Unohdetaan mitalit, ainoastaan mestaruus merkitsee!

• 3 214
  • 29

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti werther

1982 pronssia otti HIFK. "Pronssi ei kiinnosta meitä tippaakaan" sanoi Frank Moberg välierien jälkeen. Vai oliko se Hexi?

Sorry, niin tietysti ja Ässät hävisi tuon pronssisarjan. (ei muisti vaan kirjoitushäiriö, hymiö). Silloin pelattiin 3 ottelua pronssista, siis paras 3:sta järjestelmällä. Se on varmaan kuitenkin hyvä asia, että nykyään yksi ottelu riittää.

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllä ne pronssipelit pitää pelata. Ei varmaankaan suurille seuroille näillä matseilla merkitystä ole, mutta pienille sitäkin enemmän.

Olin viime kevään pronssimatsissa Hämeenlinnassa. Turpaan tuli, mutta kyllä HPK ansaitsi pronssinsa TPS:ää selkeämmin. Halli oli aivan täynnä ja ai että sitä meteliä, mikä syntyi loppusummerin soidessa.

MTV3 kohtelee SM-liigaa väärin. Toissa kaudella välierät selvitettiin ennen viidensiä pelejä. Hockey Nightille oli lähetysaika varattu sunnuntaiksi viidettä välierää varten. Pronssiottelu siirrettiin sunnuntaiksi, mutta eipä viitsitty matsia näyttää.

Kuitenkin: Pronssiottelulla on merkitystä, ne tulee ehdottomasti säilyttää!

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Kyllä pronssiottelu tulee säilyttää, kuten niin monet ovat jo todenneet. Suomen mestaruudesta pelattaessa tulee myös "muistaa" tällä tavalla ansiokkaan kauden pelannutta ja kolmanneksi sijoittunutta joukkuetta. Tästä sarjasta on muutenkin liikaa poistettu urheilullisuutta, joten kyllä ne pronssimitalit tulee säilyttää ja niistä tulee pelata, ei antaa jonkun runkosarjan sijoituksen mukaan.

Sitten toiseen seikkaan - jos Jokerit pelaa pronssiottelussa niin tottakai se minua kiinnostaa. Eli kyllä ainakin minussa se herättää tunteita, vaikka ns. suurseuran kannattaja olenkin. Kaudestahan jää tuplasti huonompi makukin jos aluksi putoaa finaaleista ja sitten vielä häviää pronssimatsin.

Tapsa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ( Jo ammoisista ajoista )
Kyllähän kausi on aina mukavampi ja mielekkäämpi päättää voittoon, olkoonkin sitten vaikka pronssiottelussa.
Sitäpaitsi kolmas sija Suomen liigassa ei ole yhtään hullumpi saavutus.

Artsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Re: Re: Ja se kuitti tulee tässä...

Mielestäni on ihan sama pelataanko pronssipeliä vai ei. Minä en katsonut MM-kisoissakaan Suomen prossi-pelejä sen jälkeen kun pari ensimmäinen kulta oli saatu. Kuitenkin siihen asti se oli mainio trilleri.

Ihan vaan kysymyksenä Dana77:lle, että milloin se toinen kulta on tullut, kun minä en ole huomannut sitä ollenkaan. Tuollaiset kommentit pistävät koko mielipiteen hieman kyseenalaiseen asemaan, kun tietotaso on noin alhaalla.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy