fanitkaan osteta.
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Btw, eli nuo koodi(t) ei enää näy tuolla pelitili sivulla? Ite aina kopsannut sieltä koodit ja nyt ammottaa tyhjyttään. Eli pitänee selvittää koodit muuta kautta, sähköpostissa sitä ei taida olla enää tallessa. Tuskin olen ainoa. Uskomatonta pas...

Joo ei mulla ainakaan mitään koodia lue tuolla pelitili-sivulla. Kai sitä pitää jossain vaiheessa aspaan soitella ja sekin maksaa... Jeejee ja oikein hyvää kauden alkua taas faneille!
 

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Hyvin tuntuvat toimivan nämä Urhon uudet sivut, tuosta ohjelmaoppaasta kun valitsee "PlusTV-asiakkaalle netissä" niin näkyviin tulevat kaikki ottelut. Ei kai siinä mitään, kyllähän minulle kelpaa että nuo kaikki näen. Sitten vain pistämään valituksia kun eivät näykään vaikka tuossa niin selvästi lukee.

Saman huomasin minäkin. Tosin ei tuolla ihan koko tarjontaa ole PlusTV-asiakkaille tarjolla. Elän kuitenkin siis siinä toivossa ja uskossa, että näen netin kautta ilmaiseksi ainakin Pelicansin kaksi ensimmäistä ottelua, kun PlustTV:n asiakas olen ja tuolla sivuilla niin luvataan.

Tosin jo etukäteen vituttaa, kun takuuvarmasti huomenna kaikki on perseellään ja matsi jää näkemättä. Eihän tuonne ainakaan toistaiseksi voi PlusTV:n asiakasnumeroakaan omiin tietoihin lisätä.
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
503 Service Unavailable
No server is available to handle this request.

Noniin, näin se homma etenee.

Sama homma. Kello on kolme iltapäivällä ja sivut kaatuu. Mitähän tapahtuu klo 18.30?

Ja minä menin taas halpaan ja lahjoitin 70e noille mulkuille. 7e kinuamiseen keväältä takaisin meni 4 kk, kauankohan 70e? HEVOSVITTU!
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Kyllä mua vitutti tuo yhdeksän euroa. Nyt vituttaa se, että en ehkä sittenkään pääse käyttämään sitä. Muija ja lapset poissa, kaljaa saa ostettua kotimatkalla...

Vituttaa myös tuo Soneran yksinoikeus. Itse asiassa kaikki tehdään SM-Liigan osalta yksinoikeudella. Ikinä ei ajatella lajin yleisen kiinnostavuuden lisäämistä, vaan myydään jotain yksinoikeudella ja jätetään valtaosa kuluttajista nuolemaan näppejään.
 

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Phuh mitä perseilyä. Viimeisen päivän viimeisinä tunteina aletaan päivittämään sivua ja kaikki on tuubana. Onneksi en lähtenyt ostamaan sarjakortteja nettipeleihin vaan päätin tyytyä perus-Urpoon. Wituttaa maksaa noille amatööreille kiekosta, mutta jostain sitä on nähtävä.
 

Mane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Mistä h*lvetistä voi nähdä mikä peli tulee milläkin kanavalla että vois nauhoittaa? Kyse siis Urho Totalista. Tarkoitus ois uutispimennossa työpäivä viettää että vois Jokerit pelin illalla katsoa boxilta.

Jokereiden peli tulee tänään perus-Urholta (joka ainakin minulla Totaliin sisältyy), eli tässä tapauksessa selviät säikähdyksellä tallentamalla perus-Urhon lähetyksen, mutta itse ongelma ei selviä.

Itse olen menossa tänään katsomaan ottelua Ilves-Tappara ja ajattelin tallentaa samalla myöhäisillan ratoksi jonkun toisen ottelun, mutta tosiaan mistään en löydä tietoa miltä Total-kanavalta tulee mikäkin ottelu, joten arvalla täytyy heittää ja katsoa sitten mikä osuu kohdalle, vai onko tyhjä kanava kyseessä (oletuksena olisi että tyhjä olisi tänään Total 7, mutta mistäs sitäkään varmaksi tietäisi). Taidan itsekin ottaa varman päälle ja tallentaa tuon perus-Urhon Jokerit-HIFK-ottelun, vaikka Lukko-Ässät kiehtoisi enemmän.
 

Tompse

Jäsen
Onko joku saanut koodia?

Eli onko joku kertalipun tänään ostanut saanut koodia spostiin? Itse makselin tuon 9€ ja mitään koodeja ei näy ja nyt näyttää siltä, että pitäisi uudelleen maksaa taikka olla joku koodi? Mitä vittua Urho vai Urpo? Ois se Lugun nöyryytys kiva kattella..
 

teeveemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Yritin tuossa mennä Urhon sivuille, mutta tuohon tulee vain teksti "I'm alive."

Komeasti kaatunut koko paska.
 

Karhuvaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jokereiden peli tulee tänään perus-Urholta (joka ainakin minulla Totaliin sisältyy), eli tässä tapauksessa selviät säikähdyksellä tallentamalla perus-Urhon lähetyksen, mutta itse ongelma ei selviä.

Itse olen menossa tänään katsomaan ottelua Ilves-Tappara ja ajattelin tallentaa samalla myöhäisillan ratoksi jonkun toisen ottelun, mutta tosiaan mistään en löydä tietoa miltä Total-kanavalta tulee mikäkin ottelu, joten arvalla täytyy heittää ja katsoa sitten mikä osuu kohdalle, vai onko tyhjä kanava kyseessä (oletuksena olisi että tyhjä olisi tänään Total 7, mutta mistäs sitäkään varmaksi tietäisi). Taidan itsekin ottaa varman päälle ja tallentaa tuon perus-Urhon Jokerit-HIFK-ottelun, vaikka Lukko-Ässät kiehtoisi enemmän.

Ainakin itselläni näkyy EPG:ssä ohjelman kohdalla lisätietona pelattava peli. Kärpät - SaiPa tulisi sen mukaan kanavapaikalta 153 eli onkohan tuo nyt sitten Total 3.
 

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eli onko joku kertalipun tänään ostanut saanut koodia spostiin? Itse makselin tuon 9€ ja mitään koodeja ei näy ja nyt näyttää siltä, että pitäisi uudelleen maksaa taikka olla joku koodi? Mitä vittua Urho vai Urpo? Ois se Lugun nöyryytys kiva kattella..

Itse sain koodin heti maksun jälkeen sähköpostiin, en kuitenkaan ole uskaltanut sulkea Urhoplay-välilehteä, tuntien Urhon toimivuuden.

Kuitin lähettäjänä Shop / Camtenna niminen pulju.
 

Locksmith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, BVB
Hyvin tuntuu nyt ainakin sivut toimivan. Kirjautuminen onnistui ja ostinkin yksittäisen katselulipun Lukko-Ässät matsiin ja se näkyy tuolla pelitilin tiedoissa. Kun klikkaa muita matseja, niin siinä lukee osta kertalippu, osta sarja, syötä koodi. Kun klikkaan Lukko-Ässät peliä niin noiden tilalla on painike katso eli positiivisen toiveikas tässä nyt ollaan. Koitin kirjautua ulos ja uudestaan sisään ja kyllä tuo katso-nappula siellä näyttää säilyvän.

Mun mielestä ei viime kaudellakaan yksittäisessä pelissä ollut mitään koodeja. Silloinkin muistaakseni siihen tuli vaan tuo samainen katso-nappula.
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Voivoi, kirjaudun sisään ja ostin tuon viiden pelin paketin. Makselin ja selain heitti sitten takaisin urhotv:n sivuille maksun jälkeen. Huomasin että oli itsestään kirjautunut sivuilta ulos, eikä näkynyt ostotapahtumissakaan mitään urhon sivuilla. Saatika minkään näköistä koodiakaan sähköpostissa. Hyvinhän se urhon taival taas alkoi, ei vittu.
 

Micco!

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haluttu muutos
Hyvin tuntuu nyt ainakin sivut toimivan. Kirjautuminen onnistui ja ostinkin yksittäisen katselulipun Lukko-Ässät matsiin ja se näkyy tuolla pelitilin tiedoissa. Kun klikkaa muita matseja, niin siinä lukee osta kertalippu, osta sarja, syötä koodi. Kun klikkaan Lukko-Ässät peliä niin noiden tilalla on painike katso eli positiivisen toiveikas tässä nyt ollaan. Koitin kirjautua ulos ja uudestaan sisään ja kyllä tuo katso-nappula siellä näyttää säilyvän.

Mun mielestä ei viime kaudellakaan yksittäisessä pelissä ollut mitään koodeja. Silloinkin muistaakseni siihen tuli vaan tuo samainen katso-nappula.

Sarjakortilla homma ei toimi. Pelitilille rapsahtaa oston verran pelejä, mutta mitään koodeja ei tule. Eikä myöskään katso-linkkiä, pelitilillä on "saldoa", mutta otteluun mentäessä kysytään koodia, jota ei tietenkään ole.

Ostettiin kimpassa kaverin kanssa 25 pelin paketti. Hyvin meni sekin, rahat lähti, kuitti tuli, mutta pelejä ei näe!

Puuhastelun makua sano.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Selostajista vieläkään mitään konkreettista? Totalilla siis?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös