Unelmia, unia ja utopistia haaveita (ei huhuja)

  • 1 606 637
  • 9 733
Aikaikkunassa kun katsoo taaksepäin niin oli mahtavaa aikaa kun Mclean, Tukonen ehjänä ja Perttu Lindgren pelasivat lukossa. Näistä ainut kenet voisi ottaa lukkoon olisi Perttu. Nyt saan todennäkösesti vastakaikua että otteet ollut ihan shaiboja Sveitsissä. Ja varmaan myös asettunut sinne perheineen elämään ihan huolella. Mutta tää nyt vaa oli tämmönen. Oli joka tapaukses kova trio aikanaan, ja minähän en vanhene :D
Ne oli hienoja aikoja, samaa mieltä.
Ja Perttu Lindgren yksi omista suurista Lukko-suosikeista.
(Eiköhän Pertun pelit ole pelattu ammattilaisuran osalta. Edellinen ottelu miehellä Sveitsissä melkein 2 vuotta sitten.
Hienoja muistoja Pertusta Raumalta.)
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Otetaan tähän tämmönen raju unelmaatio lauantaiaamun kunniaksi.
Siinä Kalle löytää uuden pelipaikan ja joukkueen, yhteistyössä pelaajan agentin kanssa kahdelle ukolle, joista kumpaakaan en jää ikävöimään.
Heidät korvataan laadukkaammila pelaajilla omille pelipaikoilleen ja sisään tulee myös ykkösketjun sentteri.
Kaikki unelmaation pelaajat ovat keskusteluissa esiintyneitä, edelleen ihan realismin rajoissa olevia jääkiekkoilijoita.

Asiaan: kiitos ja näkemiin Tomas Pavelka ja Josh Kestner.
Tervetuloa Raumalle korvaajat: Lukas Klok ja Petrus Palmu. Ja ykkösen keskelle Kanadasta Eurooppaan lähtöä tehnyt Kevin Roy.

Siitä sitten kohden kaikkien aikojen kevättä:

Palmu Roy Repo
Hakulinen Mattila Karjalainen
Saarela Somppi Fontaine
Ikonen Kainulainen Nyman

Klok Grégoire
Reunanen Piipponen
Almari Ervasti
Abt

Zagidulin
Jukuri

Tuon jälkeen en kirjoita enää yhtään pelaajahankintaunelmaa kaudella 22-23. Ei ole enää mitään sanottavaa kun homma on valmis.
Voittoisaa viikonloppua kaikille!
 
Viimeksi muokattu:

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Otetaan tähän tämmönen raju unelmaatio lauantaiaamun kunniaksi.
Siinä Kalle löytää uuden pelipaikan ja joukkueen, yhteistyössä pelaajan agentin kanssa kahdelle ukolle, joista kumpaakaan en jää ikävöimään.
Heidät korvataan laadukkaammila pelaajilla omille pelipaikoilleen ja sisään tulee myös ykkösketjun sentteri.
Kaikki unelmaation pelaajat ovat keskusteluissa esiintyneitä, edelleen ihan realismin rajoissa olevia jääkiekkoilijoita.

Asiaan: kiitos ja näkemiin Tomas Pavelka ja Josh Kestner.
Tervetuloa Raumalle korvaajat: Lukas Klok ja Petrus Palmu. Ja ykkösen keskelle Kanadasta Eurooppaan lähtöä tehnyt Kevin Roy.

Siitä sitten kohden kaikkien aikojen kevättä:

Palmu Roy Repo
Hakulinen Mattila Karjalainen
Saarela Somppi Fontaine
Ikonen Kainulainen Nyman

Klok Grégoire
Reunanen Piipponen
Almari Ervasti
Abt

Zagidulin
Jukuri

Tuon jälkeen en kirjoita enää yhtään pelaajahankintaunelmaa kaudella 22-23. Ei ole enää mitään sanottavaa kun homma on valmis.
Voittoisaa viikonloppua kaikille!

Tulee niin monta variaatiota päivittäin, että ei tässä pysy enään kärryillä.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Jos ei Klok tule Lukkoon niin muulla ei olekaan väliä kuin sillä että ei tule myöskään mihinkään muuhun liigaseuraan.
Varmasti jos Suomeen tulossa niin Lukas on ehdottomasti itse Raumalle myös yhteydessä Kalleen. Se on sitten eri asia, miten soppariasiat ja joukkueen tarpeet yms. kohtaa, mutta varmasti Lukko Suomessa se ykkösjoukkue myös Lukasille.
 
Tulee niin monta variaatiota päivittäin, että ei tässä pysy enään kärryillä.
Jaxuhalit.
(Koita kestää tai paina "älä huomioi".)

Julkaisun sisältö oli siis, että sinä et oo enää kärryillä?
Kai se on sen verran tärkeä asia, että siitä voi ja pitää kirjoittaa - mikä minä oon sanomaan.

Voittoisaa päivänjatkoa!
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eikä joukkue koskaan ole niin hyvä etteikö siinä Klokille paikka olisi. Se on niin raakaa peliä rakennuksilla että huonommasta päästä äijää sivuun paremman tieltä.

Sääli on sairautta ja unelmat, unet ja utopistiset haaveet pelkkiä haaveita niinkuin tässä Klokin tapauksessakin, eli ei tarvitse siellä takana kenenkään oman paikkansa takia pelätä.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Eikä Lukolta muutenkaan olisi järkevää käyttää viimeiset tuhatlappuset Klokiin, niin hieno mies kun onkin.
No minä olen eri mieltä ja se minulle sallittakoot, mutta jos joku viisikosta Klok, Danforth, Saarela, Saarijärvi taikka Virtanen ilmoittaa, että olisi halukas siirtymään kesken kauden Lukkoon, niin silloin kysytään millä lennolla tulet, eikä mitään muuta. Enkä uskoisi, että Klokkiin viimeiset pennoset menisi.

Mutta nämä on näitä.
 

Siklenka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jos Klok nyt jostain kumman syystä tulisi, niin mun nähdäkseni se on Abt tai Pavelka joka tekee tilaa.
Pavelkasta näkyy että jotain kremppaa miehellä on. Ei riitä luistelunopeus ja menee jollain tavoin varoen tilanteisiin verrattuna harjoituskauteen. Uskon että Pavelkasta on otettavissa enemmän irti.

Sen sijaan Abt on pelannut alkukauden käytännössä maksimiaan. Täyttää paikkansa, mutta en usko parantavan. Eilinen peli oli pitkästä aikaa taas Abtilla huono, kelvottomia avauksia ja muutenkin koko ajan unessa. Tällä hetkellä uskon, että Abt olisi liipaisimella, Ervasti on paikkansa kokoonpanossa ansainnut.

Välttämätöntä pakkoa ei pakille juuri nyt ole, mutta ei tuo loukkaantumisia kestä. Mikäli on pienikin mahdollisuus saada Klok takaisin, se tulisi ilman muuta käyttää.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pavelkasta näkyy että jotain kremppaa miehellä on. Ei riitä luistelunopeus ja menee jollain tavoin varoen tilanteisiin verrattuna harjoituskauteen. Uskon että Pavelkasta on otettavissa enemmän irti.

Sen sijaan Abt on pelannut alkukauden käytännössä maksimiaan. Täyttää paikkansa, mutta en usko parantavan. Eilinen peli oli pitkästä aikaa taas Abtilla huono, kelvottomia avauksia ja muutenkin koko ajan unessa. Tällä hetkellä uskon, että Abt olisi liipaisimella, Ervasti on paikkansa kokoonpanossa ansainnut.

Välttämätöntä pakkoa ei pakille juuri nyt ole, mutta ei tuo loukkaantumisia kestä. Mikäli on pienikin mahdollisuus saada Klok takaisin, se tulisi ilman muuta käyttää.
Ja silti Pavelka on ollut hyvä puolustaja. Abtin peli on ollut myös hyvää, mutta jos tosiaan Klok on Kallen ulottuvilla nyt ja jollekin pitää pelipaikka muualta löytää niin se on mun mielestä jompikumpi heistä. Ervastia ei nyt mun mielestä voi siirtää yksinkertaisesti mihinkään vaan yritteävä saada pitkä jatko pöytään, eikä nelikkoa Gregoire-Almari-Reunanen-Piipponen, vaikka Reunasen tekemiset suurinta osaa nyt tuntuu vituttavankin. Ja noista kahdesta kuten sanoit, minäkin uskon Pavelkalla olevan sitä potentiaalia enemmän varastossa kuin Abtilla.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
No minä olen eri mieltä ja se minulle sallittakoot, mutta jos joku viisikosta Klok, Danforth, Saarela, Saarijärvi taikka Virtanen ilmoittaa, että olisi halukas siirtymään kesken kauden Lukkoon, niin silloin kysytään millä lennolla tulet, eikä mitään muuta. Enkä uskoisi, että Klokkiin viimeiset pennoset menisi.

Mutta nämä on näitä.
Siis periaatteessa samaa mieltä, mutta jos kohta kaksi vuotta on haettu sitä ykkössentteriä (ja nykytilanteessa ehkä huippulaiturikin käy) niin olisi se vähän tyhmähkö veto palkata sitten pakki joka saisi itse päättää palkkansa.
 

Lukko8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Siis periaatteessa samaa mieltä, mutta jos kohta kaksi vuotta on haettu sitä ykkössentteriä (ja nykytilanteessa ehkä huippulaiturikin käy) niin olisi se vähän tyhmähkö veto palkata sitten pakki joka saisi itse päättää palkkansa.
Nykypäivän Lukossa ei kukaan pelaaja itse pysty päättämään palkoistaan.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Siis periaatteessa samaa mieltä, mutta jos kohta kaksi vuotta on haettu sitä ykkössentteriä (ja nykytilanteessa ehkä huippulaiturikin käy) niin olisi se vähän tyhmähkö veto palkata sitten pakki joka saisi itse päättää palkkansa.
Meidän onneksi siellä on meitä ammattitaitoisempi ihminen päättämässä näistä asioista suuntaan taikka toiseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös