Kai Kestner johonkin saadaan istutettua? Muualle kun allekirjoittaneen viereen poppareille?(Kun kaikki terveinä)
Hakulinen-Mattila-Karjalainen
Fontaine-Palve-Saarela
Nyman-Somppi-Repo
Ikonen-Kainulainen-Ylitalo/Nieminen/Suni/Päivärinta
Ei lainkaan huono.
Juuri tajusin itsekin.Kai Kestner johonkin saadaan istutettua? Muualle kun allekirjoittaneen viereen poppareille?
Mutta pointti hyvä; sentterihankinnan jälkeen on vallan kilpailukykyinen hyökkäys ja joukkue kevään kahnauksiin. Tällä hetkellä vain pirun kapea muutaman loukin jälkeen.Juuri tajusin itsekin.
Ässät on Vuorisen johdolla ollut ainakin hanakasti miehen kimpussa.Aarne Talvitie tulossa Liigaan ensi kaudella. Voisin kuvitella, että etenkin Lukko on kiinnostunut.
Ässät on Vuorisen johdolla ollut ainakin hanakasti miehen kimpussa.
Toki Lukko varmasti myös.
Kuten Ahokkaan TPS.
Minkähänlainen pelaaja Talvitie mahtaa nykyään olla? Junnukisoista muistan kapteenina ja yritteliäänä pelaajana.Aarne Talvitie tulossa Liigaan ensi kaudella. Voisin kuvitella, että etenkin Lukko on kiinnostunut.
Kyllä.Ässien korostunut mielenkiinto Talvitietä kohtaan on totta. Muita kiinnostuneita ovat ainakin KooKoo ja Ilves. Sopisi kyllä pelaajaprofiililtaan myös Lukon hankinnaksi. Eiköhän kiinnostuneita ole lähes kaikki liigaseurat.
Tähän väliin sellainen toive että Karjalaiselle parin vuoden lappua nenän alle. Aika loistava peluri.
Plus Karjalaiselle isoin sopimustarjous koskaan. Pidän Lukon yhdestä tärkeimmistä pelaajista. Mielummin pitäisin hänet kuin kenenkään muun.Unelmana olisi, että Kalle räväyttäisi alkuviikosta hankinnan ja myös Kestner kuntoutuisi perjantain Ilves-peliin.
Se ja valitettavasti Karjalainen taitaa olla varattu. Jossain alkukauden haastattelussa puhui jotakin puolison mahdollisesti tulosta Raumalle.Karjalainen on niitä pelaajia, joille voisi rustata elinikäisen sopparin. Pyytäisin treffeillekin, jos oma suuntautuminen kohdistuisi miehiin.
No piru. Valitettavasti se en ole minä.Se ja valitettavasti Karjalainen taitaa olla varattu. Jossain alkukauden haastattelussa puhui jotakin puolison mahdollisesti tulosta Raumalle.
Voihan sitä kysyä kaljalle muuten vain.No piru. Valitettavasti se en ole minä.
Karjalainen on niitä pelaajia, joille voisi rustata elinikäisen sopparin. Pyytäisin treffeillekin, jos oma suuntautuminen kohdistuisi mi
niin ja luulen, että Jerekin tietää ettei kerta.... tee ja niin edespäin ;)Voihan sitä kysyä kaljalle muuten vain.
Kerran tai pari Jeren kanssa menee helposti, jos laittaa allekirjoituksen jatkosoppariin.niin ja luulen, että Jerekin tietää ettei kerta.... tee ja niin edespäin ;)