Viestin lähetti Pressiboxi
Sir Charles Barkley. Teot puhuvat puolestaan!
Onnonnon, ja Lennu jos kuka on Messiakseksekseksensa ansainnut.Viestin lähetti mendieta
Toki maailmassa on paljon samoja lempinimiä. Make, Juhis, Tertsi ja oma suosikkini Paukku...esimerkiksi.
Jimbohan sen passissa tosiaan lukee, mutta jumanklavita mikä ahteri sillä kaverilla on! Ja kyllä, futiksessa keskityn nimenomaan pelaajien kankkujen katselemiseen... Myös itse pelatessa.Viestin lähetti Skoda
Jimmy on Jimbo, sitä isoa persettä saa hakea muista joukkueista..
Viestin lähetti Kinke-13
David "kuutiopää" Coulthard
Schumi taasen on "leuka" tai "vittuleuka" ja pikku-Schumi tietenkin "pikku-leuka".Viestin lähetti Jugorov
Meidän perheessä tämä herra tunnetaan myös ystävällisesti nimellä "neliönaama".
Viestin lähetti Mdawg
Tarvitsisin eräässä kouluni lopputyöhön liittyvässä asiassa Jatkoajan urheilufriikkien apua. En onnistunut haulla löytämään yhtään aihetta käsittelevää ketjua.
Tarkoituksena olisi listata kuuluisien urheilijoiden, sekä elävien että kuolleiden lempinimiä.
Viestin lähetti JLand
NFL:
Lawrence Taylor - "LT"
Viestin lähetti fedorov
ESPN:n lätkä-/urheilutoimittajilla oli ylivoimainen kyky värittää selostuksiaan lukuisilla lempinimillä - olivat ne sitten itse keksittyjä tai eivät... Ja kyllähän ne lempinimet lontooksi kuulostavat niin paljon kuulimmiltakin:
Viestin lähetti Troy
Tässä olisi ESPN:n Chris Bermanin antamia lempinimiä eri urheilijoille.
http://www.funny2.com/berman.htm
Edit: Itse olen tuon Bermanin juttuja nähnyt NFL Primetime ohjelmassa ja täytyy sanoa, että on kyllä huippu äijä. Juttua riittää ja selostuksessa on tosiaan vauhtia.