Ostin BLUES-KÄRPÄT streamin. Kappas Tappara-Jokerit peli näkyy.
Sama homma täällä.... Nyt sitten menivät Urpon omat kotisivut juntturaan... Käsittämätöntä tämä Svenskien jatkuva kohellus.. Nyt kyllä vaaditaan kunnon diskuteerausta....
Ostin BLUES-KÄRPÄT streamin. Kappas Tappara-Jokerit peli näkyy.
Sama homma täälläkin. Ei muuta kun kaikki, joilla jotain ongelmaa niin valitus sähköpostilla tuonne ja vaatimus ilmaiskoodista haluamaasi peliin.
Sama homma täälläkin. Ei muutakun kaikki joilla jotain ongelmaa niin valitus sähköpostilla tuonne ja vaatimus ilmaiskoodista haluamaasi peliin.
Ah hahahahahahah! Samalla koodilla molempiin peleihin. Sitten se "väärä" peli muuttuukin oikeaksi peliksi ja kun yrittää takaisin sinne oikeaan peliin niin kaatuu sivu!
Itse en kyllä mitään ilmaiskoodeja enää kelpuuta vaan saavat maksaa tästä paskasta rahat kokonaan takaisin.
Mitäköhän meikäläisen tapauksessa pitäisi vaatia, kun on tuo pudotuspelipaketti(55€) ostettuna. Siinä ei paljoa uudet koodit auta. Hiton Urho.
Helevetin URPOT!
Empä taida jatkaa ensi kaudelle tilausta jonka jo nyt pakottivat 12kk määräaikaiseksi. Ja tämä helvetin nettitv, aivan uskomattoman epävarma systeemi.
Olen ottanut yhteyttä kuluttajansuojaan, heidän alustava kantansa on että 12 kk määräaikaisuus on mahdollista purkaa, kun selvitin koko kanavan taustoja ja ongelmia...
Itse siirryn ainakin pois Urhon asiakaskunnasta. On se nyt vittu kumma kun eivät tajua, että playoffien aikaa serverit on kovilla.
Ja kuinka kauan voi kestää Urpon nörtiltä palvelimien buuttaus... vai onko siellä edes ketään valvomassa tätä matsi-illan toimivuutta. Ei saatana.
Vois liigakin vähän miettiä kenellä ne liigaoikeudet myydään...
Minä melkein arvasin tämän, että sivut on juntturassa, kun koko päivän odottaa peliä.Sama homma täällä siis myös; Blues - Kärpät- pelin ostin, mutta se toinen peli näkyi sen kolme sekuntia ennenkuin koko sivu jumittui.Ei näin Urho.
Mikä se s-posti osoite on, vähän vaikeeta löytää kun ei sivu edes aukea.
Nyt ois sopiva mieliala kirjoitella :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Mikä se s-posti osoite on, vähän vaikeeta löytää kun ei sivu edes aukea.
Nyt ois sopiva mieliala kirjoitella :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD