URHOtv, siellä se lätkä on...

  • 3 642 738
  • 11 960

Jeppe_68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mites nuo Urhon nettilähetykset ulkomailla? Viime kautena ei olleet mahdollisia, onko jollain tietoa toimiiko tulevana kautena myös ulos?
 

1963

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onko kukaan kokeillut miten UrhoPlayn lähetykset saisi TV:stä näkymään? Onnistuuko läppärin HDMI portin kautta? Mikä resoluutio noissa web-lähetyksissä on? Miten kuva skaalautuu TV:n 1080p näytölle?
 

lucas

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Mites nuo Urhon nettilähetykset ulkomailla? Viime kautena ei olleet mahdollisia, onko jollain tietoa toimiiko tulevana kautena myös ulos?
Viime keväänä katsoin säälipleijareita sujuvasti Tukholmasta käsin ihan ilman mitään proxy tms. -virittelyjä, hotellin nettiyhteydellä. Tiedä sitten miksi toimi, mutta toimi kuitenkin.
 

Herättelijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Blackhawks, Oilers
Onko kukaan kokeillut miten UrhoPlayn lähetykset saisi TV:stä näkymään? Onnistuuko läppärin HDMI portin kautta? Mikä resoluutio noissa web-lähetyksissä on? Miten kuva skaalautuu TV:n 1080p näytölle?

Ainakin vielä viime kevään pudotuspelit tulivat totutulla postimerkkiresoluutiolla ja bittivirralla, joka olisi vuonna '98 ollut todella kova sana. Toisin sanoen voit viskata selaimen kuvan telkkarillesi, mutta laatu on karmeaa kuraa. Ja sitähän se tulee olemaan niin kauan, kunnes lopetetaan lammasmainen suhtautuminen maksulliseen palveluun ja vaaditaan laatua.
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
En jaksanut ketjua kahlailla taaksepäin, joten kysytään suoraan:

Näkyykö netistä ensi kaudella kaikki matsit ja mihin hintaan?

Edit. Eipä sittenkään mitään, asia selvisi.
 
Viimeksi muokattu:

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Kaveri tuossa yks päivä sanoi, että nyt kannattaa tilata toi URHO-TV, koska ensi kaudella saa itse valita ottelun mitä seuraa. No innostuin vähän, mutta kuitenkin pienellä varauksella. Lähinnä sen takia, että onko se teknisesti mahdollista edes. Mutta nyt tuli mieleen että tais kaveri tarkoittaa netti-tv:tä jossa se tais olla mahdollista jo viime kaudella. Eli tais kaveri joko huijata tai sitten se on ymmärtänyt väärin ton valinnanvapauden. Enemmän epäilen jälkimmäistä. Olisha toi hyvä homma ja varmasti tilaisinki, mutta onhan se mahdotonta jo teknisessäkin mielessä
 
Viimeksi muokattu:

cts#25

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kaveri tuossa yks päivä sanoi, että nyt kannattaa tilata toi URHO-TV, koska ensi kaudella saa itse valita ottelun mitä seuraa. No innostuin vähän, mutta kuitenkin pienellä varauksella. Lähinnä sen takia, että onko se teknisesti mahdollista edes. Mutta nyt tuli mieleen että tais kaveri tarkoittaa netti-tv:tä jossa se tais olla mahdollista jo viime kaudella. Eli tais kaveri joko huijata tai sitten se on ymmärtänyt väärin ton valinnanvapauden. Enemmän epäilen jälkimmäistä. Olisha toi hyvä homma ja varmasti tilaisinki, mutta onhan se mahdotonta jo teknisessäkin mielessä

Kyseessähän on juurikin netin "välityksellä" toimiva palvelu. Elikkäs vaatii soneran nettiyhteyden ja soneran koti tv:n, jotta saa käyttöönsä kanavan Urho Tv total, jossa tuo pelin valitseminen itse on mahdollista.
 
Nyt kun uusi kausi on taas lähestymässä, niin heitetäänpä yksinkertainen kysymys että onko kenelläkään tietoa myydäänkö missään kanavapakettia kaapeliin, jolla näkisi koko SM-liigakauden alusta loppuun mahdollisimman vähällä määrällä lisäkanavia?

Yritin selailla welhon ja elisan sivuja enkä kyllä hullua hurskaammaksi tullut.
 
Nyt kun uusi kausi on taas lähestymässä, niin heitetäänpä yksinkertainen kysymys että onko kenelläkään tietoa myydäänkö missään kanavapakettia kaapeliin, jolla näkisi koko SM-liigakauden alusta loppuun mahdollisimman vähällä määrällä lisäkanavia?

Yritin selailla welhon ja elisan sivuja enkä kyllä hullua hurskaammaksi tullut.

Yksinkertainen vastaus. Ei myydä.
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
myydäänkö missään kanavapakettia kaapeliin, jolla näkisi koko SM-liigakauden alusta loppuun mahdollisimman vähällä määrällä lisäkanavia?

Juu, ei taideta myydä. Mutta jos otat welholta esim. urhotv:n liitettynä M kanavapakettiin, pitäisi sinun päästä 29,85€ kuukausihinnalla. Mikäli siis käsitin oikein tämän linkin (joka vie welhon sivuille). Henkilökohtaisesti olen kyllä sen verran kyllästynyt welhon toimintaan, että ihan suosiolla tulee väijyttyä netistä ne pelit, jotka kiinnostaa. Ehkä skidisti kalliimpaa, mutta saa ainakin sitä, mitä tilaa.

Edit. M paketti siis sisältää nelonen sport pro kanavan, eli finaalit pitäisi näkyä, ellei ensikauden aikana tuu taas joku uusi kanava, joka sotkisi näitä kuvioita.
 

jokerit67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko tuon "Welho M + UrhoTV" -paketin hinta noussut, kun muistelin viime vuonna maksaneen tuosta ylimääräisestä urhosta vain 5€/kk? Vai onko tuo vain siinä tapauksessa, että avaa täysin uuden kanavapaketin?
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Viasat Kulta + URHOtv, niillä näkee kaikki pelit, myös finaalit.

EDIT: Joo, Welho M on halvempi, eli Welho M + URHO on kaiketi halvin pakettipari, millä näkee finaalitkin suorina. Yhdessä paketissa noita ei ole.
 
Viimeksi muokattu:
Juu, ei taideta myydä. Mutta jos otat welholta esim. urhotv:n liitettynä M kanavapakettiin, pitäisi sinun päästä 29,85€ kuukausihinnalla.

Tuohan on aivan riistoa. Kun nyt maksan Urhosta 10 e/kk niin aikamoinen hinta tulisi finaalimatseille jos niiden takia pitäisi tuohon vaihtoehtoon siirtyä.
 

reaper78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HIFK
Kyselläänpä täältä viisaammilta sitten: Onko satelliittiväelle olemassa mitään etuisuuksia sisältävää urho-tv pakettia, vai onko satelliitti ja antennikanavat yksi yhteen? Sellaisen kuvan ainakin itse sain..

Eli ainoastaan kaapeli + netti-tv virityksellä pääsee näkemään suurimman osan peleistä?
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Tuohan on aivan riistoa. Kun nyt maksan Urhosta 10 e/kk niin aikamoinen hinta tulisi finaalimatseille jos niiden takia pitäisi tuohon vaihtoehtoon siirtyä.

Jos hyvin osuu kohdilleen joku tarjous, tai sopimukset sen sallivat, niin keplottelet tilaamalla ensin Urhon, sitten vasta juuri ennen finaalien alkua tilaat tuon Welho M:n ja lopetat sen tilaamisen finaalien jälkeen. Tällöin maksat vain sen Urhon kuukausimaksun kauden ajan ja yhden kuukauden Welho M:ää.
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Tuohan on aivan riistoa. Kun nyt maksan Urhosta 10 e/kk niin aikamoinen hinta tulisi finaalimatseille jos niiden takia pitäisi tuohon vaihtoehtoon siirtyä.

Älä muuta sano ja kun otat vielä sen M-paketin, niin joudut sitoutumaan siihen tyyliin puoleksi vuodeksi tai jotain. Itse otin viime vuonna Viasat paketin pelkästään jääkiekon takia, eipä käynyt mielessä varmistaa, että kait niitä otteluita selostetaan Suomeksi. No aika nopeasti ilmeni, että tyyliin yksi ottelu kymmenestä selostetaan kotimaisella ja kyseessä oli vuoden paketti. Koitin sitten kysellä, että voinko vaihtaa johonkin toiseen pakettiin, kuitenkin sitoutumalla samaan aikajaksoon? Eipä joustoa löytynyt welholta.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Älä muuta sano ja kun otat vielä sen M-paketin, niin joudut sitoutumaan siihen tyyliin puoleksi vuodeksi tai jotain. Itse otin viime vuonna Viasat paketin pelkästään jääkiekon takia, eipä käynyt mielessä varmistaa, että kait niitä otteluita selostetaan Suomeksi. No aika nopeasti ilmeni, että tyyliin yksi ottelu kymmenestä selostetaan kotimaisella ja kyseessä oli vuoden paketti. Koitin sitten kysellä, että voinko vaihtaa johonkin toiseen pakettiin, kuitenkin sitoutumalla samaan aikajaksoon? Eipä joustoa löytynyt welholta.

