Repolainen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko
Mahdanko mä niitä vuokrarästejä ikinä saada? Viittis nyt alkaa pelleilemään, kun hänen isän kanssa lyötiin kättäpäälle sovittelussa Allun ekan liigamaalin jälkeisenenä päivänä ja lupasivat hoitaa.
No eipä tarvitse enää spekuloida tuolla Vanhatalolla, kun juuri julkaistiin hänen tehneen sopimuksen Sportin kanssa.Itse jopa hieman ihmettelen että Tappara potki Vanhatalon ulos ja hommasi Luodon tilalle. Mielestäni Vanhatalon osakkeet on nousu suuntaiset. Tosiaan Anttila vol.2 tästä pojusta voisi tulla mutta sitä menisikö Petmannin ohi marssijärjestykssä niin ehkä ei. Mutta sinäänsä voisi omaan joukkueeseni mahtua nelosketjuun.
Kuuluisat viimeiset sanat? :)Ei tänne mitään Vanhataloja tarvita, vaan valmiita pelimiehiä. Hyvä vaan, ettei saapunut Lukkoon.
Kuuluisat viimeiset sanat? :)
Jonne on loukkaantunut.Vanhatalo viilettää heti ykkösketjussa, mutta Jonnea Risto ei Raumalle ottanut mukaansa.
No tottakai, harvassa on ne pelaajat jotka uskaltavat/pystyvät irtisanomaan oman sopimuksen ilman että on tietoa tulevasta.Eiköhän tuo Lassin pahvi ollut jo sovittu ennenkuin Tappara ilmoitti lähdöstä...
Kelpaisi kyllä juu. Olisi kiva näpäytys porin suuntaan...Kyllä mulle yksi Wännström kelpaisi oikein hyvin hyökkäykseen.
Kyllä mulle yksi Wännström kelpaisi oikein hyvin hyökkäykseen.
No mä kyllä uin vastavirtaan. Vähän semmonen yhden kauden ihme ja paloposti olo Wännströmistä, vaikka olikin Ässissä tehokas. Voisi Wännström toki muutaman pilkkukisan Lukolle voittaa, mutta siltikin vähän ähhh...Kelpaisi kyllä juu. Olisi kiva näpäytys porin suuntaan...
Ihan samat fiilikset. Ei sieltä ikinä mitään keskivertoa parempia ole tänne tullut.No mä kyllä uin vastavirtaan. Vähän semmonen yhden kauden ihme ja paloposti olo Wännströmistä, vaikka olikin Ässissä tehokas. Voisi Wännström toki muutaman pilkkukisan Lukolle voittaa, mutta siltikin vähän ähhh...
No mä kyllä uin vastavirtaan. Vähän semmonen yhden kauden ihme ja paloposti olo Wännströmistä, vaikka olikin Ässissä tehokas. Voisi Wännström toki muutaman pilkkukisan Lukolle voittaa, mutta siltikin vähän ähhh...
Veltsuhan on ainakin joskus puhunut Ruotsia pakostikin, kun pari kautta siellä aikanaan pelasikin. Olisi perkele mieluummin käväissyt pelailemassa vaikka NHL:ssä nekin pari kautta, niin olisi cv:ssä fluent english ja tai fluent French.Ruotsinkielinen Marko Luomala. Ei oo käyttöä, vaikka Veltsu toisaalta varmaan puhuu ruotsia.
Mikko Lehtonen ulos Columbuksesta – edessä paluu Eurooppaan? Mikko Lehtonen ulos Columbuksesta – edessä paluu Eurooppaan?
Tuossa olisi hyvä puolustaja, Killeri verkot vesille. Ilmeisesti hyvää sopparia pukkaa muualta, kun Lehtonen oli purkanut 900 000 dollarin 1-suuntaisen sopimuksen. Voi olla, ettei Lukon rahat aivan riitä.
Ruotsinkielinen Marko Luomala. Ei oo käyttöä, vaikka Veltsu toisaalta varmaan puhuu ruotsia.
Aivan liian hyvä Liigaan saati Lukkoon. Kärpät, Tappara ja IFK ehkä ainoat semi-realistiset Liigajoukkueet Lehtoselle.