Tietävätkö nuo Twitterin kaverit asiansa? Minusta tuntuu, että Twitter-huhuille annetaan usein aika suuri painoarvo. En kirjoita Twitteriin itse, mutta jos oletetaan että kirjoittaisin, niin olisivatko minun huhut varteenotettavia?Ei ole Morozov tulossa Kärppiin, joten vartion on syytä pysyä valmiudessa.
Twitter-huhujakin liikkuu kuitenkin loppupeleissä melko harvoin, joten ne nostavat joskus turhaankin odotuksia.Tietävätkö nuo Twitterin kaverit asiansa? Minusta tuntuu, että Twitter-huhuille annetaan usein aika suuri painoarvo. En kirjoita Twitteriin itse, mutta jos oletetaan että kirjoittaisin, niin olisivatko minun huhut varteenotettavia?
Vai onko sitten niin, että tietäjä tietää?
Sen verran korjaan, ettei Onnela mahda olla Kalevan toimittaja. Freelancer ja silloin tällöin Kalevaan saa jutun. Joskus osunut heitoissaan, mutta minusta ollut viime aikoina arvailujensa kanssa vähän hukassa. Aikanaan vaikutti olevan enemmän pelin sisällä kuin nykyään. Toki varmasti astetta luotettavampi kuin se heppu, joka Kärppiin Morozovia uumoili. Jännää.Kalevan toimittaja Janne Onnela tosiaan kumosi tuon Morozov -huhun, mikä kyllä kieltämättä kuulostikin liian hyvältä ollakseen totta.
Pyysin Ivanin "kaveriksi" Instagramissa ja äsken hyväksyi pyynnön. Instagramissa ei mitään merkkejä mihinkään suuntaan, mutta lähetin nyt sitten venäjäksi Ivanille suoraan viestin ja kysyin, ookko Lukkoon tulossa. Jään odottamaan vastausta poterooni!
Sitten seuraavaksi Zagi instaan kaveriksi ja komento venäjäksi ottaa yhteys tähän unelmaan ja kertoa kuinka paskoja muut seurat liigassa on.
Ei ole Morozov tulossa Kärppiin, joten vartion on syytä pysyä valmiudessa.
Komento takaisin, vaikuttaa hyvältä pojalta!Ihan paska pelaaja.
Kertoo kyllä, että kovat on kriteerit uudelle vahvistukselle ja myös rahaa käytettävissä jos pystytään sveitsiläiseurojen kanssa kamppailemaan samoista pelaajista. Hofmanin tasoiselle sveitsiläiselle maksetaan kyllä NL:ssä isoja palkkoja, kun ei vie ulkomaalaisen paikkaa kokoonpanosta.Omien tietojeni mukaan se lohi joka Kallella oli jo melkein paatin puolella joulun aikoihin, mutta viime hetkellä pääsi karkuun oli Gregory Hoffmann.
Miten niin ei ole? Raumanmeri kuhisee ahvenfileitä ja keväällä on parhaat pilkkikelit. Kysykää vaikka Piipposelta!Rauman pitäisi siis kaupunkina kasvaa esimerkiksi Tampereen/Turun mittoihin? Raumalla on jääkiekolliset asiat hyvässä kunnossa mutta pelaajille ei ole tarjolla mitään vapaa-ajalleen.
Niin eiköst se erään kommentaattorin (Niinimaa?) mukaan ole pelaajalle se ja sama että pelaako New Yorkin MSGssa vai Rauman Äijänsuolla?Miten niin ei ole? Raumanmeri kuhisee ahvenfileitä ja keväällä on parhaat pilkkikelit. Kysykää vaikka Piipposelta!
Ai niin, pelatakin pitäis...
Taisi olla Häppölä tuo lainattu henkilö.Niin eiköst se erään kommentaattorin (Niinimaa?) mukaan ole pelaajalle se ja sama että pelaako New Yorkin MSGssa vai Rauman Äijänsuolla?
Kalenteri näyttää, että tänään on Kallen päivä. Voisi sen kunniaksi hälytys kilahtaa poterossa.
Sanoisin kyllä että tämä lause tuli Lukkokasvatti Frans Nielsenin suusta.Niin eiköst se erään kommentaattorin (Niinimaa?) mukaan ole pelaajalle se ja sama että pelaako New Yorkin MSGssa vai Rauman Äijänsuolla?
Juu Häppölä se oli aikoinaan, kun Urho TV:n lähetyksessä heitti tuon lainin.Taisi olla Häppölä tuo lainattu henkilö.
Se on siinä. Kaikki meni.
Sittenkin ihan paska.Komento takaisin, vaikuttaa hyvältä pojalta!
Sellainen kohtuuhyvä rotaatiopelaaja sentteristöön ois ollut. Sikses.Hyvä ettei tule. Ihan paska pelaaja.
Jep, vähän leveyttä lisää.Sellainen kohtuuhyvä rotaatiopelaaja sentteristöön ois ollut. Sikses.
Eikös me kuitenkin enemmän länsislaavia osaavaa laituria haeta Mattilan viereen? Päivärinta kun on vielä käytössä keskikaistalle.
Tai sit vaan ei ole tarvetta, niin ei ole tarjottu, eikä tarjota ;) Seuraavaksi voidaan alkaa haaveilemaan Justin Abdelkaderia nelosen sentteriksi.”Ei ole edes tarjottu”. No eikös Kalle voisi itse ottaa sinne suuntaan yhteyttä ja kysellä (;