Heinäkuun lopussa pitäisi uskoa, että kausi menee pieleen. Eiköhän uskota saman tien jo seuraavat kolme kautta.Uskokaa pois, toinen välikausi tulossa
Mahtavaa kannustusta. On hienoa olla osa tätä tarinaa.
Heinäkuun lopussa pitäisi uskoa, että kausi menee pieleen. Eiköhän uskota saman tien jo seuraavat kolme kautta.Uskokaa pois, toinen välikausi tulossa
Turhaan sä siellä toisia pilkkaat. Jos tuota joukkuetta katsoo ja vertaa muihin joukkueisiin, niin kyllä sen ihan omilla silmillä näkee ettei olla siellä kuuden joukossa. Välikaudelta haiskahtaa. Ja jos sen toteaa, niin ei se ole yhtään sen huonompaa kannattamista kuin sinun yltiöpositiivinen tapakaan.Heinäkuun lopussa pitäisi uskoa, että kausi menee pieleen. Eiköhän uskota saman tien jo seuraavat kolme kautta.
Onko se yltiöpäistä positiivisuutta, että ei heitä pyyhettä kehään ennen ensimmäistä harjoitusotteluakaan?Turhaan sä siellä toisia pilkkaat. Jos tuota joukkuetta katsoo ja vertaa muihin joukkueisiin, niin kyllä sen ihan omilla silmillä näkee ettei olla siellä kuuden joukossa. Välikaudelta haiskahtaa. Ja jos sen toteaa, niin ei se ole yhtään sen huonompaa kannattamista kuin sinun yltiöpositiivinen tapakaan.
Ihan realistista on sanoa, että välikausi tulossa. Lukko on lähdössä kevarilla moottoritielle. Ei sentään mopolla mutta ei 125 kuutioinen pärjää noilla reilu tonnisille ollenkaan.
Vielä on ihan turha sanoa mitään, kauden alkuun on melkein 2kk aikaa. Jos/kun ennen sitä saadaan laadukas ykkössentteri, ehkä jopa laiturikin niin kyllä me ollaan heti siinä Tapparan, Kärppien ja Ilveksen jälkeen ennakkokaavailussa yhdessä IFK:n kanssa. Paljon on nyt kiinni tulevista 1-2 hyökkääjästä ketä onnistutaan saamaan.Turhaan sä siellä toisia pilkkaat. Jos tuota joukkuetta katsoo ja vertaa muihin joukkueisiin, niin kyllä sen ihan omilla silmillä näkee ettei olla siellä kuuden joukossa. Välikaudelta haiskahtaa. Ja jos sen toteaa, niin ei se ole yhtään sen huonompaa kannattamista kuin sinun yltiöpositiivinen tapakaan.
Ihan realistista on sanoa, että välikausi tulossa. Lukko on lähdössä kevarilla moottoritielle. Ei sentään mopolla mutta ei 125 kuutioinen pärjää noilla reilu tonnisille ollenkaan.
"Trying is the first step towards failure." - Homer SimpsonOnko se yltiöpäistä positiivisuutta, että ei heitä pyyhettä kehään ennen ensimmäistä harjoitusotteluakaan?
Aika matalat standardit yltiöpäisyydelle...
Ketään ole pilkannut. Tietty, jos siltä tuntuu sinulla ja kaverin puolesta.Turhaan sä siellä toisia pilkkaat. Jos tuota joukkuetta katsoo ja vertaa muihin joukkueisiin, niin kyllä sen ihan omilla silmillä näkee ettei olla siellä kuuden joukossa. Välikaudelta haiskahtaa. Ja jos sen toteaa, niin ei se ole yhtään sen huonompaa kannattamista kuin sinun yltiöpositiivinen tapakaan.
Minun mielipiteeni. Voit pahoittaa mielesi jos haluatHeinäkuun lopussa pitäisi uskoa, että kausi menee pieleen. Eiköhän uskota saman tien jo seuraavat kolme kautta.
Samantien voitais vaan lopettaa Lukon toiminta. Ei ainakaan hävittäis enää ikinä."Trying is the first step towards failure." - Homer Simpson
Sinä se olet, jolla on mieli niin pahana, että toteat kauden olevan menetetty ennen kuin preseason on edes alkanut.Minun mielipiteeni. Voit pahoittaa mielesi jos haluat
Lisäksi voiton jälkeen fiilis on yleensä niin hyvä, että vaimon naputuskaan ei häiritse niin paljoa.Menee työpäivätkin nopeammin pelejä odotellessa.
Älä sinäkin nyt aloita itkemään, mun mielipiteestäniSinä se olet, jolla on mieli niin pahana, että toteat kauden olevan menetetty ennen kuin preseason on edes alkanut.
Voiko tuo olla edes mielipide vai onko heittää jotain faktaa lihaksi luun ympärille? Tuntemukselta tuo vaikuttaa ennemmin.Älä sinäkin nyt aloita itkemään, mun mielipiteestäni
Kuten entinen matematiikan opettajani kerran totesi: "Jotkut sanovat ettei mielipiteistä kannata väitellä... No mistä sitten? Faktoistako?"Älä sinäkin nyt aloita itkemään, mun mielipiteestäni
Pessimisti - ei ainakaan pety, kun ei odota liikojaVoiko tuo olla edes mielipide vai onko heittää jotain faktaa lihaksi luun ympärille? Tuntemukselta tuo vaikuttaa ennemmin.
Voit väitellä äitisi kanssa, että onko tänään karkkipäivä vai ei, mutta mun mielipiteestäni ei kannata enempää vääntääKuten entinen matematiikan opettajani kerran totesi: "Jotkut sanovat ettei mielipiteistä kannata väitellä... No mistä sitten? Faktoistako?"
En pahoittanut mieltäni, don't worry. Enemmänkin huvittaa, kun osa vajoaa lähes epätoivoon heinäkuun lopulla pelkän rosterivertailun pohjalta. Mielipiteeseesi sulla on täysi oikeus ja usko siihen ihan vapaasti. Kukin uskokoon oman näkemyksensä pohjalta...Minun mielipiteeni. Voit pahoittaa mielesi jos haluat
Hyvä, että et pahoittanut. Aloit jo vaikuttamaan salibandyn pelaajalta.En pahoittanut mieltäni, don't worry. Enemmänkin huvittaa, kun osa vajoaa lähes epätoivoon heinäkuun lopulla pelkän rosterivertailun pohjalta. Mielipiteeseesi sulla on täysi oikeus ja usko siihen ihan vapaasti. Kukin uskokoon oman näkemyksensä pohjalta...
Mä en tähän mielipideasiaan ota kantaa, mutta säbä on nykyään jo fyysisempää kuin perus ti-illan lätkyttely Liigassa.Hyvä, että et pahoittanut. Aloit jo vaikuttamaan salibandyn pelaajalta.
Viittasinkin Hannu Jortikan kommenttiinMä en tähän mielipideasiaan ota kantaa, mutta säbä on nykyään jo fyysisempää kuin perus ti-illan lätkyttely Liigassa.