Urheilukesän 2009 ykköslaji?

  • 5 298
  • 56

Kesän suosikkilajisi?

  • Formula 1

    Ääniä: 17 7,2%
  • Jalkapallo

    Ääniä: 70 29,7%
  • Pesäpallo

    Ääniä: 23 9,7%
  • Ralli

    Ääniä: 6 2,5%
  • Ravit

    Ääniä: 8 3,4%
  • Tennis

    Ääniä: 13 5,5%
  • Yleisurheilu

    Ääniä: 48 20,3%
  • Joku muu

    Ääniä: 9 3,8%
  • Yhä "talvilajini" vaikka se on tauolla

    Ääniä: 34 14,4%
  • En seuraa kesällä mitään

    Ääniä: 8 3,4%

  • Äänestäjiä
    236
  • Poll closed .

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Periaatteessa edelleen talvilajini, mutta oikeastaan ei kuitenkaan.

Minua ei nimittäin kesätauon aikana juurikaan kiinnosta siirtouutiset tai Suhosen kommentit. Fiilistelen ainoastaan vanhojen matsien parissa jonkun verran, joten sitä ei kai voi laskea tähän.

Futiksesta seuraan arvokisoja silloin kun niitä on, tosin vähemmälle sekin on viime vuosina jäänyt.

80-luvulla olisin vastannut Pesäpallo. Olin aivan innoissani siitä lajista silloin ja kävin usein KaMan peleissä. Jaksopeliin siirtymisen jälkeen 1994 en ole katsonut edes lopputuloksia teksti-tv:stä.

Vastasin etten seuraa mitään. Muita harrastuksia. Syyskuussa ehtii taas.
 

janóz

Jäsen
Tämä ketju ylös ja hieman päivitystä kun kesä on jo puolessa välissä.

Tämä kesä on itselleni tähän asti ollut (yllättävän) poikkeuksellinen edellisiin kesiin verrattuna. Vastasin kesäkuun alussa jalkapallon olevan ykkönen ja arvelin myös yleisurheilun tulevan kakkosena. Tämä pitää edelleen, mutta näiden lajien kärkiasema ei ole enää niin selkeä.

Jalkapallossa RoPS:n ja Suomen heikot esitykset ovat syöneet kiimaa lajista ja yleisurheilua en ole seurannut käytännössä ollenkaan. Tosin elokuu tulee olemaan yu:n paraatiaikaa ja näin uskon edelleen olevan.

Tänä kesänä on tullut seurattua poikkeuksellisen paljon jääkiekon pelaajasiirtoja ja Koivun siirto Anaheimiin on tähän mennessä kesän kovin urheilujuttu minulle. Myös pesäpalloa olen yllättäen seurannut tänä kesänä. Lentopallon maailmanliigan pelejä on tullut silmäiltyä ihan kivasti, mutta odottelen enemmän MM-karsintoja ja EM-kisoja. Brasilian kaato on ollut kesän toinen urheilullinen kohokohta. Autourheilut, tennikset ja muut ovat olleet aika paitsiossa.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Lentopallo ehdottomasti. Kerrankin suomalainen voittava joukkue. Respect.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Eihän kesällä tule muuta seurattavaa kuin pesäpallo, jos ei sitten futiksen arvokisoja ole käynnissä. Toki yleisurheilun isot kisat (olympialaiset, MM-kisat, jopa EM-kisat) tulee seurattua, mutta tänä kesänä pesis on ykkönen, yleisurheilun MM:t sitten kakkosena. CC meni jo.
 

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi, Liverpool
Jalkapalloa tulee seurattua, kun itsekin piti aika kauan pallon perässä juosta ennen kuin tajusi, että se on aina nopeampi. Yllätyksekseni olen myös innostunut hieman lentopallosta. Hienoa, kun osataan.

Ennen vanhaan Häkkisen aikaan Formulat oli ihan ykkönen. Nyt ei ole kyllä pahemmin kiinnostanut. Lätkää seuraisin kyllä kesälläkin, jos sitä vain jossain pelattaisiin.
 

krobbe

Jäsen
1.) Yleisurheilu on ehdoton ykkönen, varsinkin kotimaisten urheilijoimme esitykset kiinnostavat.

2.) Jalkapallo, mutta vain isommat karkelot ja Suomen maaottelut, kotimainen sarja ei kiinnosta oikeastaan tippaakaan.

3.) Formula, lähinnä startti on se mikä on pakko nähdä. Kisoja tulee seurattua sitten niin kauan kuin suomalaiset mukana kisassa.

Muitakin lajeja seuraan satunnaisesti, mutta vain tosiaan hyvin satunnaisesti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös