Kuka niitä maaleja tekee?Mahtuis Ikosen kanssa minun Lukkooni.
Kuka niitä maaleja tekee?Mahtuis Ikosen kanssa minun Lukkooni.
Vähän sama kysymys, koko kauden, viimeistään Pospisilin lähdön jälkeen, ainoa kriteeri ykköskorin hankinnalle on kyky tehdä merkittävästi pisteitä. Näitä nelosen senoja ja laitureita voi tulla toissijaisesti sisään, mutta jos ykkösketjun pelaajaa ei tule, niin heikosti on toimisto suorittanut.Kuka niitä maaleja tekee?
Seuraan en ota kantaa, mutta uusi seura on kyllä tiedossa ja loppukaudesta on kyse.Ilves/HPK vahvimmin tämän kaverin perässä, ilmeisesti on purkanut sopimuksensa vailla tietoa uudesta työpaikasta.
Täytyy sanoa että heittelet kyllä melkoisella kierteellä näitä mielipiteitä. Ikonen nyt on kuitenkin ollut maailman toiseksi kovimman liigan kärkijoukkueen pelaavassa kokoonpanossa nyt viitisen kautta. Uskaltaisin kyllä haastaa tämän näkemyksen ja väitän että mies tuli suuremman peliajan perässä Lukkoon (jos nyt yleensäkään tuli) ja tulee kyllä täyttämään vähintään kakkossentterin ruudun oivallisesti. Minun mielestäni.Ikonen = 4.-5.ketjun ukko Jokereissa.
Ei mikään suuri hyökkäys-suunnan virtuoosi.
Hieno, että saadaan työmies Lukkoon, mutta sen enempää ei kannata odottaa (pelikäsitys tasoa Petman).
Itse haaveilen näistä pelimiehistä, joilla sopimus päättyy tähän kauteen (helpompi purkaa sopimus, kuin niillä, joilla hypoteettisesti sopimus Jokereihin vielä 22-23): Teemu Turunen, Julius Junttila, John Norman, VM Savinainen, Jordan Schroeder.
Jokainen näistä olisi Lukossa ykkösketjun tasoa. Ikonen ei ole.
Pakistoon huiman avun leftin puolelle toisivat Niklas Friman tai Tommi Kivistö.
Nähtäväksi jää, kumpi osuu lähemmäs.Täytyy sanoa että heittelet kyllä melkoisella kierteellä näitä mielipiteitä. Ikonen nyt on kuitenkin ollut maailman toiseksi kovimman liigan kärkijoukkueen pelaavassa kokoonpanossa nyt viitisen kautta. Uskaltaisin kyllä haastaa tämän näkemyksen ja väitän että mies tuli suuremman peliajan perässä Lukkoon (jos nyt yleensäkään tuli) ja tulee kyllä täyttämään vähintään kakkossentterin ruudun oivallisesti. Minun mielestäni.
Pari kautta sitten tuli seiskapakki SHL:stä ja sitä ennen tryoutin kautta alasarjahyökkääjä Atlantin takaa. Ei ollut kavereilla ihan kauhean korkeat PPG:t. Loppu onkin historiaa.
Todella laimeaksi.En mää muuta tiedä enkä ota kenenkään tasoon kantaa, mutta kyllä aika laimeaksi jää nämä hankinnat jos Ikonen sieltä enää saapuu.
Eihän pelaaja ole mikään stagnaattinen yksilö. Pelaaja kehittyy suuremman roolin ja lisääntyneen peliajan myötä. Lisää YV- ja AV- aikaa. Ei sitä pelkkää historiaa kannata tuijottaa. En minä mitään yksittäistä tekijää osaa sen kummemmin sanoa mutta jostain syystä seiskapakki Robin Press kehittyi lisääntyneen peliajan ja kasvaneen roolin myötä Liigan parhaaksi pelaajaksi. Aika harva etukäteen pystyi sitäkään näkemään. Huomautettakoon vielä että ensimmäisen kymmenen minuutin otannalla Latvian Janis on ihan pelimiehiä.Nähtäväksi jää, kumpi osuu lähemmäs.
(Jokereissa muuten Ikonen pelasi pääasiassa laidassa. Tällä kaudella mahtui pelaavaan kokoonpanoon 25/45. Ollut läpi Jokerivuosien nelos-vitosketjun työmyyrä. Rotaatiopelaaja energiaketjussa. Mitkä tekijät muuten sun mielestä puoltaa sitä, että Jokereiden viiden vuoden paisuntalaiturista tulisi "vähintään Lukon kakkos-sentteri?")
Samanlainen itse tehty kupla pystyyn, kuin viime kaudella, niin hyvin se sujuu.Ei mielestäni kannata liikaa satsata loppukauteen, saattaa joku flunssa huuhtoa kaikki alas.
Samanlainen itse tehty kupla pystyyn, kuin viime kaudella, niin hyvin se sujuu.
Eiköhän Salomäki siirry Kärppiin.
Samaa katselin. Olisiko siinä se haettu laituri? Jokereista ei taida ketään tulla, ellei Ikonen sitten tule jo ennakkoon. Olisi kelvannut jo tänään, sen verran on ohkainen keskikaista.Shane Prince lähtenyt Avtomobilistista.
Kelpaisi.
Kärpät aloitti nyt kilpavarustelun.
Mikkola vaihdettiin Marjamäkeen.
Teppo ja Mustonen fudut ja huomenna pari pelaajaa Jokereista sisälle.
Ilmoittautuivat myös mestaruustaisteluun.
Kovalla rosterilla nyt myös valmentaja.
Edelleen sitä itse unelmoi siitä, että Lukko toisi myös tuolta muutaman sepän.
Kärpät aloitti nyt kilpavarustelun.
Mikkola vaihdettiin Marjamäkeen.
Teppo ja Mustonen fudut ja huomenna pari pelaajaa Jokereista sisälle.
Ilmoittautuivat myös mestaruustaisteluun.
Kovalla rosterilla nyt myös valmentaja.
Edelleen sitä itse unelmoi siitä, että Lukko toisi myös tuolta muutaman sepän.
Lukkoon tulee korkeintaan yksi pelaaja, etkö lue mitä Sahlstedt on puhunut? Hän ei maksa ylimääräistä yhdestäkään pelaajasta joten tuskinpa tuosta listasta tulee yksikään pelaaja. Tämä on nyt n.10 aikuispelaaja viesti sinulta kuukauden sisällä, uskoisin että tuo asia olisi tullut selväksi jo niistä 9 edellisestä, kirjoita jos on jotain uutta mutta tuo ikuinen saman asian toistaminen on kyllä aika raskasta.Näitä kun saisi 2-3 Lukkoon, niin ollaan pelissä mukana.
Niin, mitähän tarkoittaa "ei maksa ylimääräistä"? Tuskin Tapparakaan maksaa Savinaisesta, Haapalasta tai Leskisestä "ylimääräistä". Laatu maksaa eikä mitään saa ilmaiseksi.Lukkoon tulee korkeintaan yksi pelaaja, etkö lue mitä Sahlstedt on puhunut? Hän ei maksa ylimääräistä yhdestäkään pelaajasta joten tuskinpa tuosta listasta tulee yksikään pelaaja. Tämä on nyt n.10 aikuispelaaja viesti sinulta kuukauden sisällä, uskoisin että tuo asia olisi tullut selväksi jo niistä 9 edellisestä, kirjoita jos on jotain uutta mutta tuo ikuinen saman asian toistaminen on kyllä aika raskasta.
Saavatko Jokeripelaajat palkkaa kevääseen asti, vaikka Jokerit eivät KHL:ssä olekkaan? Luulisin, että Jokerit maksaa ylimääräistä ja pelaajat haluavat saman palkan. Tämä kai selittäisi siis asian?Niin, mitähän tarkoittaa "ei maksa ylimääräistä"? Tuskin Tapparakaan maksaa Savinaisesta, Haapalasta tai Leskisestä "ylimääräistä". Laatu maksaa eikä mitään saa ilmaiseksi.
Jos enää tulee pelkkä Ikonen, niin kyllähän silloin alkaa tehdä jo tiukkaa, että Lukkoa voi enää ennakkoon laskea edes materiaalin puolesta top-4 -joukkueeksi. Riippuu siitä, ketä Kärppiin vielä siirtyy Jokereista.
Jos Virtanen taikoo Lukon edes finaaleihin, niin se alkaa valmennuksellisesti olla jo lähes sama kuin se, että Virta vei Lukon mestaruuteen. Sen verran eri tason pelimerkit Kalle Virran käteen on antanut kuin Virtasen käteen.
Ei tule maksamaan yhdellekään pelaajalle 80k loppukaudesta mikä tuntuu olevan ainakin Pakarisen loppukauden palkka. Toisinsanoen vaikea on nähdä että mitään valmiita tähtiä Lukossa nähdään loppukaudeksi. Tämä on valittu linja ja mielestäni sillä mennään mikä on sovittu eikä ruveta kesken kauden muuttamaan strategiaa. Antaa muiden ostella puolijoukkueellisen verran uusia ukkoja Lukko ei tuohon lähde.Niin, mitähän tarkoittaa "ei maksa ylimääräistä"?