Nykyäänhän suurin osa (kaikki?) Viasatin kiekkopeleistä tulee tosiaan muulla kielellä selostettuna, mutta suurin osa NHL-peleistä tulee ainakin Kulta-pakettiin kuuluvalta Nelonen Sport Prolta suomeksi. Minulle on sama selostetaanko suomeksi vai enkuksi, mutta ruotsi ottaa nuppiin..
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kauppalehti uutisoi:Bonnierille 22 miljoonaa euroa turskaa.
Kauppalehti 05.08.2010 kirjoitti:
Ruotsalaisen mediakonserni Bonnierin mukaan Suomen kilpailuvirasto pakotti Bonnierin omistaman CMore-yhtiön myymään SM-liigan televisio-oikeudet alihintaan UrhoTV:lle.

Bonnierin TV:n talousjohtaja Lasse Johansson kertoo Dagens Industri lehdessä, että yksin tästä syntyi yhtiölle 200 miljoonan kruunun eli 22 miljoonan euron tappio.

Typerintähän tässä on ettei pelkkää UrhoTV kanavaa voi tilata vaan joutuu jonkun paketin ottamaan lisäksi, ei kiitos.
 

Roimo

Jäsen
Kyseessähän on juurikin netin "välityksellä" toimiva palvelu. Elikkäs vaatii soneran nettiyhteyden ja soneran koti tv:n, jotta saa käyttöönsä kanavan Urho Tv total, jossa tuo pelin valitseminen itse on mahdollista.

Onko tämä tosiaan näin? Voiko joku vahvistaa? Olen nimittäin ollut koko ajan siinä uskossa että Urho TV Total on (myös) kaapeli-tv -palvelu. Asun Lappeenrannassa opiskelijatalossa jossa on ilmainen valokuitunetti (LNET yliopistoverkko), mutta talo on kuitenkin Soneran kaapeli-tv -alueella (varmistettu netistä ja aspasta). Soittelin tuossa reilu kuukausi sitten myös Soneralle ja kyselin muutamia juttuja tästä Totalista ja missään vaiheessa ei kyllä mainittu mitään nettilähetyksiä tai koti-tv:stä jne. Koko ajan siis puhuttiin vain kaapeli-tv:stä ja meinasin jo tilata palvelun mutta maltin vielä mieleni. Olenko siis väärässä vai onko Total saatavana myös kaapeli-tv:n välityksellä ilman Soneran nettiä?
 

forrest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Blue Jackets, Panthers

Roimo

Jäsen
Kyllä on, ja nimenomaan vain ja ainoastaan Soneran kaapeli-tv -talouksiin, ei muiden operaattorien noin 1,2 miljoonaan kaapelikotiin (ja itsehän kuulun elisalaisena suureen enemmistöön).

Vahvistetaan vielä linkin muodossa: http://www.sonera.fi/tv/kaapeli-tv/pks-kanavapaketit

Jees, kiitos vahvistuksesta. Pitää varmaan tehdä niin että tilaa kaapelikortin kun liiga alkaa ja kun promon mukaan Totalin saa veloituksetta marraskuun loppuun niin tilaa vasta joulukuusta alkamaan Totalin. Harmi vaan että pitää vissiin tehdä pakosti vuoden sopimus ja kesällähän ei paljon lätkää katsella. Eikä kyllä useasti keväälläkään SaiPan ollessa kyseessä :D
 
Typerintähän tässä on ettei pelkkää UrhoTV kanavaa voi tilata vaan joutuu jonkun paketin ottamaan lisäksi, ei kiitos.

Mulla on Elisalta pelkka Urho tv. Ainoa huono puoli sopimuksessa oli, että tekevät vain vuodeksi jolloin joudun 4½ kuukautta maksamaan tyhjästä (joo, voishan sieltä katella veikkausliigamatseja jos vain kiinnostais) ja sopimusta tehdessä olin vielä siinä uskossa että nelonen näyttää finaalit maksuttomalta kanavalta.
 

Vele

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja Leijonat
Mulla on Elisalta pelkka Urho tv. Ainoa huono puoli sopimuksessa oli, että tekevät vain vuodeksi jolloin joudun 4½ kuukautta maksamaan tyhjästä (joo, voishan sieltä katella veikkausliigamatseja jos vain kiinnostais) ja sopimusta tehdessä olin vielä siinä uskossa että nelonen näyttää finaalit maksuttomalta kanavalta.

Sama, paitsi että paikallisen Aina:n kautta tilasin. Otti "hieman" pannuun tuo finaalipelien näyttämättä jättäminen, mutta asiaa lievensi se että olin muutaman pelin päälle töissäkin. Joten sivukorvalla joutui radiosta kuuntelemaan jokatapauksessa.

Ja Veikkausliigaa ei katso kukaan. Sitä ei katsottu edes ilmaiseksi, saati sitten että maksaisi siitä muuten kun pakon sanelemana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös