Jan Koller
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Porin Ässät ♠, Carolina Hurricanes
Jestas mitä kuraa toi nettilähetys. Tuskin tulee yhtään maksavaa asiakasta lisää urholle tän päivän suorituksella.
Lähetys pimeni kokonaan, resetoidaanko siellä reitittimiä ja bootataan palvelemia, jotta 3.erä näkyisi paremmin??
Mutta eipähän toimi enää, nyt pätkii pahemmin kuin toisen erän aikana.Taisivat tehdä juuri noin, nyt toimii pätkimättä.
? Urhotv:n sivut on nyt pois käytöstä, tai siis sivuilla ei ole ainakaan minun koneellani katsottuna kuin videoplayeri joka suoraan alkoi peliä pyörittämään. Pätkii aivan helvetisti. Ei kertaakaan ole pätkinyt niissä liki kymmenessä pelissä joita olen ennen tätä päivitystä katsonut. Hieno homma, vituiks meni sekin sitten.Taisivat tehdä juuri noin, nyt toimii pätkimättä.
Menetän kyllä nyt SM-liiga-osio neitsyyteni, mutta kun kerran nuo siirtomarkkinat pyörivät noin kuumina ja ilmeisesti URHO-kanavan henkilöstö lukee tätä ketjua(?), niin eikö Suomeenkin voisi tehdä TSN:n Trade Deadline-tyyppisen ohjelman? Vaikka joku 3-4 tunnin show, jossa haastateltaisiin seurojen toimitusjohtajia ja jotkut "insiderit", vaikka Tuomas Nyholm ja Esko Seppänen/Petteri Sihvonen, pyörittelisiviät viime hetken huhuja, että kuka on menossa sinne ja kuka tänne. Shown onnistuminen toki vaatisi sitä, että suurin osa kaupoista syntyisi juuri deadline-päivänä, mutta mielestäni URHO voisi joku vuosi kokeilla tämmöistä ohjelmaa.
Soitin tuonne Urholle ja tietenkin valittelivat, että streami oli laadultaa mitä oli, mutta sen verran oli lössiä paikalla, että tekniikka sanoi kaput. Huomiseksi pitäis Lukko - Jypin suhteen olla huomattavaa parannusta.
Hyvät URHOtv:n katsojat
Verkkopalvelumme uudistuksen yhteydessä ilmaiseksi tarjotun 28.1.2009, ÄSSÄT - JOKERIT ottelun valtava yleisövyöry URHOwebtv:ssä aiheutti palvelimien ylikuormittumisen. URHOtv pahoittelee tapahtunutta. Kapasiteettia on nyt lisätty reilusti ja ongelma korjattu.
Hyvityksenä URHOtv tarjoaa webtv:ssä seuraavat ottelut:
29.1. HURRIKAANI – SAMPO lentopallo-ottelun
30.1. LUKKO – JYP jääkiekko-ottelun
Tarjoamme ottelut kaikille rekisteröityneille ja uusille rekisteröityville veloituksetta. www.urhotv.fi
Ystävällisesti
URHOtv
Miksi epäonnistuneesta ilmaislähetyksestä yleensäkään pitäisi hyvittää mitään? Pelkkä ilmoitus resurssien parantamisesta olisi riittänyt. Minuakin vituttaa ettei lähetys toiminut, mutta en mä nyt oleta mitään hyvitystä kun en siitä mitään joutunut maksamaankaan.Mikähän ihmeen "hyvitys" tää muka on... Viikon 4 kaikki otteluthan pitikin lajista riippumatta tulla ilmaiseksi web tv:ssä mikäli oikein ymmärsin.
Miksi epäonnistuneesta ilmaislähetyksestä yleensäkään pitäisi hyvittää mitään? Pelkkä ilmoitus resurssien parantamisesta olisi riittänyt. Minuakin vituttaa ettei lähetys toiminut, mutta en mä nyt oleta mitään hyvitystä kun en siitä mitään joutunut maksamaankaan.
Samaa mieltä mutta lisäisin vielä että kotimatsitkin ykköskorin joukkueita (Jokerit ja Blues) pitäisivät näyttää, koska Barcelonan ja Real Madridin tapaan lippuja noihin kiinnostaviin otteluihin on käytännössä mahdoton saada. Pitäisi perustaa esim Manun ja Chelsean tapaan Hifk-TV missä...Espanjassa Barcelonan ja Real Madridin pelit ovat käytännössä aina nähtävissä telkkarista, enkä nyt muista, että olisin hirveästi Bayern Müncheninkään pelejä missannut. Kyllä täälläkin nyt vähintäänkin kaikki IFK:n vierasmatsit pitäisi näyttää.
Rekisteröidyin illan peliä varten, mutta UrhoWeb näyttää pelkkää mustaa - muilla sama?
Rekisteröidyin illan peliä varten, mutta UrhoWeb näyttää pelkkää mustaa - muilla sama?
Sama tarina täälläkin.
Ja täällä. Vitun hienoa toimintaa, sanon mä.