URHOtv, siellä se lätkä on...

  • 3 639 776
  • 11 960

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Itseasiassa itse en periaatteessa edes kaipaa Totalia itselleni, sillä näkemällä suht tasaisesti muitakin jengejä, pystyy liigaa seuraamaan paljon paremmin. Jos katsoisi vain oman joukkueen matsit, muihin vertaaminen olisi käytännössä mahdotonta koska ainakin itse katson oman jengin peleissä lähinnä vain sitä omaa jengiä.

Ainoa mitä kaipaan perus-Urpon lähetyksiin on se, että jokaisen kierroksen ottelun maalit ja kohokohdat näytettäisiin erätauoilla ja pelin jälkeen. Nythän usein näytettiin vain kolmesta (maksimissaan neljästä) pelistä.
 

Tumpero

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS-kannattajat.net
Ja mikäs saa sinut ajattelemaan, että kausikortti olisi jotenkin merkittävästi edullisempi kuin sarjakortti?

Vastaan nyt toisen puolesta. Ainakin Veikkausliigassa oman joukkueen kausikortti (streameihin) oli huomattavasti edullisempi kuin sarjakortit. Toki SM-liigan hinnat lienevät hieman isommat.
 
Viimeksi muokattu:

Kersakovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, AFC(NFL)
Ja mikäs saa sinut ajattelemaan, että kausikortti olisi jotenkin merkittävästi edullisempi kuin sarjakortti?

Sonera vissiin laittanut euroja tiskiin saadakseen Urho Totalin itselleen, sillä kyllähän tuon avulla Soneran kaapeli-tv:n myynnit ovat lähteneet hyvin nousuun. Todennäköisesti jossain vaiheessa yksinoikeus kuitenkin siirtyy Soneralta pois. Aika näyttää milloin.

Onneksi saimme juuri kytkettyä talomme kaapeliin ja samalla Soneran kaapeli-tv tuli taloon. Onnekas minä.

Tumpero olikin näköjään jo vastannut, eli nimenomaan Veikkausliiga-kausikortin perusteella lähtisin näin olettamaan. Jos nyt nopeasti tässä laskelmoidaan, niin Urho TV Total maksaisi runkosarjan osalta yhteensä n.90 € (syys-helmikuu), joten ei mielestäni olisi mitenkään epärealistista odottaa, että kausikortin hinta webtv:ssä voisi asettua johonkin 70-100 € välimaastoon. Olisi kyllä etäkannattajalle varsin erinomainen palvelu olettaen, ettei se olisi jollakin tavalla sinulta pois.

Urholla on SM-liigan lähetysoikeudet kauden 2012-2013 loppuun asti, joten vähintään siihen asti Soneralla on varmaankin yksinoikeus Urhotv Totaliin.

Onnea vain sinulle kaapelitv-liittymän johdosta. Paljonkos maksoit liittymisestä?
 

Morrison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Boston Bruins
Itse tuossa alkuviikosta rohkeasti kysyin tuosta webTV:ssä näkyvistä matseista Urhon aspasta. Vastaus oli että kaikki pelit näkyvät webTV:n kautta.
Tässä vielä minun ja Urhon välinen viestittely:

Minä:
Terve!
Näin jääkiekkokauden lähestyessä tiedustelisin sellaista asiaa, että näkyykö URHO Play webTV -palvelusta suorana kaikki SM-liiga pelit? Olisin kiinnostunut ostamaan tuon sarjakortin, mutta mietin näenkö suosikkijoukkueeni pelejä sieltä suorana.

Urhon aspa:
Hei,
kiitos palautteestanne! Kyllä, kaikki pelit näkyvät suorina web tv:n kautta.
Ystävällisin terveisin
URHOtv

Eli hieman "valheellisesti" ollaan mielestäni markkinoitu Soneran ja Urhon diiliä sillä idealla että vain Totalilta näet kaikki pelit.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tumpero olikin näköjään jo vastannut, eli nimenomaan Veikkausliiga-kausikortin perusteella lähtisin näin olettamaan. Jos nyt nopeasti tässä laskelmoidaan, niin Urho TV Total maksaisi runkosarjan osalta yhteensä n.90 € (syys-helmikuu), joten ei mielestäni olisi mitenkään epärealistista odottaa, että kausikortin hinta webtv:ssä voisi asettua johonkin 70-100 € välimaastoon. Olisi kyllä etäkannattajalle varsin erinomainen palvelu olettaen, ettei se olisi jollakin tavalla sinulta pois.

Urholla on SM-liigan lähetysoikeudet kauden 2012-2013 loppuun asti, joten vähintään siihen asti Soneralla on varmaankin yksinoikeus Urhotv Totaliin.

Onnea vain sinulle kaapelitv-liittymän johdosta. Paljonkos maksoit liittymisestä?
Jep, olinkin sen verran kujalla, etten tiennyt kausikorttisysteemin olevan jo käytössä Veikkausliigan osalta. Kuulostaa kyllä kätevältä systeemiltä ja ehdottoman hyvä olisi sellainen saada myös Sm-liigan pelejä varten.

Kaapeliin liittyminen oli ilmaista, kiitos soneran tarjouksen. En muista oliko tuo tarjous paikkakuntakohtainen vai miten se meni, mutta ilmaiseksi tosiaan vetivät kaapelit ja itse täytyi vain hieman avittaa kaapelin vetämisessä talon seinää pitkin ylös. Oli jo aikakin päästä antennista eroon.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Enpä tiedä onko täällä ollut jo puhetta, mutta "yllättäen" Leväaho lähti urholta menemään, kun tämä naurettava Sonera exclusive oli allekirjoitettu ja hillot saatu taskuun. Kyllähän tämän jantterin bisneshistoria antoi tätä odottaakin... Taisi olla vähän omakin nauta ojassa tätä sopparia tehdessä...

Ja ~miljuuna potentiaalista Total tilaajaa ei sitä saa vaikka haluaisikin. Kiitos Levis.
 

Jani82

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Detroit Red Wings, Arsenal FC
Ja ~miljuuna potentiaalista Total tilaajaa ei sitä saa vaikka haluaisikin. Kiitos Levis.
Koko Totalia ei olisi edes olemassa ilman Soneran panostusta, joten miksi ketään muuta ei kiinnostanut panostaa Urhoon tuon verran mitä Sonera panosti?
Syy löytyy enemmänkin sieltä Elisan/DNA:n ja Welhon puolelta kuin Sonerasta.
 
Itseasiassa itse en periaatteessa edes kaipaa Totalia itselleni, sillä näkemällä suht tasaisesti muitakin jengejä, pystyy liigaa seuraamaan paljon paremmin. Jos katsoisi vain oman joukkueen matsit, muihin vertaaminen olisi käytännössä mahdotonta koska ainakin itse katson oman jengin peleissä lähinnä vain sitä omaa jengiä.

Niin no Totalilla näet juurikin tasaisesti ihan kaikkia jengejä, kunhan vain päätät katsoa kaikkia jengejä. On kyse ainoastaan siitä mitä matsia katselet milläkin kierroksella vai surffaatko jokaisen ottelun välillä jatkuvasti. Jos surffaat, niin sitten toki kokonaiskuvan hahmottaminen on vaikeampaa kun katsot vain minuutin sieltä ja toisen täältä.
 

Noma

Jäsen
Koko Totalia ei olisi edes olemassa ilman Soneran panostusta, joten miksi ketään muuta ei kiinnostanut panostaa Urhoon tuon verran mitä Sonera panosti?
Syy löytyy enemmänkin sieltä Elisan/DNA:n ja Welhon puolelta kuin Sonerasta.

Eikös tuo koko AreenaVerkko, jonka avulla tätä hommaa pyöritetä, ole Elisan rakentama ja tämä data kulje Elisan verkossa? Siihen nähden aika kummallista, ettei tämä lafkan kaapeliasiakkaat saa tätä tuotetta edes rahalla.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Koko Totalia ei olisi edes olemassa ilman Soneran panostusta, joten miksi ketään muuta ei kiinnostanut panostaa Urhoon tuon verran mitä Sonera panosti?
Syy löytyy enemmänkin sieltä Elisan/DNA:n ja Welhon puolelta kuin Sonerasta.


No niinno. Jos lähtötilanne on se, että tässä tuote, se joka tarjoaa eniten, saa exclusiven. Voidaanko silloin sanoa, että muut eivät olleet valmiita panostamaan?

Ihan sama kuka sen olisi saanut, tuollaiset exclusivet ovat syvältä lajin ja fanin kannalta. Etenkin kun tuotetta ei saa tilattua kaikki, jotka sitä haluaisivat.
 

Ojamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Fedor, sääntö 17 §
En ole Urhoa käsitteleviä keskustelevia aiheita seurannut viime kauden jälkeen, joten; nykyään voi siis nähdä esim. Jokereiden kaikki ottelut töllöstä? Jos näin on, niin paljon tästä joutuu vähintään köyhtymään? Urhon ja Soneran sivut jotenkin sekavat.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
En ole Urhoa käsitteleviä keskustelevia aiheita seurannut viime kauden jälkeen, joten; nykyään voi siis nähdä esim. Jokereiden kaikki ottelut töllöstä? Jos näin on, niin paljon tästä joutuu vähintään köyhtymään? Urhon ja Soneran sivut jotenkin sekavat.

Mene soneran sivuille, siellä voit tutustua Total-palveluun tai sitten menet vierailemaan Urhotv:n sivuille, sieltä taas löydät hinnat nettilähetyksille. Jos olet jo valmiiksi Soneran laajakaista asiakas, niin harkitsisin Koti-tv:n/URHO Totalin hankkimista, loppuvuosi on ilmainen ja sen jälkeen se kustantaa 15€/kk (24kk:n sopparista on kyse koti-tv:ssä).
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
KalPa
En ole Urhoa käsitteleviä keskustelevia aiheita seurannut viime kauden jälkeen, joten; nykyään voi siis nähdä esim. Jokereiden kaikki ottelut töllöstä? Jos näin on, niin paljon tästä joutuu vähintään köyhtymään? Urhon ja Soneran sivut jotenkin sekavat.

Kyllä voit nähdä, jos...

1.) Kuulut Soneran kaapelitelevision piiriin

tai jos et kuulu ja..

2.) Sonera tarjoaa min. 24 megan ADSL:n kotiisi. Syötä osoitteesi tähän:
http://www.sonera.fi/tv/koti+tv/onnenpekka?intcmp=BB-Etusivu-iso

Noi sivut ovat sekavat.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна

Battle Ankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, IPPPK, Ässät
Ihan "pikkuisen" epäilyttää tuo Soneran 24 megan nopeus, koska paikallinen operaattori tarjoaa nopeimmillaan 16 megaisia yhteyksiä. Vahvasti epäilen, ettei Sonera pysty luvattua nopeutta kyllä tässä tapauksessa toimittamaan.

Luultavasti sama käytännön nopeus molemmissa. Toinen operaattori ilmoittaa vaan todellisen nopeuden ja Sonera teoreettisen max. Kertaakaan en yli 15 megan nopeuteen ole missään testissä koskaan päässyt. Itselläni Soneran juuri tuo 24 meganen +kotitv ja jos et harrasta pelailua, latailua jne samaan aikaan, juuri riittää kaista sujuvaan näkyvyyteen.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Eihän se viime vuoden sekoilu riittänyt vaan taas pitää miettiä mitä tekisi kanavien ja nyt netinkin kanssa. Mieli tekisi ottaa tuo Soneran 24M adsl-tarjous, jossa Urho Total tulisi loppuvuodeksi ilmaiseksi ja päälle napata Surf-hässäkkä, jotta jotain NHL-pelejäkin näkisi. Nyt sitten luin, että tuossa kotiTV:ssä ei näy peruskanavat ollenkaan. Siis yle, mtv3,nelonen, sub jne. Miten tämä nyt oikeasti toimisi mulla, kun kaapelitaloudessa asun mutta Soneraa ei kaapeliin saa. Onnistuuko niin, että kattelen Soneran kanavat Soneran omasta boksista ja peruskanavat omalla digiboksilla kaapelista? Vai jääkö mulla peruskanavat katsomatta kokonaan? Huomenna loppuu tarjous ja alkaa hätä tulemaan, kun ei tajua, eikä sivuilta ota pirukaan selvää.
 

J.Petke

Jäsen
Eihän se viime vuoden sekoilu riittänyt vaan taas pitää miettiä mitä tekisi kanavien ja nyt netinkin kanssa. Mieli tekisi ottaa tuo Soneran 24M adsl-tarjous, jossa Urho Total tulisi loppuvuodeksi ilmaiseksi ja päälle napata Surf-hässäkkä, jotta jotain NHL-pelejäkin näkisi. Nyt sitten luin, että tuossa kotiTV:ssä ei näy peruskanavat ollenkaan. Siis yle, mtv3,nelonen, sub jne. Miten tämä nyt oikeasti toimisi mulla, kun kaapelitaloudessa asun mutta Soneraa ei kaapeliin saa. Onnistuuko niin, että kattelen Soneran kanavat Soneran omasta boksista ja peruskanavat omalla digiboksilla kaapelista? Vai jääkö mulla peruskanavat katsomatta kokonaan? Huomenna loppuu tarjous ja alkaa hätä tulemaan, kun ei tajua, eikä sivuilta ota pirukaan selvää.

Onko talossasi valokuitu vai ns. perinteinen yhteys? Jos on valokuitu niin silloin näkyy tavallisetkin kanavat. Tosin, että tuo Soneran digiboksi on aika perseestä noin käytettävyyden kannalta joten ainakin itse teen niin, että katson normaalit ohjelmat omalla Topfieldin digiboksilla ja sitten nuo pelit ja muut Soneran boksilla.
 

Battle Ankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, IPPPK, Ässät
Voi olla, että ymmärsin jotain pahasti väärin, mutta kyllä täällä ainakin näkyy KotiTV:n kautta kaikki normaalikanavat ja muutamia "epänormaaleitakin" (BBC World, TV7, TV5 Monde, DW-TV, Travel Channel, Music Television Finland).

Ja normaaleiksi laskin siis Ylen 1 & 2, MTV3:n ja Nelosen lisäksi myös FST5:n, SubTV:n, Yle Teeman, LIV:in, 4 Sportin, The Voicen, JIM:in ja SuomiTV:n.

Outoa, sillä täällä taasen EI näy. Tästä jopa tiedustelin Soneralta ja vastauksena oli, ettei näy. Kaapelissa tietty voikin näkyä, koska sieltähän se muukin ohjelmisto tulee. Adsl-liittymällä Koti-tv vain internet tv jossa ei näy "peruskanavia" lainkaan.
 

IJR79

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, HIFK
Outoa, sillä täällä taasen EI näy. Tästä jopa tiedustelin Soneralta ja vastauksena oli, ettei näy. Kaapelissa tietty voikin näkyä, koska sieltähän se muukin ohjelmisto tulee. Adsl-liittymällä Koti-tv vain internet tv jossa ei näy "peruskanavia" lainkaan.

Ehdit lainaamaan ennen muokkausta :)

Kieltämättä varsin outoa, minulla on näkynyt nimittäin viime keväästä lähtien kaikki nuo listaamani kanavat. Ja yhteys on siis Soneran kuitu, johon olen muutoinkin ollut varsin tyytyväinen.
 
Suosikkijoukkue
KalPa
Ihan "pikkuisen" epäilyttää tuo Soneran 24 megan nopeus, koska paikallinen operaattori tarjoaa nopeimmillaan 16 megaisia yhteyksiä. Vahvasti epäilen, ettei Sonera pysty luvattua nopeutta kyllä tässä tapauksessa toimittamaan.

Niin todellinen nopeus on minunkin liittymässä speedtest.netin mukaan max 12 megaa. Mut Soneralta mulla on se 24Mbit liittymä. Riippuu siis siitä tarjoaako Sonera kotiisi sitä 24 megan liittymää vai ei että saako kotitv:n. Todellisella nopeudella ei ole sitten merkitystä enää..
 

dugeroow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Kyllä voit nähdä, jos...

1.) Kuulut Soneran kaapelitelevision piiriin

tai jos et kuulu ja..

2.) Sonera tarjoaa min. 24 megan ADSL:n kotiisi. Syötä osoitteesi tähän:
http://www.sonera.fi/tv/koti+tv/onnenpekka?intcmp=BB-Etusivu-iso

Noi sivut ovat sekavat.

Onko siis nyt niin, että on pakko ottaa tuo 24 megainen paketti että tarjouksen ja urhon saa? Nuo Soneran sivut tarjoaisi tuota tarjoussettiä hitaampienkin laajakaistojen kanssa ja itselle riittäisi ihan hyvin vaikkapa tuo 10 megainen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös