URHOtv, siellä se lätkä on...

  • 3 639 956
  • 11 960
Näkeekö joku muu tällä hetkellä Urhon nettilähetystä?

Täällä ei näy kuin musta ruutu ja alalaidassa juokseva mustavihreä systeemi. Kahdella eri selaimella olen jo kokeillut, mutta ei.

Ennen on sentään käyntiin lähtenyt, vaikkei koko lähetyksen ajan olisi täydellisesti toiminutkaan.

Voi Urho Urho...
 

Ponkke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Pallo, Sht
Joo sama vika täällä, onhan tässä vielä minuutti aikaa ennenkuin alkaa huudella rahoja takasi.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sen harvan kerran kun tilaan urholta lätkää, niin tietenkin kaikki tökkii. Kuva pyörimään ja vähän helvetin äkkiä!
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sama ongelma täälläkin, kele! Viimeksi kun tilasin lähetyksen niin sain kärsiä pätkimisestä ja nyt tämä. Ei hjuva.

-S
 

maniakos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hienoa UrpoTV:n väki! Ostin vieläpä hyvissä ajoin katseluoikeuden tähän matsiin, että en mitenkään onnistu tätä missaamaan, mutta kuinkas sitten kävikään? Parempi olisi tulla seuraavaan matsiin katseluoikeus ilmaiseksi, kun jää näin pitkälti alusta näkemättä. Pessimisti, kun olen niin veikkaan, ettei tänään näy koko matsia, joten kohtuullinen korvaus olisi useamman pelin katseluoikeus.

Eipä kai sieltä tule muuta kuin pahoittelut ja katseluoikeus johonkin Jokerit-SaiPa -kamppailuun.
 

Ponkke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Pallo, Sht
Onko kukaa ikinä saanu masseja takaisin jos ei palvelu ole toiminu?

Jaahas pitääpäs laittaa jo viestiä Urpolle
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Meinasin pelin tilata ja netistä katsoa, mutta vaikka luvataan, että Nordean verkkopankista voi maksaa niin itselläni ei ainakaan Nordeaa tule edes vaihtoehdoksi pankeista. No toisaalta, jos kuva ei näy niin parempi etten voi edes katseluaikaa tilata.
 

nikozwan

Jäsen
Itse olen ostanut jo puolisenkymmentä matsia ja eka kerta kun nettistriimi ei toimi. Jahas, samantien postia URPOTv:lle, saavat pistää ilmaisen striimin lauantain matsiin sitten...
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13
Sama ongelma täälläkin, kele! Viimeksi kun tilasin lähetyksen niin sain kärsiä pätkimisestä ja nyt tämä. Ei hjuva.

-S

Ei näy ei. Onko kellään kokemuksia, maksaako Urho rahoja takaisin, sillä en todellakaan halua mitään ilmaisottelua muusta pelistä.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos tämä peli ei näy, niin toivottavasti maksavat rahat sitten takaisin. Ei kiinnosta tippaakaan kyllä katella jotain ilmaisottelua joidenkin muiden jengien välillä.
 

HIFK89

Jäsen
Itsellä on kokemusta siitä että ei toimi streami (jo kaksi kertaa) ja olen saanut koodin jonka on voinut käyttää valitsemaan otteluun. Toisella kerralla sain ilmaisen koodin vaikka katkesi vasta 3.erän puolivälissä. Ekalla kerralla ei näkyny sekunttiakaan.
 

Ponkke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Pallo, Sht
Kyllä henk.koht vaadin saada rahat takaisin, tai sitten pari ottelun ilmaiset kelpaa myös. Käykäähän laittaa sähköpostia tai soittoo vaan...
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko kukaan saanut mitään selkoa nähdäänkö tästä pelistä sekuntiakaan? Itse en pääse itkemään Urhon asiakaspalveluun, kun sen kaikki linjat ovat varattuina... ylläripylläri...
 

nikozwan

Jäsen
Itsellä on kokemusta siitä että ei toimi streami (jo kaksi kertaa) ja olen saanut koodin jonka on voinut käyttää valitsemaan otteluun. Toisella kerralla sain ilmaisen koodin vaikka katkesi vasta 3.erän puolivälissä. Ekalla kerralla ei näkyny sekunttiakaan.

Itse pistin juuri postia URHO:n asiakaspalveluun ja kysyin onko mahdollista saada
ilmaiskoodi. Saas nähdä millainen vastaus tulee...
 

Ponkke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Pallo, Sht
Wuhuu, ihme ja kumma toimii. Mutta kuinka pitkään...
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kieltämättä ihan hyvin näkyy nyt. Ehkä ensi kerralla kuitenkin tarkistan tämän ketjun ennen kuin ostan mitään.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Meinasin pelin tilata ja netistä katsoa, mutta vaikka luvataan, että Nordean verkkopankista voi maksaa niin itselläni ei ainakaan Nordeaa tule edes vaihtoehdoksi pankeista. No toisaalta, jos kuva ei näy niin parempi etten voi edes katseluaikaa tilata.

No niin. Ottelu ilmeisesti alkoi näkymään. Kertokaahan joku tietävä osaamattomalle, että eikö tuota oikeasti voi maksaa Nordean verkkopankista vaikka niin luvataankin? Todennäköistä, että en tajua joten valaista saa.
 

Mogilni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pronssilla
No niin. Ottelu ilmeisesti alkoi näkymään. Kertokaahan joku tietävä osaamattomalle, että eikö tuota oikeasti voi maksaa Nordean verkkopankista vaikka niin luvataankin? Todennäköistä, että en tajua joten valaista saa.
Ei toimi nordea, tai ei ainakaan ole toiminut missään pelissä jonka itse olen maksanut. En tiennytkään että Nordean toimivuus luvataan, missä tällainen teksti on? Visaan olen itse turvautunut, ihan hyvä maksutapa sekin. Tuli muuten mieleen että Visan maksuturvallahan saa rahat takaisin jos "tuote jää saamatta" eli peli ei näy? Onko joku kokeillut saada rahat takaisin tätä kautta?
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei toimi nordea, tai ei ainakaan ole toiminut missään pelissä jonka itse olen maksanut. En tiennytkään että Nordean toimivuus luvataan, missä tällainen teksti on?

Tuossa missä ottelun hinnasta kerrotaan on seuraavanlainen kohta: "katso tarkemmat tiedot maksutavoista".
Tässä lainaus tuosta tekstistä: "Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Sampo, Tapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, Ålandsbanken sekä luottokortit. Maksaminen tapahtuu Suomen Verkkomaksut Oy:n sivuston kautta "

Täytyy varmaan alkaa luottokorttia siis hommaamaan, kun nykyään nettiyhteys jaksaa pelejä pyörittää.
 

J.Petke

Jäsen
Nyt tuli minulle postia Canal Digitalilta missä kerrottiin URHOtv:n hinnan nousemisesta sopimuskauteni jälkeen. Syiksi mainittiin URHO:n panostus lisäohjelmaan. Rupeavat siis näyttämään alkuvuodesta 4-6 sm-liigan ottelua viikossa. Hintaa koko pakettiini tulee lisää 5€ kuukaudessa. Nyt siis rupee olemaan varmaa tuo otteluiden lisääntyminen ja kyllähän tuosta 5€ maksaa lisää jos oma suosikkijoukkue tulee näkymään useammin ruudussa.

Nyt siis näkyvyys paranee siis entisestään niinkuin täällä jo arveltiinkin. Enää kiinnostaa vaan sen Nelonen SportPro:n hinta antenniverkkossa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös