Valtteri Kemiläinen ei vissiin jatka Röglessä? Siinä olisi oiva korvaaja Saarijärvelle. JYPistä tuttu Virtasellekin.
Huhuttu aika paljolti Tapparaan.
Valtteri Kemiläinen ei vissiin jatka Röglessä? Siinä olisi oiva korvaaja Saarijärvelle. JYPistä tuttu Virtasellekin.
Onko yhtä vahva huhu kun Peter Regin ja Pospisilin veljekset ässiin?Huhuttu aika paljolti Tapparaan.
Onko yhtä vahva huhu kun Peter Regin ja Pospisilin veljekset ässiin?
Joo ei me niistä oikeastaan haluta edes kuulla, niin varmaan parempi näin.Tiedän suhteellisen paljon näistä Ässien mahdollisista uusista ulkomaalaisista, mutta en nyt niitä tietoja tänne laita. Antaa Ässien tiedottaa.
Joo ei me niistä oikeastaan haluta edes kuulla, niin varmaan parempi näin.
Luulen että Kahvarassa ei nähty parasta Austinia. Laukaus on todellinen uhka ja maalin edessä nostelee isompiakin miehiä sivuun. Lukkoon vaan!Brady Austin ilmeisesti jatkamassa Liigassa, mutta ei Tapparassa. Toivottavasti tällä kertaa menisi neuvottelut Sahlstedtin kanssa finaaliin ja mies Raumalle saataisiin, sillä olisi ihan pirun kova pelimies. Jos Austinin lisäksi tulisi vielä yksi kiekollinen huippupaikki, niin puolustus olisi sellaisella tasolla, mitä se oli pari viimeisintä kautta.
Grégoire-Austin
xxx-Piipponen
Pavelka-Abt
Almari
Worst case scenario vain Pavelka sisään ja Almarin jatko.
Ainakin puolivälieräsarjassa mies lähes dominoi fyysisyydellään puolustusalueella. Ehdottomasti sisään, jos vain mahdollista saada.Luulen että Kahvarassa ei nähty parasta Austinia.
Tämä kikkahan aikoinaan on jo testattu toimivaksi. Joni Lehto - Virpi Ollila, never forget.Harmi ettei Eurassa ole enää pääsarjatason lentopallojoukkuetta. Voisivat Lukon kanssa tehdä yhteistarjouksen Bradylle ja Braedynille.
Eiköhän tuo tule olemaan joku TPS-LP Viesti. Yhtään sen koommin kommentoimatta onko Salossa tarvetta Tuttonin kaltaiselle pelaajalle. Sen sijaan Viron ja Rafkinin koomailuja katsottua ei ole vaikea todeta, että Tepsin pakistossa on Austinilla tukittava aukko.Harmi ettei Eurassa ole enää pääsarjatason lentopallojoukkuetta. Voisivat Lukon kanssa tehdä yhteistarjouksen Bradylle ja Braedynille.
Tämä kikkahan aikoinaan on jo testattu toimivaksi. Joni Lehto - Virpi Ollila, never forget.
Krejcik ois varmasti hyvä pelaaja/mies Lukolle, mutta kun katsoo tuota leftin pakkien määrää suhteessa rightteihin, niin epäilen, että ois enää leftin puolustajia tulossa lisää.Krejcik ilmeisesti vailla sopimusta mihinkään . KHL:ssa ei peli ihan toivotulla tavalla kulkenut, joten tuskin ihan parasta kysyntää herättää liigaa isommissa sarjoissa.
Mun mielestä olisi ja itse taisin johonkin sommitelmaan ehdottaakkin joskus pari kuukautta sitten.Tuota yleistä siirtohuhuketjua lueskellessani tuli mieleeni ajatus siitä voisiko Eetu Tuulola olla lukon näköinen pelaaja?
Itse näkisin Eetu Tuulolassa mielelläni meille Uuden Sebastian Revon. Olisi isokokoinen hyökkääjä, joka osaa maalejakin tehdä. Toivottavasti lukko olisi miehen perässä.Mun mielestä olisi ja itse taisin johonkin sommitelmaan ehdottaakkin joskus pari kuukautta sitten.
Isäkin pelannut aikanaan Raumalla.Tuota yleistä siirtohuhuketjua lueskellessani tuli mieleeni ajatus siitä voisiko Eetu Tuulola olla lukon näköinen pelaaja?
Niin ja velipoika oli pudottamassa lukkoa tänäkeväänä pudotuspeleissä, mutta ei siitä sen enempää. Jos E Tuulola lukkoon saapuisi pistäisin paidan tilaukseen asap!Isäkin pelannut aikanaan Raumalla.
Käsittääkseni Lukko oli kiinnostunut Eetusta silloin aiemmin, mutta hän valitsi P-A:n. Ihmettelisin, jos ei nytkin oltaisi kilvassa mukana.Itse näkisin Eetu Tuulolassa mielelläni meille Uuden Sebastian Revon. Olisi isokokoinen hyökkääjä, joka osaa maalejakin tehdä. Toivottavasti lukko olisi miehen perässä.