URHOtv, siellä se lätkä on...

  • 3 635 880
  • 11 960

stones

Jäsen
URPOT ASIALLA. Helvetin SM-liiga, kun myivät tälläisille amatööreille oikeudet! Sivut meni ylikuormaan, kun kaikki loggaa nyt samaan aikaan sisään, koska perkeleen peelot käänsivät nuo linkit oikeinpäin!!!
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sama homma täälläkin. Ei muutakun kaikki joilla jotain ongelmaa niin valitus sähköpostilla tuonne ja vaatimus ilmaiskoodista haluamaasi peliin.

Mitäköhän meikäläisen tapauksessa pitäisi vaatia, kun on tuo pudotuspelipaketti(55€) ostettuna. Siinä ei paljoa uudet koodit auta. Hiton Urho.
 

Itse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Helevetin URPOT!

Empä taida jatkaa ensi kaudelle tilausta jonka jo nyt pakottivat 12kk määräaikaiseksi. Ja tämä helvetin nettitv, aivan uskomattoman epävarma systeemi.
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Uskomatonta PASKAA! Miten ei koko kauden aikana voi saada yhtä nettisivua toimimaan? Tulivatko yleisömäärät taas yllätyksenä vai mitä?
 

rip-off

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Steelers
Ja kuinka kauan voi kestää Urpon nörtiltä palvelimien buuttaus... vai onko siellä edes ketään valvomassa tätä matsi-illan toimivuutta. Ei saatana.
 

Goner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, NHL
Helevetin URPOT!

Empä taida jatkaa ensi kaudelle tilausta jonka jo nyt pakottivat 12kk määräaikaiseksi. Ja tämä helvetin nettitv, aivan uskomattoman epävarma systeemi.

Olen ottanut yhteyttä kuluttajansuojaan, heidän alustava kantansa on että 12 kk määräaikaisuus on mahdollista purkaa, kun selvitin koko kanavan taustoja ja ongelmia...

Itse siirryn ainakin pois Urhon asiakaskunnasta. On se nyt vittu kumma kun eivät tajua, että playoffien aikaa serverit on kovilla.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olen ottanut yhteyttä kuluttajansuojaan, heidän alustava kantansa on että 12 kk määräaikaisuus on mahdollista purkaa, kun selvitin koko kanavan taustoja ja ongelmia...

Itse siirryn ainakin pois Urhon asiakaskunnasta. On se nyt vittu kumma kun eivät tajua, että playoffien aikaa serverit on kovilla.

Aivan oikein. Tää on vittu aivan täys fiasko koko homma.
 

~KarKaus~

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers ja Kiekko-Espoo
Mihinkäs osoitteeseen tämä valitus pitäisi lähettää? 14e olen tähän paskaan tuhlannut, enkä ole kummallakaan kerralla saanut sitä mitä tilasin.
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Tää on kyllä nähty tää touhu. Pojat, siellä on peli menossa!

Ei muuta kun rahat takaisin, ehdottomasti.
 

Cody River

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Minä melkein arvasin tämän, että sivut on juntturassa, kun koko päivän odottaa peliä.Sama homma täällä siis myös; Blues - Kärpät- pelin ostin, mutta se toinen peli näkyi sen kolme sekuntia ennenkuin koko sivu jumittui.Ei näin Urho.
 

Tuoppi

Jäsen
Ja kuinka kauan voi kestää Urpon nörtiltä palvelimien buuttaus... vai onko siellä edes ketään valvomassa tätä matsi-illan toimivuutta. Ei saatana.

Vittu! Eikö täällä suomessa todellakaan osata pitää huolta näiden tietoteknistenpalveluiden toimivuudesta. Kysehän nyt kuitenkin on suhteellisen suositusta läjista ja meidän pitäisi olla tällä tietotekniikantasolla joku edistyksellinen maa.

Vois liigakin vähän miettiä kenellä ne liigaoikeudet myydään...
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Muutama Sähköposti laitettu. Ei ollu mitään positiivis-sävytteisiä. Toivottavasti hukkuvat noihin vittuilu sposteihin.
 

Hasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Hertha BSC, HIFK
Minä melkein arvasin tämän, että sivut on juntturassa, kun koko päivän odottaa peliä.Sama homma täällä siis myös; Blues - Kärpät- pelin ostin, mutta se toinen peli näkyi sen kolme sekuntia ennenkuin koko sivu jumittui.Ei näin Urho.

omalla kohdalla ensimmäinen kerta kun näin käy. maksoin pelin, pääsin esihaastatteluja katsomaan sitte meni jumiin. Minne valitetaan ja kuinka rahat takaisin? :)
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mikä se s-posti osoite on, vähän vaikeeta löytää kun ei sivu edes aukea.
Nyt ois sopiva mieliala kirjoitella :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Tähän sama. Laittakaa joku mulle urhon numero.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Voihan Urhon sukupuolielin! Rahat meni tililtä ja sitten ei tapahtunutkaan mitään, Urhon sivuille yritti kääntää mutta sivut nurin ja mailiin ei ole tullut mitään koodia, ja maksu meni jo lähes tunti sitten.
Siis pitäähän tälle jo tehdä jotain, pitääkö tässä ihan todella lähteä taistelemaan oikeusteitse, tukija pitäisi vain saada kun ei omat rahat taida riittää hyvään asianajajaan.
Ainoa positiivinen asia, että Suomen kieli on saanut uuden voimasanan kaikenmaailman saatanoiden, perkeleiden ja vittujen lisäksi.... Urho, sitä tulevaisuuden nuoret käyttävät tehostaessaan itsetuntoaan ruuhkabussissa keskustellessaan ikätovereidensa kanssa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös