Unelmia, unia ja utopistia haaveita (ei huhuja)

  • 1 613 480
  • 9 774

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Venäjän tuntien häipyy koko ukko maailmankartalta. Daa, daa, harasoo.
Menin heti tuon viestin jälkeen tsekkaamaan tilanteen. Näki oikein livekuvana, kun kaverin nimi ja profiilikuva alkoi vaihtumaan :D Ainakin kaverilla oli F5 viritettynä Lukko-palstalle trollinsa jälkeen. Teki vielä senkin virheen, ettei edes mennyt tuon paskatilinsä kanssa seuraamaan Jekaterinburgia. Paljon opittavaa.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ilveksen pelaaja vissiin on joku nimihirviö, jota on vaikea lausua, tai se tuottaa vaikeuksia. Nyt sitten sellainen etsimään ja samasta joukkueesta joku vitun hyvä nuori, joka halua rakkaudesta Rauman Lukkoon tulla pelamaan loppukaudeksi kiekkoa!

Meniskö näin:

Artur Tyanulin Lukko
Ivan Chekhovich Ilves

Uskon, että molemmat seurat olisivat tyytyväisiä näihin värväyksiin.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mulle kelpaisi pikemminkin näin:

Artur Tyanulin Lukko
Ivan Chekhovich Lukko

Ilvekseen saa sitten mennä joku paska.

Mitä nyt olen tässä pari päivää seurannut ja kuullut Ilveksen tulevaan hankintaan liittyvää pohdintaa, niin kaiken järjen mukaan sieltä julkistetaan lähipäivinä joku venäläinen superhyökkääjä. Sitä en tiedä miten Ilves on sellaisen onnistunut hankkimaan, mutta hehkutus kyseiseen pelaajaan liittyen on ylittänyt järjelliset mittasuhteet jo aikoja sitten.

Uskon silti, että myös Lukkoon tulee laatupelaaja. Täytyy sanoa että KHL-tavaratalon hullut päivät sekoittivat hetkeksi sekä Suomen että Ruotsin siirtomarkkinat.
 
Suosikkijoukkue
Goldie Goldthorpe
Mulle kelpaisi pikemminkin näin:

Artur Tyanulin Lukko
Ivan Chekhovich Lukko

Ilvekseen saa sitten mennä joku paska.
Erikoinen homma että miksi Ilves ei ole vielä julkaissut uutta pelaajansa, siellä on ilmeisesti valehdeltu kannattajille. Kyllä pelaajien pitäisi jo olla Suomessa kun säännöt ovat muuttuneet. Olin tänään lukevinani lehdestä että se syy on kuin onkin pelaajan nykyisessä seurassa, todella vaikea ymmärtää että miten ihmeessä se nykyinen seura voi olla siirron tiellä. Tämä siis juurikin @Sinkilä ja jo lainatulle nimimerkille kun oli tuota asiaa vaikea ymmärtää kun sitä yritin monesti eilen kertoa.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Erikoinen homma että miksi Ilves ei ole vielä julkaissut uutta pelaajansa, siellä on ilmeisesti valehdeltu kannattajille. Kyllä pelaajien pitäisi jo olla Suomessa kun säännöt ovat muuttuneet. Olin tänään lukevinani lehdestä että se syy on kuin onkin pelaajan nykyisessä seurassa, todella vaikea ymmärtää että miten ihmeessä se nykyinen seura voi olla siirron tiellä. Tämä siis juurikin @Sinkilä ja jo lainatulle nimimerkille kun oli tuota asiaa vaikea ymmärtää kun sitä yritin monesti eilen kertoa.

Ilves ei ole edes vihjaissut mahdollisesta hankinnasta mitään, joten ei Ilves ole valehdellut tässä asiassa. Ilvesfoorumin ehkä luotettavin nimimerkki on tässä ollut keskeisessä roolissa ja hän kyllä tietää mistä puhuu. Ainahan näissä hankinnoissa jokin kestää.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Erikoinen homma että miksi Ilves ei ole vielä julkaissut uutta pelaajansa, siellä on ilmeisesti valehdeltu kannattajille. Kyllä pelaajien pitäisi jo olla Suomessa kun säännöt ovat muuttuneet. Olin tänään lukevinani lehdestä että se syy on kuin onkin pelaajan nykyisessä seurassa, todella vaikea ymmärtää että miten ihmeessä se nykyinen seura voi olla siirron tiellä. Tämä siis juurikin @Sinkilä ja jo lainatulle nimimerkille kun oli tuota asiaa vaikea ymmärtää kun sitä yritin monesti eilen kertoa.
En minä ymmärrä minkä tähden tätä täytyy jatkaa, kun itse monta kertaa totesit ettet jatka keskustelua ja että säännöt ovat muuttuneet.

Ei ollut säännöt muuttuneet mihinkään, vaan kaikki oli kiinni rahasta. Kuten jo eilen taisin kertoa, niin minulle alunperinkin olisi ollut täysin fine, jos oltaisiin kerrottu ettei omat rahat riitä mm. Audetten hankkimiseen. Se tuntui ihmeellistä, kun kerrottiin että häntä oltiin tavoiteltu, mutta millään rahasummalla hän ei irtoa, mutta kuitenkin lopulta siirtyi Ruotsiin.

No jaxuhaleja nyt kuitenkin ja toivottavasti ei enää tarvitse vääntää tästä aiheesta, kun se ei mihinkään johda.
 

mize

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En minä ymmärrä minkä tähden tätä täytyy jatkaa, kun itse monta kertaa totesit ettet jatka keskustelua ja että säännöt ovat muuttuneet.

Ei ollut säännöt muuttuneet mihinkään, vaan kaikki oli kiinni rahasta. Kuten jo eilen taisin kertoa, niin minulle alunperinkin olisi ollut täysin fine, jos oltaisiin kerrottu ettei omat rahat riitä mm. Audetten hankkimiseen. Se tuntui ihmeellistä, kun kerrottiin että häntä oltiin tavoiteltu, mutta millään rahasummalla hän ei irtoa, mutta kuitenkin lopulta siirtyi Ruotsiin.

No jaxuhaleja nyt kuitenkin ja toivottavasti ei enää tarvitse vääntää tästä aiheesta, kun se ei mihinkään johda.

@Via Dolorosa torstain länskärissä Tomi Haula sanoo, että ensin ei alle 29 vuotiaat saaneet lähteä ilman, että pelaajaoikeudet raukeaa, mutta sittemmin asia muuttui niin, että voi lähteä ilman pelaajaoikeuksien raukeamista, kun asia sovitaan seurajohdon kanssa. Kuten sinullekin on moneen kertaan koitettu sanoa, ettei asiat tuolla idässä aina mene, kuten olemme täällä lännessä tottuneet niiden menevän.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
KHL:n sääntöjen mukaan vapaita siirtymään olivat vain yli 29-vuotiaat sekä tietyn pelimäärän täyteen saaneet 28-vuotiaat. Kuitenkin myös monet nuoremmat pelaajat vaihtoivat seuraa KHL:stä ulos.

– Pelaaja voi lähteä, jos seura suostuu siihen. Seura ei menetä oikeuksia, jos asia yhteisesti sovitaan näin. Eli jos pelaaja ja venäläinen seura näin sopivat, porilainen pelaaja-agentti Tomi Haula valottaa.

– Eihän kukaan päästäisi noita parhaita pelaajia muuten lähtemään. Vitjaz ei päästäisi missään tapauksessa Audettea, jos se menettäisi hänen pelaajaoikeutensa.

Sahlstedt olisi mielellään ottanut Audetten takaisin Lukkoon, mutta kommentoi siirtokuviota nyt rauhallisesti. Hän tietää, ettei kanadalaisen paluu ollut tässä kohtaa realistista.

– Vielä viikko sitten ei ollut mitään mahdollisuutta, että hän lähtisi mihinkään. Hänellä oli sen verran palkkoja saamatta, ja seura halusi vielä rahaa, Sahlstedt kertoo.

– Tiistaina hänen agenttinsa laittoi mulle pitkän viestin ja selitti kuvion. Vastasin siihen, että nyt ymmärrän, ettet säkään uskonut, että mitään voisi tapahtua. Nyt kuitenkin puhuttiin todella kovista rahoista. En olisi voinut kuvitella, että tämmöiset rahat ovat kyseessä.
 

Lukom bualel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Välillä vituttaa tulla lukemaan näitä viestejä tänne. Muutama nimimerkki kinastelee täällä eskari tyyliin juupas eipäs. Mitä väliä? Pitäkää molemmat omat mielipiteenne ja mennään eteenpäin kuten Juti sanoi. Nyt kun selvyyskin asiasta Kallelta saatiin, niin venataan nyt vaan sitä ukkoa mikä sieltä mahdollisesti tulee. Paskanko sillä on väliä kuka oli oikeassa ja kuka väärässä. Pääasia, että se ukko sieltä ehkä tulee. Ja jos ei tule, niin ei se tämän aiheen jauhamisesta enää parane.
 

Venkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Unelmana olisi myös että Hifk peli pelattaisiin ja Lukko saisi hyvän kokoonpanon jalkeille. (Onko edes mahdollista?) Ainakin tien varsi kyltit oli tulleet missä lukee " We are back". Paikan päälle menen kyllä jokatapauksessa oli kokoonpano minkä näköinen tahansa.(kunhan Miika Wiikman ei ole maalissa).
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Se tuntui ihmeellistä, kun kerrottiin että häntä oltiin tavoiteltu, mutta millään rahasummalla hän ei irtoa, mutta kuitenkin lopulta siirtyi Ruotsiin.
Voisin kuvitella että todellisuudessa se meni: Millään rahasummalla hän ei irtoa Rauman Lukkoon.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kannattaisi Kallenkin varmaan suosiolla pistää katseensa Pohjois-Amerikkaan sen kärkilaiturin suhteen. Venäläisiin voi luottaa yhtä paljon kuin Pohjois-Koreaan, eli ei yhtään.

Toki Kalle itsekin kertoi, että sitä pelaajaa ei todennäköisesti olla saamassa ja itse annan sille noin 0% mahdollisuuden, että se KHL-laituri tänne olisi tulossa.
 

mig24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kannattaisi Kallenkin varmaan suosiolla pistää katseensa Pohjois-Amerikkaan sen kärkilaiturin suhteen. Venäläisiin voi luottaa yhtä paljon kuin Pohjois-Koreaan, eli ei yhtään.

Toki Kalle itsekin kertoi, että sitä pelaajaa ei todennäköisesti olla saamassa ja itse annan sille noin 0% mahdollisuuden, että se KHL-laituri tänne olisi tulossa.
Hyvä esimerkki toi Kärppien Voronkov joka nyt sitten ei ilmeisesti olekaan tulossa.
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Hyvä esimerkki toi Kärppien Voronkov joka nyt sitten ei ilmeisesti olekaan tulossa.
Rikki meni juuri ennen kuin lähti Suomeen, ihan viimeisissä harjoituksissa. Olipa harmi.

Sanonta "Mitä vain voi tapahtua" ei ole tuulesta temmattu.
 

Venkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei ole isosta kalasta mitään tainnut kuulua? Käy kumminkin se perinteinen mikä aina itsellekkin. Siima ja peruke molemmat poikki ja vonkale jatkaa matkaansa uistin suussa... Kyllä toi 6 parhaan joukkoon pääseminen vaatii joukkeelta hyviä suorituksia illasta toiseen. Toivottavasti tämä korona ei ole pelaajilla paha.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei ole isosta kalasta mitään tainnut kuulua? Käy kumminkin se perinteinen mikä aina itsellekkin. Siima ja peruke molemmat poikki ja vonkale jatkaa matkaansa uistin suussa... Kyllä toi 6 parhaan joukkoon pääseminen vaatii joukkeelta hyviä suorituksia illasta toiseen. Toivottavasti tämä korona ei ole pelaajilla paha.
Kannattaa Kallenkin lopettaa se kalastus ja tehdä, kuten itse teen: Mennä tiskille ja ostaa sitä mitä haluaa. Rahaa pöytään!
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Nyt kun noita vuokrapelaajia tullaan varmasti tarvitsemaan niin Kalle voisi vuokrata vanhemman Petmanin samantien loppukaudeksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös