Unohtumattomia tekstiviestejä

  • 4 414
  • 30

Lint

Jäsen
Millaiset tekstiviestit ovat jääneet unohtumattomasti mieleenne?
Joko positiivisessa tai negatiivisessa mielessä.

Omalta kohdalta lämpimimpiä muistoja herättää viesti jonka sain veljeltä pari vuotta sitten.
Olin silloin armeijassa, vieläpä leirillä jossain
Jumalan selän takana, muistaakseni Luumäellä. (sori luumäkeläiset) Olin keskiyön tunteina kipinävuorossa ja näppäilin puhelinta, kun saapui broidilta message: "Ajattelin vaan informoida sua että meidän monivetoporukka voitti tänään 48 000mk. Jospa se sun oloasi
vähän helpottais..."

Voi luoja että helpotti. Rahaa ei ollut niinä aikoina
todellakaan liikaa ja harmitus syksyisessä metsässä muutenkin "melko" korkealla...
Nimenomaan viestin saantihetkellä vallinneet puitteet tekevät siitä juuri niin ikimuistoisen.

Ei paljon seuraavana päivänä taistelun rasitukset painaneet.

Kyllä se nousee fiiliksen nostattaja viestinä kärkeen.
(niin paljon kulta kun sinun rakkauden tunnustuksista pidänkin ;) )
 

Diamond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Phoenix Coyotes, Liverpool, TPV, Haka
Kaikki viestit joissa sanotaan "minä rakastan sinua" oikein tositarkoituksessa ovat jääneet unohtumattomasti mieleen. Kärjessä on tietysti nykyisen tyttöystäväni lähettämät rakkausviestit. Eikä nuo seksiviestitkään kovin helposti unohdu kun niitä saa.

Negatiivisimpana muistuu mieleen erään tytön viesti joka sisälsi lähinnä pelkkiä solvauksia siitä kuinka paska tyyppi oon jne. No myöhemmin hän tosin lähetti viestin jossa sanoi haluavansa sopia riidat.

Muutaman uhkausviestinkin oon saanut mutta ne tuli henkilöltä jonka tunsin eikä hän vielä ainakaan ole uhkauksiaan toteuttanut ja tuskin toteuttaakaan.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tämä oli aika erikoinen viesti, jonka sisältö ei oikein auennut meikäläiselle. Kaveri pisti toissayönä tällaisen:

"Vittu, kun on kauniita naisia! Vittu, kun vituttaa!"

Ehkä kaveria otti pannuun se, että hän on varattu mies eikä naisista ollut hänelle sitten hyötyä... en tiedä.

Itse olen kerran lähettänyt eräälle tutulleni viestin, josta ei kuulemma saanut mitään selvää. Ei yksikään sana ollut tunnistettavissa. Viisi minuttia tuon viestin jälkeen tuttuni soitti minulle ja olin kuulemma vaan örissyt puhelimeen: "Kun mä oon niin vitun kusipää.... "

Kaverillani taas on tallessa meikäläisen lähettämä viesti, joka menee jotenkin näin:

"Saatnm roudari sille keikualee kaljapaljalla jeme! Maija V soituaa ja me olaan kännisrä!?!"
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Viestin lähetti Diamond
Kaikki viestit joissa sanotaan "minä rakastan sinua" oikein tositarkoituksessa ovat jääneet unohtumattomasti mieleen.


Jees, niinhän se on. Ei tähän oikein muuta lisättävää ole.

Muita unohtumattomia ovat nimenomaan kavereiden kännissä lähettämät viestit, joissa kirjoitusvirheet oikein hyppivät silmille. Itse on tosin tullut harrastettua samaa turhan usein, mutta onneksi sanakirja auttaa suht hyvin :D

Ja monia muita, joita nyt ei tule mieleen.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Muutamat tekstiviestit ovat kyllä jääneet mieleen.

Parhaimpina luonnollisesti pariutumisriitteihin liittyvät likuttelu viestit. Parhaiten silti lienee jäänyt mieleen viesti josta tuli ero ;), siis minä erosin viestin jälkeen. Viesteillä tehdään suuria nykymailmassa, todellakin.

Muutaman kerran olen lähetellyt epähuomossa viestejä vääriin numeroihin, niin ja voinette arvata, että kyseessä ovat olleet ne intiimeistä intiimeimmät ja osoitteena on ollut se pahin rääväsuu.
 

Aksu

Jäsen
Vääriin osoitteisiin pistettyjä viestejä kyllä piisaa. Muistettavimpana omalla kohdallani oli eräs kerta pari vuotta sitten kun suutahdin pahasti erääseen paikkakunnan ison yrityksen toimistusjohtajaan, jonka kanssa neuvottelut menivät vituiksi. Pistin sitten erittäin ruman viestin siitä työkaverilleni, mutta vahingossa lopullinen saaja oli kilpailevan yrityksen toimitusjohtaja. Palauteviestissä luki jotakuinkin : "Taisi tulla väärään numeroon..."
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Kaverilatani ,tapparan kannattaja, tuli viime kevään finaalien aikaan ilmeisesti ennakoivalla tekstin syötöllä kyhäilty viesti.

Tittvu U,TTTU

Ei varmaan jää epäselväksi :D
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kaikki poikaystävältä tulevat viestit on yleensä ihania, ja suurimman osan niistä säilytänkin.

Viime keväänä, juuri kun Jokereiden mestaruus oli ratkennut, tuli monenlaisia hauskoja ja ei niin hauskoja viestejä.
Yksi jokerifani paikan päältä lähetti:

" AAAAAAAAAA!!!!EI OO TOTTA!!!!!!!!MÄ HALUUN PUSSATA PENTTI MATIKAISTA!!!".

Yksi tapparafani tekstasi myös minun tekstiviestini,

"ME OLLAAN MESTAREITA!"

, jälkeen, että: "Mutta meilläpä onkin kirveitä!".
Molemmat on tallessa.
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Onhan noita mitä hauskimpia ja kummallisempia tullut.
Eräs joka herätti hupia, kateutta, hämmästystä, toiveita jne. oli suurinpiirtein seuraavanlainen:

"Acapulcossa ollaan ja lirutellaan varpaita vedessä. Jee! Meri on uskomattoman sininen ja naiset todella kauniita. Ens kerralla kyllä lähet mukaan!"

Ja kukaan kavereistani EI ollut Acapulcossa tuolloin, vaan viesti oli siis tullut väärään numeroon...

Vastasin, että "sori tuli väärään numeroon, mutta joo, ehdottomasti haluan lähteä ens kerralla mukaan;)". En saanut vastausta siihen :(
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
hauskin on seuraava kaverilta saatu (yhdistetty kahdesta viestistä):

"tissit on kyllä vitun isot, mut yks vika huono puoli naisessa on. Se on meidän firman siivooja, eli sitä joutuis näkemään aina silloin tällöin. se antaisi mulle nyt pitäisi päättää annanko vai en. vihjeitä kaivataan..."

oli kaverilla hieman morkkis jälkeenpäin (minähän en ala kaverin saumoja pilaamaan...)
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Sain tämän tässä hiljattain:

I asked God about a flower,
he gave me a garden.

I asked him about a tree,
he gave me a wood.

I asked him about a sex-maniac
and he gave me your number..
 

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No kerran lähetin iki-ihanalle Essille viestin tyylin "kuis menee? Aurinko paistaa ja makaan hiekkarannalla. Elämä on ihanaa!" Vastaus oli: Täälläkin paistaa aurinko, mutta mä en oo hiekkarannalla, vaan tallilla lapioimassa paskasa. Mut elämä on siltikin ihanaa! Vähän käy kyllä kateex.
 

Snaipperi

Jäsen
"Nemirovsky sitten teki jatkodiilin.", kirjoitti eräs ystäväni n. kaksi kuukautta sitten.

Tämä viesti jaksoi nostattaa tunteita sen verran Hämeenkadulla kävellessäni, että jodlasin muutaman kerran keskellä Tamperetta.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
"Voi *elvetti! Italia lens pihalle ja Totti viel aikasemmin, et siihe sit loppu silmänilo."
Paras ystäväni laittoi tuon, kun Italia tipahti futiksen MM-kisoissa jatkosta. Jokainen voi sitten itse päätellä, miksi juuri Italia oli ystäväni suosikki kisoissa. ;)

Tänä keväänä hieroin kyllä silmiäni kahteen kertaan, kun puoli unessa tartuin puhelimeeni ja luin seuraavan viestin: "Suomi *erkele ryssi pahemman kerran! Mahtaa teitii kyrpii!Oot kuitekii nii uskollinen Suomi fani! Oisivat vaa pannu Markkasen maalille!"
Se, että jäin hieromaan silmiäni ennen repeämistä johtui siitä, että viesti oli tullut ystävältäni, joka ei todellakaan seuraa jääkiekkoa tai tiedä lajista paljon mitään. En siis voinut kuvitellakaan, että häneltä tulisi kiekko aiheinen tekstari. Kait hän oli sitten seurannut MM-kisojen pronssiottelun, ja kun muisti, että olen jääkiekko ihmisiä, päätti muistaa minua tuolla viestillä. Maanantai kyllä kysyin ensimmäisenä, että olitko pahassakin tuiskussa, kun lätkää olit erehtynyt katsomaan. Ei kuulemma ollut ollut. :)
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ikimuistoisiin tekstiviesteihin kuuluu ehdottomasti eräälle 'tutulle' naisihmiselle lähettämäni jouluntoivotusviesti tuossa takavuosina. Vastaukseksi tuli tyhjä tekstiviesti.. Siinä mielestäni dissaus parhaasta päästä.

Niitä iloisempia on monia, joista luonnollisesti suurin osa liittyy rakkauteen ja/tai seksiin. Niitä nyt ei tosin ole tällä hetkellä enää aivojen kätköissä nopeasti saatavilla.
 

axe

Jäsen
Viestin lähetti juhaht
Ikimuistoisiin tekstiviesteihin kuuluu ehdottomasti eräälle 'tutulle' naisihmiselle lähettämäni jouluntoivotusviesti tuossa takavuosina. Vastaukseksi tuli tyhjä tekstiviesti.. Siinä mielestäni dissaus parhaasta päästä.

Nyt tuon orastavaa lohtua, vaikka ehkä liian myöhään.

Ainakin vanhemmat Nokian kännykät lähettivät tyhjän viestin, jos se alkoi asteriskillä/tähdellä (*). Eli se viesti on hyvinkin voinut olla chatmainen *halaa tiukasti ja antaa märän joulupusun* tai ties vaikka mitä kaikkea muutakin. Mutta se väärä merkki ekana teki kaiken tyhjäksi. Et ehkä koskaan saa tietää mitä siinä oli.. nyt voit vain mielikuvituksessasi keksiä jotain oikein kivaa.
 

Nas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tämmönen tuli broidilta tasan kaksi viikkoa sitten maanantaina joskus kahdeksan maissa aamulla:
"Aika turha käydä ens kaudella yhessäkään pelissä. Molemmat lähti. Lue lehdestä ni tiiät ketkä. Voi vitun vittu ja helvetin kyrpä. Saatana!" Kaiken huipuksi mä heräsin tohon viestiin, eikä sen jälkeen paljon nukuttanut...eli siitä hetkestä alkoi armoton vitutus, joka on vieläkin päällä.. :mad:
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Viestin lähetti axe


Nyt tuon orastavaa lohtua, vaikka ehkä liian myöhään.

Ainakin vanhemmat Nokian kännykät lähettivät tyhjän viestin, jos se alkoi asteriskillä/tähdellä (*). Eli se viesti on hyvinkin voinut olla chatmainen *halaa tiukasti ja antaa märän joulupusun* tai ties vaikka mitä kaikkea muutakin. Mutta se väärä merkki ekana teki kaiken tyhjäksi. Et ehkä koskaan saa tietää mitä siinä oli.. nyt voit vain mielikuvituksessasi keksiä jotain oikein kivaa.

Hmm.. Tämähän pistää koko episodin uuteen valoon. Typeräähän se olisi ollut vastata ja maksaa sitten tyhjästä tekstarin hinnan... Hmmmmmm.. Mielenkiintoista. :)

Mutta toisaalta, nyt myöhäistä, joten eipä sillä sinänsä niin väliä. Kiitos kuitenkin tiedosta. :)
 

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
"Hyviä jouluja! Millasissa merkeissä joulua viettele? Mitä jahloja sait?"

- Hiukan yksinkertaisen puoleinen armeijakaveri viime jouluaattona. Etenkin viimeinen virke jaksaa naurattaa, yli kaksikymppisen jannun luulisi jo löytävän joulusta jotain muutakin kivaa kuin "jahlat", jos on löytääkseen...

"Miten sä onnistut aina piristämään mua? Onnellinen se joka sut saa. Nih. :)"

- Hyvän naispuolisen ystäväni viesti sen jälkeen, kun olin onnistunut piristämään häntä jossain masennuskohtauksessa. Auttaa vuorostaan omien alakulohetkien poistamiseen.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Muistelin hieman viestejä ja tällaisia palasi mieleni syövereistä. sisältä suhteellisen sama, joskin erisanoin ;)

*Vai oli äijä prkl mun siskon kanssa sekoillut eilen hietsussa, prkl....* Palautuihan tuokin tapahtuma mieleen, no pelimies pelaa eikä pelkää.

*minne katosit?* Itse viestissä ei ollut mitään hauskaa, vaan lähinnä siinä että matkaa oli kertynyt satoja kilometrejä, no matkailu avartaa.*
 

weikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti Helinkopteri
Kaverilatani ,tapparan kannattaja, tuli viime kevään finaalien aikaan ilmeisesti ennakoivalla tekstin syötöllä kyhäilty viesti.

Tittvu U,TTTU

Ei varmaan jää epäselväksi :D

Tittvu U,TTTU kun ne ne ne ne maalin tai pari tekivät perkuleet vääryydellä:(
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Vujtek Pittsburgiin, Ja Hyvönen Floridaan

Niin, omat viime aikojen ikimuistoisimmat viestit liittyvät näihin kahteen otsikossa mainittuun pelaajahenkilöön.

Kyllä. Olin nähkääs uutispimennossa mökillä kalassa ja sitten eräänä kauniina kesäaamuna keskellä järvenselkää alkaa puhelin piippaamaan. Ensin tulee viesti: Vujtek Pittsburgiin ja kymmenen minuuttia myöhemmin "Ja Hyvönen Floridaan"

Tämän jälkeen oli suht lähellä, etten ottanut ankkuriköyttä ja mennyt läheiseen saareen hirttäytymään. Voin sanoa, että hieman suivautti.

Täältä tähän
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ennakoiva tekstinsyöttö on muuten pirullinen vehje. Onneksi omassa ontuvassa Ericssonissani ei ole sellaista. Joskus kun puhelimeni oli huollossa ja käytössäni oli pikkusiskon Nokia, ei meinannut tekstareistakaan tulla mitään, kun en ensin tajunnut, että miksi puhelin alkaa itsekseen keksimään sanoja....

Kaverilla kävi kerran ennakoivalla tekstinsyötöllä tällä tavoin... Illalla oli jotkut opiskelijabileet ja joku hänen kaverinsa laittoi viestin tyyliin: "Mitäs meinaat illalla ennen bileitä?"

No kaverini sitten siitä alkoi vastaamaan viestiin: Menen yhdelle hemmolle vetämään - sitten tekstinsyöttö tuli mukaan kuvioihin ja sana pohjia vääntyikin muotoon poikia.:D Viestissä siis luki: "Menen yhdelle hemmolle vetämään poikia!". Onneksi kaveri huomasi tuon mokan ennen kuin painoi SEND-nappia.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
täällä ennakoivalla tekstisyötöllä on tullut jo hyväksytyksi tavaksi kysyä perjantaisin kavereilta että lähdetkö "luomaan lakkaa".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös