Ottaisin ehdottomasti. 21 peliä. Nolla plus nolla on nolla. Ei edes yhtä pistettä ole saanut puhuttua itselleen...salmioille
Takiaispallo joka tekisi tarvittaessa myös maalin.Ottaisin ehdottomasti. 21 peliä. Nolla plus nolla on nolla. Ei edes yhtä pistettä ole saanut puhuttua itselleen...
Ja lienee silkkaa unelmaa ja utopiaa, että sellaisen takiaispallon tarvitsisi yhtäkään maalia koskaan tehdä.Takiaispallo joka tekisi tarvittaessa myös maalin.
Mahtaisko huomenna tulla Sashalta Lukkoon liittyviä ensi kauden siirto uutisia. Twitterissä kovasti mainostaa kertovansa ensi kauden siirtoja huomenna. Ja monta seuraa on vastauksissa kyselty, johon hän on heti vastannut ei, mutta Lukon kun joku oli maininnut, niin on jättänyt vastaamatta. Onko mitään ideaa voisiko mutuiluni pitää paikkansa, ja kenestä voisi olla kyse?
Mikäs Meskasessa ahdistaa? Rightin hyökkääjä, joka tehnyt hyvin maaleja. Kyllä minulle kelpaisi, jos saataisiin vähintään seuraavan vuoden pahvilla.En mä oikein Keräsestä enää syty vaikka olikin se Ilomäki-Keränen duon parempi ja ehdottomasti sympaattisempi jäsen.
Ja vielä vähemmän sytyn Meskasesta.
Jotenkin on jäänyt vähän semmoinen laiskanpulskea mielikuva pelaajasta.Mikäs Meskasessa ahdistaa? Rightin hyökkääjä, joka tehnyt hyvin maaleja. Kyllä minulle kelpaisi, jos saataisiin vähintään seuraavan vuoden pahvilla.
Varmaan paljastaa suuren rummutuksen kera Westerholmien paluun tai jotain yhtä shokeeraavaa. Ei siinä, mukava olisi kyllä kuulla jotain ihan tuoreita huhuja, toivottavasti veikkauksesi osuu oikeaan!Mahtaisko huomenna tulla Sashalta Lukkoon liittyviä ensi kauden siirto uutisia. Twitterissä kovasti mainostaa kertovansa ensi kauden siirtoja huomenna. Ja monta seuraa on vastauksissa kyselty, johon hän on heti vastannut ei, mutta Lukon kun joku oli maininnut, niin on jättänyt vastaamatta. Onko mitään ideaa voisiko mutuiluni pitää paikkansa, ja kenestä voisi olla kyse?
Takiaispallo joka tekisi tarvittaessa myös maalin.
@Olkku tuolla ehdotteli Janne Kerästä.
Jatkoon vai ei jatkoon?
Aika on ajanut ohi. Ei ollut parhaina vuosinaan voittava pelaaja Lukossa. Tuskin on vanhoilla päivilläänkään. Ei jatkoon.Mä en sitten taas ymmärrä miksi joku haluaisi Kerästä Lukkoon. Meillä on Niemiset ja muut mitkä ajaa saman asian, nykyään. Tämä toki vain mun mielipide.
Oliko toni Koivisto parhaina vuosinaan voittava pelaaja Lukossa?Ei ollut parhaina vuosinaan voittava pelaaja Lukossa. Tuskin on vanhoilla päivilläänkään. Ei jatkoon.
Pelasiko Toni Koivisto parhaina vuosinaan Lukossa?Oliko toni Koivisto parhaina vuosinaan voittava pelaaja Lukossa?
Okei, ei ehkä parhaina vuosinaan, mutta parempina vuosinaan.Pelasiko Toni Koivisto parhaina vuosinaan Lukossa?
Ei, koska ei pelannut parhaina vuosinaan Lukossa, kuten Keränen.Oliko toni Koivisto parhaina vuosinaan voittava pelaaja Lukossa?
En laittaisi varsinaisesti kenenkään tilalle, alustavasti neloskenttään/13. hyökkääjäksi. Joka pelissä voisi lepuuttaa sitten yhtä kaveria nyt ennen pudotuspelejä. Toisi leveyttä, ei veisi kenenkään pelipaikkaa.Kysynpä nyt. Kenen tilalle laittaisit Keräsen tämän päivän Lukkoon ja miksi?
Mä en ymmärrä tätä kun mahdollisista vahvistuksista aina kysytään, että kenen tilalle vahvistus x laitetaan. Jos nyt esimerkkinä vaikkapa juuri Keränen niin eihän hän tulisi suoraan kenenkään tilalle viemään jonkun pelipaikkaa. Rooli olisi varmasti neloskentässä ja välillä kokoonpanon ulkopuolella. Pystyisi varmaan viellä paikkailemaan ylemmissäkin kentissä. Aina tulee loukkaantumisia ja sitä kautta mahdollisuuksia muille pelaajille.Ei, koska ei pelannut parhaina vuosinaan Lukossa, kuten Keränen.
Tonto oli voittajatyyppi. Keränen ei sitä ole ollut eikä tule olemaan. Hyvä pelaaja aikoinaan mutta jokin häneltä puuttui. Katosi kuvasta monessa pelissä. Ilomäen kaltainen pelaaja.
Jos nyt haluat verrata Koivistoa ja Kerästä keskenään, niin pelaajien erona oli myös pisteiden tekemisen lisäksi kiekoton peli ja puolustaminen Tonin eduksi. Ne oli Tonilla sata kertaa parempaa. Rooli kuin rooli meni.
Kysynpä nyt. Kenen tilalle laittaisit Keräsen tämän päivän Lukkoon ja miksi?
Mä näen sitten taas niin, että jos vahvistusta haetaan kesken kauden, niin hänellä pitäisi olla jotain annettavaa joukkueelle enemmän mitä nykyisillä pelaajilla.Mä en ymmärrä tätä kun mahdollisista vahvistuksista aina kysytään, että kenen tilalle vahvistus x laitetaan. Jos nyt esimerkkinä vaikkapa juuri Keränen niin eihän hän tulisi suoraan kenenkään tilalle viemään jonkun pelipaikkaa. Rooli olisi varmasti neloskentässä ja välillä kokoonpanon ulkopuolella. Pystyisi varmaan viellä paikkailemaan ylemmissäkin kentissä. Aina tulee loukkaantumisia ja sitä kautta mahdollisuuksia muille pelaajille.
Kummatkin ovat hienoja pelaajia. Keränen toisi varmaan sitä kuuluisaa kokemusta koppiin ja kevään tekemiseen, missä Koivistollakin oli suuri rooli mestaruusvuonna. Nyt on kuitenkin Heshka jo hankittu. Leveyttä ja monikäyttöistä pelaajaa rooliin kuin rooliin, jos tarvitsee paikata. Ehkä.Ei, koska ei pelannut parhaina vuosinaan Lukossa, kuten Keränen.
Tonto oli voittajatyyppi. Keränen ei sitä ole ollut eikä tule olemaan. Hyvä pelaaja aikoinaan mutta jokin häneltä puuttui. Katosi kuvasta monessa pelissä. Ilomäen kaltainen pelaaja.
Jos nyt haluat verrata Koivistoa ja Kerästä keskenään, niin pelaajien erona oli myös pisteiden tekemisen lisäksi kiekoton peli ja puolustaminen Tonin eduksi. Ne oli Tonilla sata kertaa parempaa. Rooli kuin rooli meni.
Kysynpä nyt. Kenen tilalle laittaisit Keräsen tämän päivän Lukkoon ja miksi?
Vieläkö haaveillaan vähän yli 11 tuntia Holmströmistä? Ei ole Sportin kokoonpanossa.