Kynämestari
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko, Red Wings
Vauhkonen jatkaa Vaasassa. Kiekkoareenassa juttua.
Sama utopistinen haave mutta Vauhkonen vaihtuu Strömwalliin.Vauhkonen jatkaa Vaasassa. Kiekkoareenassa juttua.
Voiko paremmin enää kiekollista haavetta kuvailla. Tahtoo tätä myösEdes yksi mestaruus Lukolta, jonain päivänä kun mulla vielä henki pihisee ja järki pelaa. Siinä mun utopistinen haave tai unelma.
Henrik Haapala on ilmeisesti tullut Suomeen ja nimeä ei ole enää AHL joukkueen listalla. NHL:ssä ei mahdu pelaamaan ainakaan. Tappara varmasti on ensimmäisenä häntä ottamassa ja varmaan hänenkin ensimmäisenä vaihtoehtona, mutta aina saa unelmoida? Olisi hyvin Virran näköinen pelaaja. Haapala-Ilomäki-Keränen kuulostaisi hyvältä. Mutta onhan tämä kieltämättä ihan mahdoton kuvio.
Ilves tuskin myy ketään joukkueesta, sillä Ilves on aika lähellä vielä 10. sijaa. Jopa Lukko on vaarassa, puhumattakaan Pelicansista tai Ässistä. Olisiko kivat paineet Lukon pojilla, jos päätöskierroksella Ilveksellä olisi mahdollisuus mennä Lukon ohi suoralla voitolla. Ja siis olettaen, että Lukko olisi tuolloin kymmenentenä.Ville Meskanen 43ott. 23+18=41 2min +5 (Ilves)
Mutta kyllä itse jättäisin ostamatta yhtikäs ketään. Jos tuo porukka tai reserviläiset eivät pysty paikkaamaan niin Sitten kyllä mättää ja pahasti eikä sitä yhdellä pelaajalla muuteta.
Odottaakohan Lukko mahdollisesti Tapio Laaksoa jo täksi kaudeksi? Varmaan seuraava kierros ratkaisee paljon, että aikooko Ilves myydä pelaajia vai ei. Jotenkin en usko, että Lukolla olisi mitään muuta suunnitelmaa.
Ei Laakso ainakaan siihen Virran kuvaukseen sopisi
Miten niin ei sopisi? Nimenomaan sopii tuohon Virran kuvaukseen. Eikö Laakso ole jo todistanut pystyvänsä pelaamaan Liigatasolla aikoja sitten ja Virtakin häneen luottaa. Virta huusi pelaajaa, jonka voi laittaa kentälle, että kärkiäijät saa happea eli toisin sanoen 3-4 kentän äijää haetaan.
Siellä on vilahdellut sana "äijä" ja "voimahyökkääjä"